MariusJS Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Kanskje noe "cøstum" i denne snart Begynnt å bruke ThunderCancer boksen din igjen? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg måtte bruke det, høyttalerne og hodetelefonene bruker minjack begge to Orker ikke å krype under skrivebordet bare for å bytte om på et par ledninger... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Yes, gode nyheter for meg i hvertfall. RVZ01 dukka opp på prisjakt.no, antar den ikke blir der lenge. Men det hinter da til at vi ikke trenger å vente mye lengre, spesielt med bildene hos Silverstones facebook. Gleder meg meget til å leke meg med den kassa der. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Yes, gode nyheter for meg i hvertfall. RVZ01 dukka opp på prisjakt.no, antar den ikke blir der lenge. Men det hinter da til at vi ikke trenger å vente mye lengre, spesielt med bildene hos Silverstones facebook. Gleder meg meget til å leke meg med den kassa der. Virker lovende indeed, kanskje det er mulig å presse inn noe. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 wow, er det slik at du kan ha skikkelige skjermkort i det kabinettet ? :O Frister veldig med et pittelite kabinett, men allikevel ha plass til skikkelig HW Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Nå skjer det ting med mitt black and white build. Svett og skjelven. Elsker den matte pcb fargen på dette hovedkortet. Ikke sånn jalla brunt som mange andre har Nå venter vi bare på psu og case så er vi klar Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Stødig på hånda du tydeligvis Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 ...og om noen dager ved bruk så flasser malingen av 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Nå skjer det ting med mitt black and white build. Svett og skjelven. Elsker den matte pcb fargen på dette hovedkortet. Ikke sånn jalla brunt som mange andre har Nå venter vi bare på psu og case så er vi klar Hva har du brukt Q-tipsen til? ...og om noen dager ved bruk så flasser malingen av Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Glemmer aldri Wheelman når han skulle lakke Silverstone Tj07 innvendig med biltema lakk Grunning og pussing er oppskrytt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899564 Tror dere det flasset inni kabinettet etterhvert? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 ...og om noen dager ved bruk så flasser malingen av Den er coated med "barrier coating" som tåler opptil 90 grader, så tror det skulle gå fint. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Nå skjer det ting med mitt black and white build. Svett og skjelven. Elsker den matte pcb fargen på dette hovedkortet. Ikke sånn jalla brunt som mange andre har Nå venter vi bare på psu og case så er vi klar Hva har du brukt Q-tipsen til? ...og om noen dager ved bruk så flasser malingen av De er brukt til å coate malinga med "barrier coating" for å tåle varme. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) ...og om noen dager ved bruk så flasser malingen av Er snart et år siden jeg lakkerte deler i min egen PC med varmebestandig lakk fra biltema. Ikke flasset enda. Så har han og gjort det samme eller tenkt på temperaturutvikling så skal ikke dette være noe problemer. Endret 23. januar 2014 av Hansien Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Takk. Selve malingen er ikke spesiell, men det er grunnet med varmebestanding coating og etter at malinga er påført, samme greia vi bruker på laben, bare i mindre konsentrasjon/mer vannløselig. Siden det opprinnelige tåler 650+ grader celsius, og inneholder litt syre, derfor var jeg litt redd for at det skulle være skadelig for plastiken, men denne er mer basisk og skal ikke være skadelig, samtidig som den klarer varme godt. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ser veldig bra ut henrikrox. Gleder meg til å se det endelige resultatet når du er ferdig! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 ...og om noen dager ved bruk så flasser malingen av Det skjedde med mitt HAF 922, når jeg flyttet kabinettet lå det igjen flak av svart biltema lakk Luktet også sterkt av lakken i et par uker etter at kabinettet ble kastet ut fordi jeg fikk et 800D i posten Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Takk. Selve malingen er ikke spesiell, men det er grunnet med varmebestanding coating og etter at malinga er påført, samme greia vi bruker på laben, bare i mindre konsentrasjon/mer vannløselig. Siden det opprinnelige tåler 650+ grader celsius, og inneholder litt syre, derfor var jeg litt redd for at det skulle være skadelig for plastiken, men denne er mer basisk og skal ikke være skadelig, samtidig som den klarer varme godt. Flott! Bra jobba Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ikke akkurat kabinett, men noen bilder av rævva kvalitet er det i alle fall! 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Feil tråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705&page=793 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hmm, tror du mener 1x 360 30 mm og 60 mm på 240en? Går ikke dessverre. kjøpte 240x64mm til å kjøle CPU. Regner med den vil passe fint i toppen Jepp. Noen updates på 250D builden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå