Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hvordan du har løst problematikken rundt de jævla festepinnene i selve PCI-E slotten?

Med tre skjermkort og slik bro må jeg ha tre hender (med lange tynne pinner ) for å lirke opp alle kortene samtidig, og hjelper ikke at broen står rett over.

Nå må jeg gi et konstant press oppover slik at festepinnen ikke spretter på plass, mens jeg åpner opp to de neste. (Ikke at jeg når noen av dem med fingra)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvordan du har løst problematikken rundt de jævla festepinnene i selve PCI-E slotten?

Med tre skjermkort og slik bro må jeg ha tre hender (med lange tynne pinner ) for å lirke opp alle kortene samtidig, og hjelper ikke at broen står rett over.

Nå må jeg gi et konstant press oppover slik at festepinnen ikke spretter på plass, mens jeg åpner opp to de neste. (Ikke at jeg når noen av dem med fingra)

Jeg bare drar i ek broa og trykker ned en og en "klips" med et langt skrujern. Lett :)
Lenke til kommentar

Jeg bare drar i ek broa og trykker ned en og en "klips" med et langt skrujern. Lett :)

Tja, hos meg spretter de opp igjen om jeg ikke løfter til. (har ikke noe skruejern som er langt nok til å komme ned på classy-blokka XD) så må bruke en tommestokk som ikke er like lett å komme til med. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

For mye redtube. ^^

Ja, når man har røde skjermer og tørkerull stående er det på tide å oppsøke hjelp.

Normalt sett har man bare antydning til rødskjær i skjermen og en dorull.

Hahahah :rofl:

Fint å ha en tørkerull stående, når man støtt og stadig enten sparker blåsprit eller kjølevæske over ende :3

Lenke til kommentar

For mye redtube. ^^

Eller kanskje pga TN-Panel?

Eller kanskje pga vinkelen bildet er tatt? Eller kanskje pga mobilkamera :p

Skikkelige skjermer bryr seg ikke om det er litt vinkel sjø. :p

Hilsen en som ikke er misunnelig på 120/144 Hz skjermer i det heeeeele tatt. :(:ph34r::p

For mye redtube. ^^

Ja, når man har røde skjermer og tørkerull stående er det på tide å oppsøke hjelp.

Normalt sett har man bare antydning til rødskjær i skjermen og en dorull.

Hahahah :rofl:

Fint å ha en tørkerull stående, når man støtt og stadig enten sparker blåsprit eller kjølevæske over ende :3

Haha, suuuure, blåsprit.... (hva nå enn det er ^^)

28194817.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
  • Intel i5 2500k med EK Supremacy Clean CSQ
  • Asus P8Z77-V Deluxe
  • Corsair Vengeance LP 8 GB (4GB x2)
  • 2x MSI R9 290X m/ EK acetal+nikkel vannblokk, bakplate og Dual Serial 3 Slot bridge
  • EK D5 X-Res 100 m/ Swiftech MCP655 Vario (typisk D5 mao)
  • Samsung Spinpoint F3 1TB bortgjemt i en Scythe Himuro
  • Corsair RM 1000
  • Corsair Vengeance C70
  • Techbay 240x30 radiator fremme med 2x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push, og 2x Gentle Typhoons 800RPM i pull.
  • Techbay 360x30 radiator i taket med 3x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push.

Og det tror jeg er alt om jeg ikke glemmer noe.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 1
Lenke til kommentar

• Intel i5 2500k med EK Supremacy Clean CSQ
  • Asus P8Z77-V Deluxe
  • Corsair Vengeance LP 8 GB (4GB x2)
  • MSI R9 290X m/ EK acetal+nikkel vannblokk, bakplate og Dual Serial 3 Slot bridge
  • EK D5 X-Res 100 m/ Swiftech MCP655 Vario (typisk D5 mao)
  • Samsung Spinpoint F3 1TB bortgjemt i en Scythe Himuro
  • Corsair RM 1000
  • Corsair Vengeance C70
  • Techbay 240x30 radiator fremme med 2x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push, og 2x Gentle Typhoons 800RPM i pull.
  • Techbay 360x30 radiator i taket med 3x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push.

Og det tror jeg er alt om jeg ikke glemmer noe.

Det er vel 290x xfire?

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...