Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Haha, sant nok, men dvi porten daua :\ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Blir å prøvve å skaffe 970, til 1080 kommer elns, så bare kjøpe en skjerm, nedgraderin Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har akkurat tatt å rengjort hele kabinettet. Spill kjører i toppklasse og cpu'en blir maks 50 grader på 100 % load Anbefales! Hva snakker du om egentlig? Spill går automatisk fra low til high med rent kabinett Kanskje jeg kan vise bilde av mitt, bare det at 980 skal til Rma Jeg har gjort det før og, men den kjørte bedre. Og jeg overklokker så jeg har et program som ser temperatur. Du trenger ikke å komme med sarkasme... Lenke til kommentar
Murder Inc. Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Har akkurat tatt å rengjort hele kabinettet. Spill kjører i toppklasse og cpu'en blir maks 50 grader på 100 % load Anbefales! Hva snakker du om egentlig? Spill går automatisk fra low til high med rent kabinett Kanskje jeg kan vise bilde av mitt, bare det at 980 skal til Rma Jeg har gjort det før og, men den kjørte bedre. Og jeg overklokker så jeg har et program som ser temperatur. Du trenger ikke å komme med sarkasme... fikk en god latter rett før leggetid der Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Min aller første rig Sendte tilbake skjermkortet pga coil whine, venter på en strix. Ble missfornøyd med cable management så når jeg får strips skal jeg ta det på nytt... 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ser pent ut. Rydde litt så blir det perfekt! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Ser pent ut. Rydde litt så blir det perfekt!Takk for respons, ja tenkte det jeg og, skal ofre front usben for å få cleaner look. +strixen bruker bare en 8 pins så slipper og ha to 2-pins hengende og slenger. Og med strips blir alt litt cleanere, vurderer også litt led lys, noen innblikk på farge? Edit: legger ut nytt bilde da Endret 20. januar 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 En liten update fra tidligere! Kjører nå: Case:Corsair Obsidian 800D------------------------PSU:Corsair AX1200i------------------------CPU:Intel Core i7-5820K 4.0 GHz 1.110V------------------------Motherbaord:Asus Rampage V Extreme, Socket-2011-3 (X99)------------------------GPU:Gigabyte Geforce G1 Gaming GTX 970 4GB------------------------RAM:Corsair Dominator DDR4 2666MHz 16GB ------------------------SSD:Samsung 840 EVO 250GB ------------------------HDD:WD Desktop Green 1TBWD NAS 3TB hva tenker dere?var ganske vanskelig å få tak i Corsair 800D helt nytt nå siden er en stund siden det gikk ut av produksjon, men hadde ett nytt på en databutikk i Kristiansand som jeg fikk tak i 4 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) En liten update fra tidligere! Kjører nå: Case: Corsair Obsidian 800D ------------------------ PSU: Corsair AX1200i ------------------------ CPU: Intel Core i7-5820K 4.0 GHz 1.110V ------------------------ Motherbaord: Asus Rampage V Extreme, Socket-2011-3 (X99) ------------------------ GPU: Gigabyte Geforce G1 Gaming GTX 970 4GB ------------------------ RAM: Corsair Dominator DDR4 2666MHz 16GB ------------------------ SSD: Samsung 840 EVO 250GB ------------------------ HDD: WD Desktop Green 1TB WD NAS 3TB hva tenker dere? var ganske vanskelig å få tak i Corsair 800D helt nytt nå siden er en stund siden det gikk ut av produksjon, men hadde ett nytt på en databutikk i Kristiansand som jeg fikk tak i Data butikk i kr.sand min fantastiske hjemby^^ Hvilken da`? Trodde ikke vi hadde noen igjen i byen jeg Ser bra ut, overkill hk (og ram) for ditt bruk ser det ut som Endret 21. januar 2015 av Quote Fjernet bildesitering. Quote, mod. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 En liten update fra tidligere! Kjører nå: Case: Corsair Obsidian 800D ------------------------ PSU: Corsair AX1200i ------------------------ CPU: Intel Core i7-5820K 4.0 GHz 1.110V ------------------------ Motherbaord: Asus Rampage V Extreme, Socket-2011-3 (X99) ------------------------ GPU: Gigabyte Geforce G1 Gaming GTX 970 4GB ------------------------ RAM: Corsair Dominator DDR4 2666MHz 16GB ------------------------ SSD: Samsung 840 EVO 250GB ------------------------ HDD: WD Desktop Green 1TB WD NAS 3TB hva tenker dere? var ganske vanskelig å få tak i Corsair 800D helt nytt nå siden er en stund siden det gikk ut av produksjon, men hadde ett nytt på en databutikk i Kristiansand som jeg fikk tak i Bra jobba Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Data butikk i kr.sand min fantastiske hjemby^^ Hvilken da`? Trodde ikke vi hadde noen igjen i byen jeg Ser bra ut, overkill hk (og ram) for ditt bruk ser det ut som Lurer jeg på, for det er år og dag siden jeg har sett databutikk i krs Endret 21. januar 2015 av Quote Fjernet bildesitering. Quote, mod. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 nice oppsett det der. btw, kan dere la være å quote bilder når dere svarer på posten over, eller legge det i spoiler? Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Takk takk, butikken heter HCshop, www.hcshop.no HVA tenker dere Om corsair 800D, et kabinett dere kunne tenkt dere å ha? . Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Greit nok. Stille og kjølig. Det gjør mye riktig, men har også visse svakheter. Blytungt, svakt feste på frontdøra for HDD hotswap, lite plass på baksiden for kabler, og ikke egnet for større vannkjølingssett. Men den støtter store komponenter, er fint, generelt god kvalitet bort sett fra det med HDD døra, og ja, det er et klassisk kabinett. Mitt problem var mangel på radiatorplass og irriterende lite plass på baksiden, som var tidkrevende for å ikke ha kabler som krysser hverandre, spesielt med svært store oppsett med mange kabler. 1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Slik ser kabinettet mitt ut atm Kunne solgt denne på IKEA Flatpakke Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) En liten update fra tidligere! Kjører nå: Case: Corsair Obsidian 800D ------------------------ PSU: Corsair AX1200i ------------------------ CPU: Intel Core i7-5820K 4.0 GHz 1.110V ------------------------ Motherbaord: Asus Rampage V Extreme, Socket-2011-3 (X99) ------------------------ GPU: Gigabyte Geforce G1 Gaming GTX 970 4GB ------------------------ RAM: Corsair Dominator DDR4 2666MHz 16GB ------------------------ SSD: Samsung 840 EVO 250GB ------------------------ HDD: WD Desktop Green 1TB WD NAS 3TB hva tenker dere? var ganske vanskelig å få tak i Corsair 800D helt nytt nå siden er en stund siden det gikk ut av produksjon, men hadde ett nytt på en databutikk i Kristiansand som jeg fikk tak i Pent. Gjennomført Endret 21. januar 2015 av Quote Fjernet bildesitering. Quote, mod. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Moderatormelding Det er fint hvis man unngår å sitere lange bilderekker. Dette for å unngå unødvendig scrolling nedover siden. Jeg har redigert de innleggene dette gjaldt. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Takk takk, butikken heter HCshop, www.hcshop.no HVA tenker dere Om corsair 800D, et kabinett dere kunne tenkt dere å ha? . Jeg elsker 800D! Angrer på at jeg ikke plukket opp flere enn 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hei hei. Har spørt om det før sikkert. Men ser ut som jeg får meg Corsair Carbide Air 240 Jeg trenger da ny kjøler og har tenkt på lukket vannkjøling. Ser at man kan ha 240mm radiator i front. Men skjermkortet mitt er 280mm langt og kabinettet kan ta et skjermkort helt opp til 290mm langt skjermkort. Så det jeg lurer på, får jeg plass til skjermkort OG 240mm radiator(plasseres front) ??? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Nytt cable management. Venter bare på gpu, derfor det er en løs ende der. Sorry for dårlig bilde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå