Skyggefal Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Har ikke kald katode i mitt kabinett... Testet ut led listene til IKEA før jeg kjøpte led strips, men den jeg hadde liggende fra ikea lagde noe grusomt med lyd når jeg hadde på noen annen farge enn rosa.. Når man først har et kabinett med stort vindu kan man jo line så greit lyse opp innsiden sånn at man ser litt der inne mener jeg Endret 17. februar 2014 av kasernen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Da safer du med hvitt lys. Det ser så og si alltid bra ut Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Når vi først er inne på kald katode. Mitt Lian Li kabinett. Ganske heavy modda: Gammel worklog: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200115 Modifikasjonene som jeg kommer på: 3 x 120mm i toppen: Lakkert svart Nye HDD holdere( Fra 7-9HDD) Fjernet noen av 5,25" brønnene Modda fronten Modda viftekontrolleren(Sunbeam Rheobus Extreme) for å få den mer "clean" Byttet dioden foran fra blå til rød Den ledningen til HK gjorde så PC'en fikk bluescreen innimellom. Har en annen liggende som er sleevet, men har ikke satt den på enda. Har også sleevede kabler til skjermkortet(6+8-pin), men etter jeg kjøpte nytt skjermkort trenger jeg 8+8-pin. Og som dere ser i workloggen er det en stund siden jeg drev med modding av PC... EDIT: Har også satt inn 6GB ram til(12GB totalt) og de viftene foran skjermkortet er 2 x 120mm 3000rpm(Perfekt når man er på TG f.eks) EDIT2: Lat som tauet som holder skjermkortet oppe ikke er der Endret 18. februar 2014 av Durochris 1 Lenke til kommentar
Skyggefal Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Slenger opp et bilde når alle delene har kommet på plass og har blitt byttet ut. Kanskje jeg får litt bedre respons enn en anklage om biltema raid =p Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Clas Ohlson raid anklager istedetfor da? Lenke til kommentar
Skyggefal Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ja bedre det Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt alt jeg trenger til å sleeve kabler? Skal bare ha fikset på kabelen til skjermkortet og hovedkortet, de andre ser man ikke så gidder ikke å gjøre noe med dem. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ja bedre det Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt alt jeg trenger til å sleeve kabler? Skal bare ha fikset på kabelen til skjermkortet og hovedkortet, de andre ser man ikke så gidder ikke å gjøre noe med dem. E22 eller mdpc-x Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Siden dere har begynt å dra opp kalde katoder, kan jeg legge ut bilder av mine kabinett fra 2005. Edit: Var ikke mye kjøling på skjermkort på den tiden Endret 18. februar 2014 av Complexity Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Lenge siden jeg bar brukt 80mm vifter også.. Med LEDs! Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om et billig, romslig og stilig kabinett? Jeg er nybegynner på å bygge pc så jeg må begynne med noe romslig 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om et billig, romslig og stilig kabinett? Jeg er nybegynner på å bygge pc så jeg må begynne med noe romslig Dette er kult, men kanskje ikke så billig. http://www.prisjakt.no/product.php?p=2441111 . Heller ikke på lager enda. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva med Phantom 530 da, ganske stilig, god plass og mye smarte løsninger. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ny kasse. Strøm via induksjon? 4 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ny kasse. Strøm via induksjon? dat charge Lenke til kommentar
Virke Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Mulig jeg er idiot, men finner ingen passende tråd. Jeg vurderer å gjøre om riggen her hjemme og har da et Fractal Design Mini eller et Silverstone SST-GD05B til overs. (Ikke spør meg hvorfor jeg bare selger det ene, men gjør nå det) Begge er strøkne så vidt jeg kan se. Noen interesserte i å kjøpe? Endret 26. februar 2014 av Virke Lenke til kommentar
C.. Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Legg det ut for salg her så skal du ikke se bort fra at du får noen mailer med interesserte kjøpere. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Takk takk, går dette i boks så skal det så klart komme opp et par nye bilder her! EDIT: Det fungerte dårlig, den vil ikke la meg publisere en annonse før jeg legger inn all info om meg selv. Da er litt av pointet med et "anonymt" forum borte. Endret 26. februar 2014 av Virke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Gå på profilen din på bruktmarked så kan du endre. Endret 27. februar 2014 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Harddiskene er flyttet opp i 5.25 bayen og en 140mm vifte er montert i bunnen siden bildet ble tatt. SSDen er skrudd fast i bunnen. Gjort for å optimalisere luftigjennomstrømmingen til GPUen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå