Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min gode gamle gamingrigg jeg en gang brukte. Forrige rigg. Blitt bytta ut med en bærbar. Bærbaren får en kraftig ekstern oppgradering innen de neste to ukene. Den blir bytta ut med en meget kraftig stasjonær sak om omtrent tre år. Får ikke tatt bilde av nåværende setup siden jeg ikke har kamera for tiden.

Molexen midt i kabinettet røska jeg av kontrolleren til en gammel harddisk jeg fant ute på gata. Den hadde krympestrømper rund alle fire pinsa etter at dette bildet ble tatt, no worries :tease:

Tilkobling til vifte laget av binders og krympestrømpe på ledning.

Bildene ble tatt i oktober i fjor.

Har forøvrig to slike kabinetter som skal bygges om til et lite kjøleskap.

Brukte ikke disse skjermene på akkurat denne riggen, men jeg fant ikke noe annet bilde :tease:

Ga bort begge optiske drevene mine, brukte hullet fremme på pcen som fotvarmer en god stund siden varmen kom ut der.

Betalte 50 kr for en boks med binders, ellers har alt vært gratis, funnet eller gaver.

Specs:

Dell E520

Samsung spinpoint bråkete 250gb som os disk

Samsung spinpoint fantastisk 640gb som data disk

pentium D 950 med tårnkjøler og pwm-kontrollert 120mm nidec-vifte man faktisk ikke hører

3gb ram på 512mhz tror jeg

på bildet: nvidia 7300le under testing. Det fungerte ikke, så jeg brukte ati x300 i stedet

vifte på skjermkortet: ble flytta bak som exhaust senere, en 92mm delta-vifte. Satte inn bryter på frontpanelet der man kunne velge mellom 5v og 12v. På 5v hører man den ikke over støyen til osdisken.

Creative audigy II pro, modda inn aux-input på frontpanelet til pcen, kablene gikk til lydkortet.

På bildet: en hp pavilion f 1703 og en philips tv. Brukte en dell e196fp og en dell e197fp på denne riggen.

post-223190-0-32422200-1391908745_thumb.png

Endret av Jon Håvard (sevs)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva foregår egentlig? Dere poster jo bilder av deres kabinetter til en forandring.. :wee:

:p må jo det av og til men du ser hvor flinke vi er :rofl::rofl:

Rigg by night :p

Ser bra ut Asle, men gjemmer du kablene i mørket? ;)

Kan noen hjelpe meg å finne HK?? :blush::blush:

*bilder*

Haha du lurer ikke oss, det er ikke noe HK der! :p:wee:

Hmm, Win7 Sier det er der men jeg finner det ikke :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde tatt den any day til gaming også for så vidt. :wee:

Dundrer raskt inn i minnebegrensning med 780 classy Tri-SLI, så Titan hadde vært konge. :dribble:

Du får raskt 10-20 fps med 780 Tri-SLI? Bare fordi VRAM blir fylt opp betyr ikke det at du har for lite av det.

Du får teste selv om du ikke tror meg. ;)

Det er ikke akkurat noe nytt for meg, og jeg kjenner igjen full VRAM når jeg ser det bare så det er sagt.

Jeg kan selvsagt løse problemet med å jekke ned AA-nivået eller oppløsningen slik at det akkurat ikke smeller inn i en ytelsevegg som gjør spillet uspillelig. Da øker som regel ytelsen (og stabiliteten på ytelsen) med flere faktorer. (åpenbart)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Lenge før 2005 og :rofl:

AMD Athlon XP 1.3GHz

Nvidia 6600GT 512MB(1024MB?)

750MB - 1000 MB RAM

80GB harddisk..

Skikkelig værsting pc med andre ord!

Men å skjære hull i sidedøra og lime på plexi måtte man, for å se de kule fargene fra ledsa i biltema LEDs vifta og kaldkatoder. Fikk også tak i en discokule i juletrepynt format. Passa veldig fint ser man :)

DSCF0010.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...