Drunkenvalley Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Når vi først er tilbake på tråden, hvorfor ikke mer vannkjøling? 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Hvorfor ikkje EK bridge til skjermkorta og hurtigkoplinger direkte på der igjen? f.eks slik: Endret 27. februar 2014 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kan jeg spørre hvordan du har løst problematikken rundt de jævla festepinnene i selve PCI-E slotten? Med tre skjermkort og slik bro må jeg ha tre hender (med lange tynne pinner ) for å lirke opp alle kortene samtidig, og hjelper ikke at broen står rett over. Nå må jeg gi et konstant press oppover slik at festepinnen ikke spretter på plass, mens jeg åpner opp to de neste. (Ikke at jeg når noen av dem med fingra) 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Skrujern. It's some kind of magic. Jeg venter faktiskt på broa atm Nizzen. Techbay hadde den ikke på lager. Jeg satt ting sammen her til dels bare fordi det gir meg plass i rommet ellers til å ha ting... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kan jeg spørre hvordan du har løst problematikken rundt de jævla festepinnene i selve PCI-E slotten? Med tre skjermkort og slik bro må jeg ha tre hender (med lange tynne pinner ) for å lirke opp alle kortene samtidig, og hjelper ikke at broen står rett over. Nå må jeg gi et konstant press oppover slik at festepinnen ikke spretter på plass, mens jeg åpner opp to de neste. (Ikke at jeg når noen av dem med fingra) Jeg bare drar i ek broa og trykker ned en og en "klips" med et langt skrujern. Lett Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kan jeg spørre hvordan du har løst problematikken rundt de jævla festepinnene i selve PCI-E slotten? Med tre skjermkort og slik bro må jeg ha tre hender (med lange tynne pinner ) for å lirke opp alle kortene samtidig, og hjelper ikke at broen står rett over. Nå må jeg gi et konstant press oppover slik at festepinnen ikke spretter på plass, mens jeg åpner opp to de neste. (Ikke at jeg når noen av dem med fingra) Jeg bare drar i ek broa og trykker ned en og en "klips" med et langt skrujern. Lett Tja, hos meg spretter de opp igjen om jeg ikke løfter til. (har ikke noe skruejern som er langt nok til å komme ned på classy-blokka XD) så må bruke en tommestokk som ikke er like lett å komme til med. 2 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kan relatere til problemet til en grad skal jeg innrømme. Men "pleier" som oftest å funke med bare skrujern, litt napping og tålmodighet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvorfor er to av skjermene så ekstremt rød? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 For mye redtube. ^^ Eller kanskje pga TN-Panel? 5 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 For mye redtube. ^^ Eller kanskje pga TN-Panel? Eller kanskje pga vinkelen bildet er tatt? Eller kanskje pga mobilkamera Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 For mye redtube. ^^ Eller kanskje pga TN-Panel? Eller kanskje pga vinkelen bildet er tatt? Eller kanskje pga mobilkamera Er vel mest pga. Mobilkamera, ja Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) For mye redtube. ^^ Ja, når man har røde skjermer og tørkerull stående er det på tide å oppsøke hjelp. Normalt sett har man bare antydning til rødskjær i skjermen og en dorull. Endret 2. mars 2014 av Hansien Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 For mye redtube. ^^Ja, når man har røde skjermer og tørkerull stående er det på tide å oppsøke hjelp. Normalt sett har man bare antydning til rødskjær i skjermen og en dorull. Hahahah Fint å ha en tørkerull stående, når man støtt og stadig enten sparker blåsprit eller kjølevæske over ende :3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 For mye redtube. ^^ Eller kanskje pga TN-Panel? Eller kanskje pga vinkelen bildet er tatt? Eller kanskje pga mobilkamera Skikkelige skjermer bryr seg ikke om det er litt vinkel sjø. Hilsen en som ikke er misunnelig på 120/144 Hz skjermer i det heeeeele tatt. For mye redtube. ^^Ja, når man har røde skjermer og tørkerull stående er det på tide å oppsøke hjelp. Normalt sett har man bare antydning til rødskjær i skjermen og en dorull. Hahahah Fint å ha en tørkerull stående, når man støtt og stadig enten sparker blåsprit eller kjølevæske over ende :3 Haha, suuuure, blåsprit.... (hva nå enn det er ^^) 8 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Tre dager uten innhold er tullete. 4 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Tre dager uten innhold er tullete. DSC_0630.jpg DSC_0623.jpg DSC_0626.jpg DSC_0634.jpg Hardware? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Intel i5 2500k med EK Supremacy Clean CSQ Asus P8Z77-V Deluxe Corsair Vengeance LP 8 GB (4GB x2) 2x MSI R9 290X m/ EK acetal+nikkel vannblokk, bakplate og Dual Serial 3 Slot bridge EK D5 X-Res 100 m/ Swiftech MCP655 Vario (typisk D5 mao) Samsung Spinpoint F3 1TB bortgjemt i en Scythe Himuro Corsair RM 1000 Corsair Vengeance C70 Techbay 240x30 radiator fremme med 2x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push, og 2x Gentle Typhoons 800RPM i pull. Techbay 360x30 radiator i taket med 3x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push. Og det tror jeg er alt om jeg ikke glemmer noe. Endret 5. mars 2014 av Drunkenvalley 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Intel i5 2500k med EK Supremacy Clean CSQ Asus P8Z77-V Deluxe Corsair Vengeance LP 8 GB (4GB x2) MSI R9 290X m/ EK acetal+nikkel vannblokk, bakplate og Dual Serial 3 Slot bridge EK D5 X-Res 100 m/ Swiftech MCP655 Vario (typisk D5 mao) Samsung Spinpoint F3 1TB bortgjemt i en Scythe Himuro Corsair RM 1000 Corsair Vengeance C70 Techbay 240x30 radiator fremme med 2x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push, og 2x Gentle Typhoons 800RPM i pull. Techbay 360x30 radiator i taket med 3x NoiseBlocker eLoop 800RPM i push. Og det tror jeg er alt om jeg ikke glemmer noe. Det er vel 290x xfire? Endret 5. mars 2014 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det er ikke konfigurert på noe vis enda, siden den ikke er klar til å skrus på, men det er absolutt ideen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå