haakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes det kabbinettet er det beste, hvertfall de jeg har vært borti. men jeg har en annen sidedør enn deg,hvor fikk du den døra fra? Lenke til kommentar
GagZ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 tusen takk for tilbakemeldinger.. sidedøren følgte med. personlig liker jeg ikke sidedøren min Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 siden jeg har det selv kan jeg gi et lite tips: Du hvet den røde stripa, den kan du ta vekk ved og skru vekk de skruene og da er det 2 plater det,så tar du vekk den røde og skru på igjen, men da mådu finn noen som er litt tykt under slik at skruene ikkgår inn og at det blir løst MvH -H- Lenke til kommentar
GagZ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 siden jeg har det selv kan jeg gi et lite tips:Du hvet den røde stripa, den kan du ta vekk ved og skru vekk de skruene og da er det 2 plater det,så tar du vekk den røde og skru på igjen, men da mådu finn noen som er litt tykt under slik at skruene ikkgår inn og at det blir løst MvH -H- 5251735[/snapback] røde stripen? hvordan? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Den røde stripen i fronten. er skruer der du skrur av, og tar av de røde delene og skrur på igjen, ble mye finere og mer stilrent hos meg. *Skal ta bilde når jeg får låne kamera.* Lenke til kommentar
simlim Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) E kikker på detta: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25298 Kabinettet, noen her som har det? Jeg har Socket-A hoved kort passer det? Endret 4. desember 2005 av simlim Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 E kikker på detta:https://prisguiden.no/produkt/25298 Kabinettet, noen her som har det?Jeg har Socket-A hoved kort passer det? 5252508[/snapback] Er vel ikke riktig sted å spørre er det vel? Lag en egen tråd. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 E kikker på detta:https://prisguiden.no/produkt/25298 Kabinettet, noen her som har det?Jeg har Socket-A hoved kort passer det? 5252508[/snapback] En tråd her som omhandler det Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Ja det passer, men det som sjer med det kabbinettet er at hoved kortet blir snudd, men ingen fare, alle ATX-hovedkort passer her. Edit: var mange som svarte samtidi der gitt Endret 4. desember 2005 av haakie Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Da har jeg slettet off topic. Om noen har post 2000 eller sidevisning nummer ellevehundreogfjørtifåtte er FULLSTENDIG irrelevant for denne tråden. Så DROPP OFF TOPIC! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Da har jeg endelig byttet kabinett, vekk med Predator kabinettet (anbefales IKKE), og inn med et Lian-Li PC7BScand. Overgangen var ganske merkbar, spesielt ang. kvalitet og løsninger Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nice lian li andrvas.. Merkbart nesten uansett hva du går ifra til lian li..Lian li er jo kvalitet.. Vurder og kjøpe det kabinettet du har nå.. Tøft inni, men skader jo ingen å rydde litt.. Hva er det grønne lyset? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva er det grønne lyset? 5266721[/snapback] Det er den grønne hovedkortlampen som blir reflektert inni kabinettet. Brukte lang lukkertid på kameraet, ser derfor ut som lampen lyser opp mer en den gjør. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva er det grønne lyset? 5266721[/snapback] Det er den grønne hovedkortlampen som blir reflektert inni kabinettet. Brukte lang lukkertid på kameraet, ser derfor ut som lampen lyser opp mer en den gjør. 5266751[/snapback] Ok, har et veldig sterkt lys på mitt hk, (10 sterke leds, røde) Så i kabinettet mitt blir det en blanding av grønt(Katoder) og røde leds.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 andrvas: Stealth CD-ROM'en og Viftestyringa, da blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 najz kabinett!.. fatter ikke vitsen med å sleeve og rydde når han ikke har glass i sidedøren.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 najz kabinett!.. fatter ikke vitsen med å sleeve og rydde når han ikke har glass i sidedøren.. 5270855[/snapback] Når man feks legger ut bilder her, og man tar av døra.. Da er det greit å rydde litt.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 najz kabinett!.. fatter ikke vitsen med å sleeve og rydde når han ikke har glass i sidedøren.. 5270855[/snapback] Når man feks legger ut bilder her, og man tar av døra.. Da er det greit å rydde litt.. 5270869[/snapback] joda, men det er jo ikke spagetti der da.. greit at han kunne dyttet et par kabler bak da.. Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Må vell legge til bilde av mitt kabinett også: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fint inni der.. Fine vifter Litt mye kabler i midten der kanskje.. Ossen psu er det? BTW:Signaturet dit er for langt, max 4 linjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå