Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Har ikke kald katode i mitt kabinett... Testet ut led listene til IKEA før jeg kjøpte led strips, men den jeg hadde liggende fra ikea lagde noe grusomt med lyd når jeg hadde på noen annen farge enn rosa.. Når man først har et kabinett med stort vindu kan man jo line så greit lyse opp innsiden sånn at man ser litt der inne mener jeg :)

Endret av kasernen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi først er inne på kald katode.

Mitt Lian Li kabinett. Ganske heavy modda:

b2192492515e40ea1a54139e31f9cfe1.png

3a0ab7b1f746d7ee9c62c7a947388194.png

075dbba5e1285d294963bc288caaf24a.png

f3cd021b89836b0ce9be07f195b89bbb.png

Gammel worklog: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200115

Modifikasjonene som jeg kommer på:

• 3 x 120mm i toppen:
  • Lakkert svart
  • Nye HDD holdere( Fra 7-9HDD)
  • Fjernet noen av 5,25" brønnene
  • Modda fronten
  • Modda viftekontrolleren(Sunbeam Rheobus Extreme) for å få den mer "clean"
  • Byttet dioden foran fra blå til rød

Den ledningen til HK gjorde så PC'en fikk bluescreen innimellom. Har en annen liggende som er sleevet, men har ikke satt den på enda. Har også sleevede kabler til skjermkortet(6+8-pin), men etter jeg kjøpte nytt skjermkort trenger jeg 8+8-pin. Og som dere ser i workloggen er det en stund siden jeg drev med modding av PC...

EDIT: Har også satt inn 6GB ram til(12GB totalt) og de viftene foran skjermkortet er 2 x 120mm 3000rpm(Perfekt når man er på TG f.eks)

EDIT2: Lat som tauet som holder skjermkortet oppe ikke er der :p

Endret av Durochris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg er idiot, men finner ingen passende tråd. Jeg vurderer å gjøre om riggen her hjemme og har da et Fractal Design Mini eller et Silverstone SST-GD05B til overs. (Ikke spør meg hvorfor jeg bare selger det ene, men gjør nå det) Begge er strøkne så vidt jeg kan se. Noen interesserte i å kjøpe?

Endret av Virke
Lenke til kommentar

Takk takk, går dette i boks så skal det så klart komme opp et par nye bilder her!

EDIT: Det fungerte dårlig, den vil ikke la meg publisere en annonse før jeg legger inn all info om meg selv. Da er litt av pointet med et "anonymt" forum borte.

Endret av Virke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...