Balli Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 "Deres benker her" nja skæptisk.måtte ha kabinettet til en annen rigg gitt! må bare få bestilt et nytt et til den på benken der så blirr'e bra! Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Da var byggingen ferdig, bare installasjon gjenstår. 5 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hva i helvete er den monstrositeten der 4 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Det er en PC i et kreativt og kult kabinett som heter D-frame som er laget av In Win. Endret 3. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Jeg skjønner at dere er misunnelige, men forsøk å vise litt respekt for oss som foretrekker luftkjølte PCer i det ypperste Taiwan kan skape av kabinetter. Dette er samtidskunst på et høyere plan. Endret 3. april 2014 av aam01 4 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg skjønner at dere er misunnelige, men forsøk å vise litt respekt for oss som foretrekker luftkjølte PCer i det ypperste Taiwan kan skape av kabinetter. Dette er samtidskunst på et høyere plan. Enig! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg skjønner at dere er misunnelige, men forsøk å vise litt respekt for oss som foretrekker luftkjølte PCer i det ypperste Taiwan kan skape av kabinetter. Dette er samtidskunst på et høyere plan. Hvem sa at Arni var misunnelig? 5 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg skjønner at dere er misunnelige, men forsøk å vise litt respekt for oss som foretrekker luftkjølte PCer i det ypperste Taiwan kan skape av kabinetter. Dette er samtidskunst på et høyere plan. Interessant kabinett er det forsåvidt, men jeg kan ikke si det er noe kunstverk, og om det er noe høyere plan innvolvert er det bare fordi det ikke er noe tak på greia! 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ser ut som et kompressoraggregat eller noe greier du kunne funnet på en livreddingsbåt av noe slag. Men nå synes jeg tilfeldigvis litt industri-look ser kult ut, så hvorfor ikke. ^^ Den hadde vel og merke ikke fått lov å stå i stua... 4 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Var en spenstig build vil nå jeg si,ikke noen fan av oransje og noctua vifta krasjer med fargetemaet men ellers veldig ryddig og pent ordnet og veldig bra kabling Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Min (bærbare) rigg. Kofferten er bærbar og inneholder en HDD på 3tb, 2x NF F12, bluray-drev og litt andre småting. Endret 8. april 2014 av sevs 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Min (bærbare) rigg . Kofferten er bærbar og inneholder en ved på 3tb, 2x NF F12, bluray drev og litt andre småting. Blir den ikke veldig varm? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) PCen? 2x Nocta Nff12.Harddisken (ekstern) blir relativt varm, siden den har luftehull på toppen. (Ekstern). Skal bytte ut ssden i laptopen til en 840 evo på 500gb og bytte hdden til en gammel 500gb og bruke som backup. Endret 4. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Gammel harddisk som backup hørtes ikke veldig sikkert ut Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hvis den ryker har jeg flere Det er snakk om speiling, så det er ikke viktig med bra hdd. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ahh, da hørtes det mer fornuftig ut Lenke til kommentar
estens Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Er vel på tide at jeg poster et bilde av riggen og skrivebordet mitt etter å ha fulgt med i denne tråden en stund. Ikke det fineste/ryddigste bygget men fungerer bra og holder seg relativt kjøligt 3 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Blir ikkje det vibrasjon og viftestøy rett i fleisen? Har alltid plassert kabinett under ørehøyde... Trur nok det blir vannkjøling på neste build, men sikkert kun på CPU. Er det et Fractal Design kabinett? Lenke til kommentar
estens Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nei, merker egentlig ikke noe viberasjon og viftestøy er det mindre av nå enn når det var luftkjølt og sto på gulvet Det stemmer er ett define R4, har lyst på ett som er litt større så jeg får plass til allt inni kabinettet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Nå var jagge gameren i kabinett igjen!ikke er det særlig ryddig, ei heller penest, men det funker! :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå