Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

æsj, lenge siden jeg har vært så skuffa for et build jeg har gjort.

Startet med at esken kabinettet lå i var ganske smadra. Tenkte at faen, nå har jeg venta så lenge på delene, så prøvde å bygge i det, men på vindu side og baksiden er litt "deformert" så var vanskelig å få igjen dørene.

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk elsker fractal design sine caser, nå er jeg vant med litt større caser, og syntes denne var vanskelig å jobbe i, "grommitsene" var også av laber kvalitet føler jeg, samtidig som dybden bak til kabler var heller dårlig. Men det gikk, helt ok. Kan dog hende stemningene min rundt dette kabinettet ble litt dårlig siden det har blitt halvveis ødelagt i transport

Har igjen å:
- Bestille custom backplate til gtx 780, sort matt, med hvit branding.

- Sleeving kabler til GPU og 24 pin, vet ikke om jeg orker 8pin siden det er så godt hjemt bak kjølinga til CPUen.
- Installere 2 vifter i toppen.

Jeg tror jeg blir å bytte ut Define R4 når NZXT H440 kommer, PSU cover med masse god plass til kabler, hørtes ikke feil ut, samtidig at den er ganske pent design/stille osv. Og har fått veldig skrytt av de som har testa den.

Uansett, her er hvordan det ble med crappy mobilbilder. Vet ikke hvorfor forhåndsvisingen viser de rotert.

post-209627-0-12833500-1390758459_thumb.jpg

post-209627-0-12181300-1390758462_thumb.jpg

post-209627-0-15875600-1390758465_thumb.jpg

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig ferdig med min :)

4770k @ 4.6ghz

EVGA 780 TI classy 1300/1950

Asus maximus formula VI

Corsair dominator platinum 1886 mhz

Og noen ssd / hdds.

Pent!

Er det 2:35:1 skjerm du bruker?

Aldri hørt om 2:35:1 før :S. Men skjermene er asus 21:9 (2560x1080) og den andre er en (1920x1200) dell.

Radiatorne er alphacool nexxxos. GPU temp rundt 40-50 max, CPU litt over 60 på den varmeste coren i prime95.

Endret av zir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

4770k @ 4.6ghz

Asus maximus formula VI

Og noen ssd / hdds.

Pent!

Aldri hørt om 2:35:1 før :S. Men skjermene er asus 21:9 (2560x1080) og den andre er en (1920x1200) dell.

Radiatorne er alphacool nexxxos. GPU temp rundt 40-50 max, CPU litt over 60 på den varmeste coren i prime95.

da er det 2.35:1 :D

aspect.jpg

2.35:1 er det som er mest brukt i film osv, på vanlige tver har man 16:9 og gjør at man mange ganger for sorte bars oppe og nede, men nok om det :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

4770k @ 4.6ghz

Asus maximus formula VI

Og noen ssd / hdds.

Pent!

da er det 2.35:1 :D

2.35:1 er det som er mest brukt i film osv, på vanlige tver har man 16:9 og gjør at man mange ganger for sorte bars oppe og nede, men nok om det :p

2.35:1 = 21:9

Det er vel egentlig 2,33:1, tror jeg.

Ja, men amerikanere liker det enkelt!

Lenke til kommentar

Startet med at esken kabinettet lå i var ganske smadra. Tenkte at faen, nå har jeg venta så lenge på delene, så prøvde å bygge i det, men på vindu side og baksiden er litt "deformert" så var vanskelig å få igjen dørene.

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk elsker fractal design sine caser, nå er jeg vant med litt større caser, og syntes denne var vanskelig å jobbe i, "grommitsene" var også av laber kvalitet føler jeg, samtidig som dybden bak til kabler var heller dårlig. Men det gikk, helt ok. Kan dog hende stemningene min rundt dette kabinettet ble litt dårlig siden det har blitt halvveis ødelagt i transport

Har igjen å:

- Sleeving kabler til GPU og 24 pin, vet ikke om jeg orker 8pin siden det er så godt hjemt bak kjølinga til CPUen.

Jeg tror jeg blir å bytte ut Define R4 når NZXT H440 kommer, PSU cover med masse god plass til kabler, hørtes ikke feil ut, samtidig at den er ganske pent design/stille osv. Og har fått veldig skrytt av de som har testa den.

Uansett, her er hvordan det ble med crappy mobilbilder. Vet ikke hvorfor forhåndsvisingen viser de rotert.

attachicon.gif20140126_182957.jpg

attachicon.gif20140126_183005.jpg

attachicon.gif20140126_183018.jpg

Tenkte bare å takke deg for tips om dette kabinettet. Falt pladask for det i Sort\Rødt og det er nå bestilt.

Folk som hittil har testet det har jo gitt det toppscore. Så tilogmed en review video der det var det beste kabinettet de hadde testet.

1055724.jpg

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har igjen å:

attachicon.gif20140126_182957.jpg

attachicon.gif20140126_183005.jpg

attachicon.gif20140126_183018.jpg

Tenkte bare å takke deg for tips om dette kabinettet. Falt pladask for det i Sort\Rødt og det er nå bestilt.

Folk som hittil har testet det har jo gitt det toppscore. Så tilogmed en review video der det var det beste kabinettet de hadde testet.

1055724.jpg

Plutselig var ikkje NZXT så bra alikevel:

LD Cooling V8 Black/red :green:

ldcoolingblackred.png

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...