sevs Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Tja rotet mitt er jo som vist under. Bytta ut disse 3 Med disse 2 Asus R9 290X OC korta. Men virker så jeg er så heldig å ha fått en lekasje i 90 graders nippelen rett over 1 skjermkortet da. Enten må jeg bytte til 1 extra jeg har. For det er vel ikke noen måte å få den tett igjenn? Tørke den ut for så å drukkne den i silikon olje. Er vel en oring eller nå i roterings leddet? Hva er dette? Endret 18. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Nei si det. Problemet er heller at man aldri kan få stort nok. Jo større, jo mer plass bruker man opp på magisk vis. Så man kan si at pc-bygging er en gass? Den fyller sin beholder. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Tja rotet mitt er jo som vist under. Bytta ut disse 3 Med disse 2 Asus R9 290X OC korta. Men virker så jeg er så heldig å ha fått en lekasje i 90 graders nippelen rett over 1 skjermkortet da. Enten må jeg bytte til 1 extra jeg har. For det er vel ikke noen måte å få den tett igjenn? Tørke den ut for så å drukkne den i silikon olje. Er vel en oring eller nå i roterings leddet? Hva er dette? Nei det er vel noe top secret hardware greier Er nok bare hastighets regulatorer for pumpene mine detta gitt Lenke til kommentar
Freedomofnow Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Mitt vattenkylda projekt. Fractal Design Define R2 XL. Har satt i EK H3O 240 kit och en XSPC EX420 + gpu block. CPU: i7 3930k GPU: Asus GTX Titan Hovedkort: Evga X79 Dark Jag hade en H80i innan och min processor låg på idle mellan 50 och 60.. Efter installeringen och 4ghz overclock (ska dra upp den till ca 4.8 tänker jag), så spinner den i idle på ca 30grader och en max load på 50. Ibland går den upp till 60 men det är på grund av att min aircondition blåser varm luft rätt ned på pc:n. Gpu:n låg på stadiga 80 grader i de flesta krävande spel och fläkten var som att ha en liten dammsugare i vardagsrummet, efter vattenkylningen går den aldrig över 35 grader. Anyhoo, här kommer lite bygg bilder. Endret 12. november 2014 av Freedomofnow 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Deilig Synes jeg kjenner igjen noe av hardwaren der 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Likte ikke helt reservoirets plassering ift pumpen. Hvis du klarer å finne plass til å ha litt statisk trykk fra reservoir mot sugesiden på pumpen så er det vel en generell anbefaling. Godt jobbet, nå er det bare å klokke. Lenke til kommentar
Freedomofnow Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Deilig Synes jeg kjenner igjen noe av hardwaren der Haha yepp! Allt utom en vanlig harddisk har kommit från dig. Likte ikke helt reservoirets plassering ift pumpen. Hvis du klarer å finne plass til å ha litt statisk trykk fra reservoir mot sugesiden på pumpen så er det vel en generell anbefaling. Godt jobbet, nå er det bare å klokke. Ja jag lade märke till det själv, och grafik kortet måtte sättas högre upp på pcie slots också så då fick jag upp pumpen ca 3cm. Kanske inte helt ideellt men bättre än utgångspunktet. Nu som loopen väl är full så är det oavsett inga problem, pumpen drar fint allt runt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jepp, så lenge det er sirkulasjon så går det fint. Tipper det var litt dill å få pumpa til å ta mens du fylte loopen da Lenke til kommentar
Freedomofnow Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jepp, så lenge det er sirkulasjon så går det fint. Tipper det var litt dill å få pumpa til å ta mens du fylte loopen da Jah en del. Får vanvittigt mersmak av sånt här alltså.. Har lust att köpa mig ett LD V8 och stappa den full med radiatorer och 3x SLI med en gång. Lenke til kommentar
MrZone Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Bygde dette i går: 1 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Driver og sikler på corsair sitt nye mITX kabinett, 380T, vurdere å skaffe det, men lurer på om det er noen som vet hvor man kan skaffe sånn roterende plate som de bruker når de bygger / viser frem produktene sine? (Se video Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tror du må fikse noe jalla setup som f.eks et sånn roterende kake-dekorerings-bord. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Du kan bruke slike som var under gamle kassetv-er før i tiden om du har tilgang på slikt. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 spørs om jeg må det. ser etter noe rundt 50cm / 20" i diameter, men finner ikke noe verken på ebay eller lignende sider, bare 10", og det blir for lite Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 jupp, ser etter noe sånt, men har ikke tilgang på det lenger.. vet ikke hva det heter en gang, så vanskelig å finne noe på norske nettsider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg bruker ei verktøyvogn, jeg. Vrir hele greia rundt ved behov. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 gidder jo ikke å gå ut i garasjen å bygge pcen, eller å ta med verktøyvogna inn nei, må ha noe jeg kan ha på pc pulten Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Man får kjøpt sånne i "trefarge" som er til pizza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå