lovehater Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Skriveleif, min feil Endret 8. desember 2005 av lovehater Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fint inni der..Fine vifter Litt mye kabler i midten der kanskje.. Ossen psu er det? BTW:Signaturet dit er for langt, max 4 linjer.. 5271101[/snapback] Er egentlig ikke så mye kabler der. bare ser litt rotete ut Har ikke hatt en ordentlig opprydning der enda, så har planer om det i nermeste fremtid. Setter vell inn et nytt bilda da. PSU er en Hiper 580W Sort. Takker for opplysningen om signaturen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 ganske najz ja.. pene vifter, men hvorfor har du fjærna den hdd racken? (antar det er bZerk Airbox du har) og har du hdd i lag med cd-rommene? Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) ganske najz ja.. pene vifter, men hvorfor har du fjærna den hdd racken? (antar det er bZerk Airbox du har) og har du hdd i lag med cd-rommene? 5271811[/snapback] Fjærna hdd racken for den tok en del plass og så stoppet den oppe en del for luftstrømmen i kabinette, så jeg satt strikk gennom der cd stasjonene skal vær å la diskene oppå der ikke sjangs å høre en lyd fra diskene. kan legge ut bilde når jeg kommer hjem. EDIT: Vet ikke om kabinettet heter airbox men legger ut link til det Endret 9. desember 2005 av psychox Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) najz kabinett!.. fatter ikke vitsen med å sleeve og rydde når han ikke har glass i sidedøren.. 5270855[/snapback] Sleeving er ikke bare for utseende. Sleeving er for luftflut også. Mindre kabler i veien - bedre luftflyt. Når man feks legger ut bilder her, og man tar av døra.. Da er det greit å rydde litt.. 5270869[/snapback] Han bestemmer vel det selv? Ingen som sier at man må rydde her. Kan hende han søker kritikk/forslag også? Endret 9. desember 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 najz kabinett!.. fatter ikke vitsen med å sleeve og rydde når han ikke har glass i sidedøren.. 5270855[/snapback] Sleeving er ikke bare for utseende. Sleeving er for luftflut også. Mindre kabler - bedre luftflyt. Selve sleevingen gjør vel ikke nødvendigvis at det blir mindre kabler. Da gjør stips samme nytten (samle de). Men å rydde litt hjelper på luftflyten ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ok, mindre kabler i veien. Skjønte vel hva jeg mente? Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Sånn, har nå ryddet litt bedre inni kabinettet. Ble det bra?? Ser ut som om det er mye kabler i midten der, ja. men det er på grunn av 24pins kontakten til hk Endret 9. desember 2005 av psychox Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 psychox: Fint kabinett, men det er kanskje smartere å fest HDD med O-ringer?Link! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Edit: Dobbelpost. Dumme, laggete forum Endret 9. desember 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Edit: Dobbelpost. Dumme, laggete forum 5274177[/snapback] Hehe, blir samme her et par ganger. Men kabinettet så ganske greit ut da Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 psychox: Fint kabinett, men det er kanskje smartere å fest HDD med O-ringer?Link! 5274167[/snapback] Hmm, ja det har jeg ikke tenkt på... Må vell prøve det seinere en gang Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 psychox: meget pent, ryddig er det samt vine vifter, og jo: åssen psu er det du har, er det en hiper? Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) jepp, er en Hiper 580W sort EDIT: takker for komplimanget Endret 11. desember 2005 av psychox Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kabinettet er finfint Kan du ta et bilde så man ser inni åsså? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 PENT! Du har et utrolig pent kabinett, og det blir bare bedre med det du har inni! Det er et av de mest stilrene kabinettene her syns jeg! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kabinettet er finfint Kan du ta et bilde så man ser inni åsså? 5279643[/snapback] Egen tråd for det vet du Her PENT! Du har et utrolig pent kabinett, og det blir bare bedre med det du har inni! Det er et av de mest stilrene kabinettene her syns jeg! 5279644[/snapback] Tja, kunne kjørt endamer stilrent om jeg hadde hatt lyst, men føler det blir for kjedelig. Heller litt UV, en ingenting sier nå jeg. Skal forresten male vifta bak med UV-maling i morgen også. Nye bilder kommer da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Zevs_ Gleder meg! Nei du kunne sikkert bare kjørt blått også (Hadde passa med de blåe LEDsa foran) men det blir litt kjipt da, og det ekke mye de blåe LEDsa forstyrrer themet inni Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Må jo ikke sette kabinettet på gulvet da smarten.. da ser jo ikke alle sjønnheten!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå