Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:eek:

Helt enig siden man ikke kan bruke det sporet til å kjøre tri-SLI slik man kunne på R4E og få ett spor med luft i mellom kortene.

Det sporet der er helt ubrukelig da det er koblet sammen med M2 og ikke med PCIe 2 slotten

Lenke til kommentar

Er nok sikkert tiltenkt bruk for de som kjører en Pci-e SSD, som ikke er M.2 formfaktor. Disse ville på samme tid ikke ha brukt M.2 slotten (fordi de har noe minst like raskt). 2 GB/s hver vei er kanskje ikke nok for de beste PCI-e SSD'ene, men det duger nok for en del av de der ute. :)

Helt greit alternativ spør du meg. Hadde jo vært digg å ha stor plass mellom korta, men igjen, skammelig å kjøre luft på et slikt HK anyways. Og skal du ha 3-way SLI, så burde/må det vært 2 slots i mellom for å få på en "vannblokk-terminal".

For slik det er nå, så kan man jo faktisk bruke den til annet, selv om man har 3-way/4-Way SLI (5820 / 5930 og 5960), noe som ikke ville vært mulig om den var koblet til f.eks Pci-e 3.0 bussen.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Knakk en "lås" til et pci-e spor, så kanskje jeg like greitt skal kutte av heatpipen til "dekselet" over IO portene? Dermed kan jeg bruke dekselet og monoblokka samtidig :hmm:

Ser litt nakent uten.

RVE%20monoblock.jpg

IO%20deksel%20RVE.jpg

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Dene enste garantien man har er at garantien garantert ryker.

Men hvem klarer ikke sveise sammen delene så det er bra nok for innlevering.

Og hvem bryr seg om garanti på noe som koster mindre en man bruker på cola i uka.

Lenke til kommentar

Den er veldig fin og liten, samtidig som den har i7-4790, og GTX 980 4GB, den eneste ulempen er at den har to eksterne strømforsyninger, men de er jo relativt lette å gjemme unna så det er ikke noe stort problem allikevel! :)

Hvorfor to eksterne? og ikke en.

Lenke til kommentar

Får nye vifter forhåpentligvis iløpet av neste uke!

Så da skal eg demontere alt og legge kablingen på nytt.

Tenker eg må kjøpe et lass med strips for å få alt perfekt :)

Sånn ser det ut nå:

post-113866-0-27198600-1426256213_thumb.jpg

post-113866-0-87491000-1426256220_thumb.jpg

Endret av Netrum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er veldig fin og liten, samtidig som den har i7-4790, og GTX 980 4GB, den eneste ulempen er at den har to eksterne strømforsyninger, men de er jo relativt lette å gjemme unna så det er ikke noe stort problem allikevel! :)

Hvorfor to eksterne? og ikke en.

Det må du nok spørre ASUS om, de er dog festet sammen i en brakett, men krever to strømkabler, antageligvis fordi ingen laptop-strømforsyninger kan gi nok strøm, den ene er på 180 watt, og den andre er på 230 watt. Fant ett bilde av den på nett nå;

post-71134-0-72284500-1426260548_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her er mitt.
Fractal Design Define R5
Ryddig og enkelt.

Og ja, GTX970'en henger, som alle andre sitt. Må få ordnet meg en løsning for å henge det opp uten at det er skjemmende. (har ikke vindu i kabinettet, så har igrunn ingenting å si)

post-18279-0-17505100-1426541359_thumb.jpg

Endret av Rune_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...