MariusJS Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Skal bruke 3tben i raid 1 med en annen 3tb som backup på den andre serveren. Da har du ganske mye mindre TB på ganske mange flere disker, noe som ikke er veldig smart Huh? Linje nummer 2 er det jeg skrev, og stemmer ikke en gang, etter at du gjør det har du 3 TB på 2 disker, mens jeg har 9 TB på 6... Dvs. jeg har ikke færre TB... lol Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hvilket kabinett utenom LD cooling har plass til 2 stk psu og vannkjøling? enthoo primo har vel plass til 2 psu'er og forsatt ha en god del plass til radiatorer Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dog ikke offisielt men det vil la seg gjøre på et vis. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dog ikke offisielt men det vil la seg gjøre på et vis. Altså jalla, da er det ikkje noe mening. Tenkte ikkje over at det gikk i 900D, så da blir det et godt valg plutselig igjen! Tilogmed mitt gamle legendariske TJ07 fra 2006! har plass, og er laget for 2xpsu Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Dog ikke offisielt men det vil la seg gjøre på et vis. primo har vel offisiel støtte for 2 psu'er? har jo 2 steder å feste psu. er ikke noe som stopper deg fra å bruke begge psu mountene samtidig. eneste du må gjøre for å sette inn 2 er å skru ut 4 skruer Endret 14. september 2014 av sceeZer Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dog ikke offisielt men det vil la seg gjøre på et vis. Altså jalla, da er det ikkje noe mening. Tenkte ikkje over at det gikk i 900D, så da blir det et godt valg plutselig igjen! Tilogmed mitt gamle legendariske TJ07 fra 2006! har plass, og er laget for 2xpsu Glemte TJ11 istad ^^ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 primo har vel offisiel støtte for 2 psu'er? har jo 2 steder å feste psu. er ikke noe som stopper deg fra å bruke begge psu mountene samtidig. eneste du må gjøre for å sette inn 2 er å skru ut 4 skruer Da må de isåfall ha gjort en endring på kassen. Har du noe bevis på dette? Som standard har det en monteringsplass. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Flott! Bare synn det er så lite hardware inni kabinettet Et par vannkjølte AMD 290 kort i cfx hadde passet perfekt! Da snakker man highend på budsjett. Du har vel kanskje det beste higend på budsjett, perfekt pris VS ytelse. Takk. Tanken var nettopp å få seg 6-kjerner og DDR4 på budsjett, men ikke med de billigste komponentene. Med R9 280x fra bruktmarkedet. Sprakk litt på RAMen til 3k. Endret 14. september 2014 av C64C Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 primo har vel offisiel støtte for 2 psu'er? har jo 2 steder å feste psu. er ikke noe som stopper deg fra å bruke begge psu mountene samtidig. eneste du må gjøre for å sette inn 2 er å skru ut 4 skruer Da må de isåfall ha gjort en endring på kassen. Har du noe bevis på dette? Som standard har det en monteringsplass. Sees ganske tydelig her: 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 IDE-disk? Eldste disken jeg har der er 15 år gammel, en Seagate Barracuda jeg har hatt siden min andre PC. Funker fjell Hastigheten er ikke så viktig, trenger plassen. Huh? Linje nummer 2 er det jeg skrev, og stemmer ikke en gang, etter at du gjør det har du 3 TB på 2 disker, mens jeg har 9 TB på 6... Dvs. jeg har ikke færre TB... lol Aner ikke hva jeg skrev i trøttørska i går kveld Tror jeg mente noe med at jeg har flere disker enn deg i antall eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 primo har vel offisiel støtte for 2 psu'er? har jo 2 steder å feste psu. er ikke noe som stopper deg fra å bruke begge psu mountene samtidig. eneste du må gjøre for å sette inn 2 er å skru ut 4 skruer Da må de isåfall ha gjort en endring på kassen. Har du noe bevis på dette? Som standard har det en monteringsplass. Sees ganske tydelig her:phanteks enthoo primo white rear.jpg Takk for bildet 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Stemmer, sånn var det. Lenge siden jeg så tester av det nå. Var vel hvis du skulle ha en stor radiator i bunn også det ble problemer, dog fortsatt mulig. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) skal vel forsatt få plass til en 240 forran, 240 i siden (hvis du fjerner harddisk mountene) og en 480 i toppen. skal ta ut hdd "buret" i mitt og se hvordan mountinga blir i bunn hvis du setter inn en ekstra psu. er heller ikke helt sikkerpå hvor mye plass du har til radiator i siden hvis du mounter en forran.... uansett gonske greit med plass Endret 15. september 2014 av sceeZer Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nizzen her kan du se hva eg har som 5.25 med usbhttps://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&produsentID=BZ-U08B&ref=Kelkoo&&utm_source=Kelkoo.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=BZ-U08B Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nizzen her kan du se hva eg har som 5.25 med usb https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&produsentID=BZ-U08B&ref=Kelkoo&&utm_source=Kelkoo.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=BZ-U08B Helt konge den Trenger dog ikkje power on og reset da Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nizzen her kan du se hva eg har som 5.25 med usb https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&produsentID=BZ-U08B&ref=Kelkoo&&utm_source=Kelkoo.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=BZ-U08B Helt konge den Trenger dog ikkje power on og reset da Er jo smag og behag, trenger ikke å bruke power og reset Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 http://www.twitch.tv/tglivecam_16 Mod24 er live! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Fikk gjort litt i dag 2 Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Min første rig: 3 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Gratulerer med første rigg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå