Ed Hunter Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Noen som har bygget i NZXT H440 her? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Noen som har bygget i NZXT H440 her? Venter enda på mitt som jeg bestilte i begynnelsen av januar. Kansje jeg får det i mai om jeg er heldig Tror etterspørselen ble større enm NZXT hadde forventet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Er jeg "heldig" blir jeg ferdig med det meste på 800D'en til/i neste uke hvis det lille jeg har av aluminium holder... 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Rave without ram! Hovedkortet jeg hadde stående i før. Det fungerer ikke. Kabinettet før modifikasjoner: (Legg merke til manglende 3.5"-brønn.) CPU cutout, the easy way. Aner ikke om hullet passer. Før det tørket 1/2 maskerte optiske drev. Harddiskbur/3.5"-brønn, nederste harddiskbur tatt bort. 3.5"-brønn svart, første strøk. 3.5" til 5.25"-adapter, skal bli svart inni, og beholde beige-fargen i front. Skal brukes som deksel, luftinntak og håndtak. Endret 21. april 2014 av sevs 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Haha , man har ikke modda før man har brukt vinkelkutter med radius 500mm-skive^^ 3 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 snuff snuff.... savne min z-2300 høytalere fra logitech men ellers bra pc Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) snuff snuff.... savne min z-2300 høytalere fra logitech men ellers bra pc Takk Har testet det meste av pc høyttalere på markedet opp til 3000 kroner og i mine ører så var det ingenting som slo lydsignaturen til Z2300. Det er noe med lyden dem leverer som passer mine ører/smak helt perfekt. Det er rett og slett et fantastisk anlegg hvis man har et godt lydkort til å drive det Endret 25. april 2014 av SD88 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Trangt og godt that's what she said Dette så dønn strøkent ut, bra jobba Endret 25. april 2014 av SD88 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hadde tenkt å skaffe meg 450D, Men nå er 650D på tilbud til samme pris? Tenkte det er vel bedre på alle måter? Link:https://www.komplett.no/corsair-obsidian-650d-midi-tower-sort/622209 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 I grunn. Gitt at størrelse ikke er vesentlig. Bedre plass med stor PSU, en del flere HDD/SSDer/5,25" enheter, og den er litt bedre som gir litt mer plass til enten en større CPU-kjøler og f.eks vannkjøling på classified-skjermkort, eller bedre plass bakpå til å route kabler. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 I grunn. Gitt at størrelse ikke er vesentlig. Bedre plass med stor PSU, en del flere HDD/SSDer/5,25" enheter, og den er litt bedre som gir litt mer plass til enten en større CPU-kjøler og f.eks vannkjøling på classified-skjermkort, eller bedre plass bakpå til å route kabler. Tenkte at den er bedre Fikk pengene for Cpu`en inn på konto igår, Så skal kjøpe om 5min. Det eneste er å få byttet ut viftene etterhvert, Men ikke noe som løper av. Så kan jeg poste et bilde her Så kan jeg pensjonere mitt gamle Antec P180 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 650 tar ikke 360 i toppen, just saying Her er 450, jeg likte ikke helt dette oppsettet da jeg ville snudd endetanken i toppen og fjernet viften bak for å ha slangene der, ser jævlig ut sånn 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 650 tar ikke 360 i toppen, just saying Her er 450, jeg likte ikke helt dette oppsettet da jeg ville snudd endetanken i toppen og fjernet viften bak for å ha slangene der, ser jævlig ut sånn Så burde jeg heller tatt 450D istedenfor 650D? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er en mer åpen og fri kasse hvertfall, liker valgmulighetene og den luftige fronten. Ser trangt ut med 360 i toppen og endetanken bak, ville undersøkt litt der først om det går. Kan jo få grei kjøling hvertfall med 280 i front og 360 topp, holder til en gamer, lite harddiskplass da. Hvis jeg skulle hatt det ville jeg brukt viftestyring i toppen av 5.25 og en 3.5 HDD i nederste 5.25 plassen. Resten til radiatorer og pumpe osv. 1 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tenkte jeg kunne legge ut hva jeg har. Det er fremdeles litt "ghetto", med selvlagde McGyver-fester for to vifter, ikke helt på pari kabling og litt miks og maks av forskjellige vifter.Kommer på sikt til å lage en for for feste til de frittstående viftene jeg har, om jeg finner det for godt å beholde de. Mest sannsynlig vil jeg beholde viften nederst, som lager direkte sirkulasjon rundt VRAM til GPU (som jeg har montert små kjøleribber på). Hvorvidt jeg trenger den som henger fritt er en annen sak.Er det forresten noen som har kjennskap til en gunstig mod for å lage inntak i front på 800D? Kunne gjerne tenkt meg 2x120mm eller noe slik i front. Trenger det i grunn ikke, men hadde vært kjekt å gjøre uansett.I utgangspunktet vurderer jeg å skjære til en plate av akryl, og så bruke silikon e.l. for å feste den, med hull for vifte+feste. Gjerne lage noen innfellinger som jeg kan feste magneter i, slik at jeg kan henge filter rett på magnetene. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Du kan fjerne de 5,25" plastikk coverne og sette inn noen vifter der og muligens finne noe akryl å montere de med. Du kan også gjøre det jeg gjorde, rive ut alt Du kan også finne frem verktøy og montere noen vifter i bunnen med mindre du bruker HDD buret der. Endret 25. april 2014 av VegardBS 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er en mer åpen og fri kasse hvertfall, liker valgmulighetene og den luftige fronten. Ser trangt ut med 360 i toppen og endetanken bak, ville undersøkt litt der først om det går. Kan jo få grei kjøling hvertfall med 280 i front og 360 topp, holder til en gamer, lite harddiskplass da. Hvis jeg skulle hatt det ville jeg brukt viftestyring i toppen av 5.25 og en 3.5 HDD i nederste 5.25 plassen. Resten til radiatorer og pumpe osv. Jeg er på luft da. Men andrull mente til fremtiden. Da jeg kommer til å få meg vannkjøling Må bare vente til konfen 1 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Du kan fjerne de 5,25" plastikk coverne og sette inn noen vifter der og muligens finne noe akryl å montere de med. Du kan også gjøre det jeg gjorde, rive ut alt Du kan også finne frem verktøy og montere noen vifter i bunnen med mindre du bruker HDD buret der. Må si jeg liker worklogen din Det blir nok til at jeg gjør noe slik ja. Var faktisk ikke klar over at veggen i bunn ved PSU var "løs". Den må jeg nesten vurdere å ta ut bare for å gjøre alt litt friere. Jeg lurer faktisk på om jeg skal eksperimentere med å montere vifter bak 5.25"' bayen (der som det er ett "innhugg"), og se om jeg kan trekke luft opp fra bunn og presse den inn i hovedkammeret, siden bakveggen kan tas vekk uten problemer. For å holde estetikken så ren og standard som mulig. Jeg må nok uansett bygge en form for vegg, slik at eventuelt noen gode SP-vifter kan presse luft inn. Burde være tilstrekkelig med luftflyt fra bugg, og gjerne lage til ett enkelt filter i bakkant der hvor det er ventilasjon bak HK-veggen. Tydeligvis så mangt man kan gjøre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå