Thor. Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Fjern ryggen på en kontorstol så har du fri tilgang til kabinettets fire vegger. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Man får kjøpt sånne i "trefarge" som er til pizza det var ikke så dumt, har du noe nettside å referere til ? Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Fant et sånn taco-serverings fat i skapet, passer jo ypperlig glemte jeg hadde det! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 LOL. Uansett. Kult å ha noe slikt når man bygger. Lenke til kommentar
P373 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Her er mitt første pc-bygg Det består av delene listet i signaturen min. Trenger ingen kommentarer på at GPU henger skeivt. Dette er jeg klar over og er under utbedring. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Trenger du kommentar på at viftene dine jobber mot fysikkens regler? Nei, men alvorlig, er det bedre med inntaket i topp/bak på det kabinettet 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Trenger du kommentar på at viftene dine jobber mot fysikkens regler? Nei, men alvorlig, er det bedre med inntaket i topp/bak på det kabinettet Har mine vifter slik også på toppen, får bedre ytelse av det Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Spesielt ... Spesielt hvis du får bedre ytelse til og med. Men OK .. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Får være sånn til Konfen, har lyst på køstøm loop, åååghh! Det eller enda et 980 evt 1080^^ Lenke til kommentar
P373 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Trenger du kommentar på at viftene dine jobber mot fysikkens regler? Nei, men alvorlig, er det bedre med inntaket i topp/bak på det kabinettet kabinettet ble først bygd med eksos bak og i topp med push på radiator i front hadde jeg inntak gjennom en "fri" 140 mm vifte og kraken x41 som inntak med push på radiator. da ble det lunk i kabinettet og viftene i topp som "hang" på lagrene lagde litt lyd. så nå driter jeg i fysikk og har inntak bak og i topp som pull på radiator. i front er det eksos gjennom "fri" 140mm vifte og i pull gjennom kraken x41 da blir det mindre støy og lavere temp. så ja dette funket bedre. når det kommer til støv så har jeg ikke fått erfare hva som er best. Endret 17. november 2014 av Xpozed 4 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Du kan bruke slike som var under gamle kassetv-er før i tiden om du har tilgang på slikt. Jeg har en men den må jeg ha selv til kasse-TVen min! Men er vel bare å finne et lager eller en liten 25cm og sette på ei større plate. Det hadde jeg gjort Edit: Evt et pizzafat. Endret 17. november 2014 av sevs Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Da har jeg fått tatt noen bilder av ny oppgradert loop med akrylrør, er god stemning inni kabinettet nå. 4 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fine bøyer! Ser knallbra ut. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Takker, måtte trene litt før jeg fikk til rørene. De første bøyene så ikke ut, hehe. Brukte først hårføneren til kona, som viste seg til å være for kald. Ble andre boller med varmluftspistol med digital styring av varmen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hvor høy temperatur endte du opp med å gå for? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg starta med 200 grader, men endte med 330. Da tok det ikke så lang tid før røret ble myk nok til å bøyes. Kunne sikkert kjørt på høyere temp, men var redd for å få bobler i rørene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 da blir det mindre støy og lavere temp. så ja dette funket bedre. når det kommer til støv så har jeg ikke fått erfare hva som er best. Spent på oppdatering ang. Støv. Har samme kabinett, bare med stock oppsett (3 vifter inn i front via radiator, og 1 vifte ut bak) og må støvsuge filteret i front minst hver 14. dag. Tør ikke tenke på hvor mye støv som hadde lakt seg inni maskinen uten filteret i front. Lenke til kommentar
Freedomofnow Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Da har jeg fått tatt noen bilder av ny oppgradert loop med akrylrør, er god stemning inni kabinettet nå. Ja det där var helt enkelt vackert! Vad är fördelarna med acrylrör? Är det hållbarhet det går på? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Da har jeg fått tatt noen bilder av ny oppgradert loop med akrylrør, er god stemning inni kabinettet nå. Ja det där var helt enkelt vackert! Vad är fördelarna med acrylrör? Är det hållbarhet det går på? Fordelen er at det ser VELDIG bra ut Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 En annen fordel er at man slipper plastikkgugg som silikon/pvc slanger etterlater seg i loopen etter en tid. Plasticizer er et velkjent fenomen, og det kan forårsake lekkasje hvis blokker blir tette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå