MariusJS Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvis jeg gidder å gå amok men, denne kassa kommer nok til å være mitt kabinett en god stund, så å investere i noen kortere SATA-kabler, og evt se etter noen PSU-kabler som er bedre egnet er kanskje en ide. Dessverre synes det ikke som sistnevnte eksisterer - det er minimum "dobbel avstand" på alle kablene jeg fant på FrozenCPU, Sidewinderog PPC, hvertfall. Dog fant jeg denne saken: Tror linken har detti ut, elns. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvis jeg gidder å gå amok men, denne kassa kommer nok til å være mitt kabinett en god stund, så å investere i noen kortere SATA-kabler, og evt se etter noen PSU-kabler som er bedre egnet er kanskje en ide. Dessverre synes det ikke som sistnevnte eksisterer - det er minimum "dobbel avstand" på alle kablene jeg fant på FrozenCPU, Sidewinderog PPC, hvertfall. Dog fant jeg denne saken: Tror linken har detti ut, elns. http://www.frozencpu.com/products/15215/sat-198/Akasa_PROSLIM_Super_Slim_SATA_30_Data_Cable_w_Securing_Latch_-_15cm_-_Black_AK-CBSA05-15BK.html?tl=g2c433s1617 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Vel, skal bli moro å ta bilder av mining riggen når den kommer sammen. Bestilte jaggu meg mye dyrt nå mtp at 2x R9 290X, en Corsair RM 1000 og et Corsair Vengeance C70 er på vei. Resten blir stort sett gamle deler da. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvis jeg gidder å gå amok men, denne kassa kommer nok til å være mitt kabinett en god stund, så å investere i noen kortere SATA-kabler, og evt se etter noen PSU-kabler som er bedre egnet er kanskje en ide. Dessverre synes det ikke som sistnevnte eksisterer - det er minimum "dobbel avstand" på alle kablene jeg fant på FrozenCPU, Sidewinderog PPC, hvertfall. Dog fant jeg denne saken: Tror linken har detti ut, elns. http://www.frozencpu.com/products/15215/sat-198/Akasa_PROSLIM_Super_Slim_SATA_30_Data_Cable_w_Securing_Latch_-_15cm_-_Black_AK-CBSA05-15BK.html?tl=g2c433s1617 Kjøp heller de nye fra silverstone http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=445&area=en Vel, skal bli moro å ta bilder av mining riggen når den kommer sammen. Bestilte jaggu meg mye dyrt nå mtp at 2x R9 290X, en Corsair RM 1000 og et Corsair Vengeance C70 er på vei. Resten blir stort sett gamle deler da. Se i signaturen min (Har 6x R9 290 ) 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) - Endret 4. februar 2014 av Moozoren Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Minste bildet ever... 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 http://bildr.no/image/ODM3MzZq.jpeg Gå til linken så fikser bildet seg. Bruk gjerne Imgur senere om du(Moozoren)/dere skal hoste bilder på nettet. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hva er det romsligste kabinettet du kan få? Jeg er ny her og i pc bygging Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Xigmatek Elysium er hvertfall et av dem. Lian-Li PC-343B-XT er et annet. LD Cooling PC-V8, Corsair Obsidian 900D, Lian-Li PC-V2120X er andre alternativer om du trenger meget god plass. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Xigmatek Elysium er hvertfall et av dem. Lian-Li PC-343B-XT er et annet. LD Cooling PC-V8, Corsair Obsidian 900D, Lian-Li PC-V2120X er andre alternativer om du trenger meget god plass. Takk Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hva er det romsligste kabinettet du kan få? Jeg er ny her og i pc bygging Lett. Dette Caselabs TX10 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nesten så jeg kunne hatt kjølina mi i det kabinettet! Dæven døtte. Trenger du større må du lage sjæl. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nesten så jeg kunne hatt kjølina mi i det kabinettet! Dæven døtte. Trenger du større må du lage sjæl. "Nesten" 1 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 but can you put a 360 radiator in it? det må være det største kabinettet eg har sett Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nesten så jeg kunne hatt kjølina mi i det kabinettet! Dæven døtte. Trenger du større må du lage sjæl. Nesten Hvis du ikke får plass til kjølingen din i det kabinettet tror jeg du har en altfor ineffektiv, eller overdimensjonert kjøleløsning Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nesten så jeg kunne hatt kjølina mi i det kabinettet! Dæven døtte. Trenger du større må du lage sjæl. Nesten Hvis du ikke får plass til kjølingen din i det kabinettet tror jeg du har en altfor ineffektiv, eller overdimensjonert kjøleløsning oooh, but some people make some Ass kickin coooling Andrull er en av dem Lenke til kommentar
camxer Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ser at knopflerbruce har en fin kabelsalat, men jeg tror at jeg slår han siden jeg har duct tape også Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette. Jeg har ikke ord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå