Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, gode nyheter for meg i hvertfall. RVZ01 dukka opp på prisjakt.no, antar den ikke blir der lenge. Men det hinter da til at vi ikke trenger å vente mye lengre, spesielt med bildene hos Silverstones facebook.

Gleder meg meget til å leke meg med den kassa der.

Virker lovende indeed, kanskje det er mulig å presse inn noe.

20131007215443314331.jpg

Lenke til kommentar

Nå skjer det ting med mitt black and white build. Svett og skjelven.

Elsker den matte pcb fargen på dette hovedkortet. Ikke sånn jalla brunt som mange andre har

Nå venter vi bare på psu og case så er vi klar

Hva har du brukt Q-tipsen til? :p

...og om noen dager ved bruk så flasser malingen av :p

:rofl:

Lenke til kommentar

Nå skjer det ting med mitt black and white build. Svett og skjelven.

Elsker den matte pcb fargen på dette hovedkortet. Ikke sånn jalla brunt som mange andre har

Nå venter vi bare på psu og case så er vi klar

Hva har du brukt Q-tipsen til? :p

:rofl:

De er brukt til å coate malinga med "barrier coating" for å tåle varme.

Lenke til kommentar

Er snart et år siden jeg lakkerte deler i min egen PC med varmebestandig lakk fra biltema. Ikke flasset enda. Så har han og gjort det samme eller tenkt på temperaturutvikling så skal ikke dette være noe problemer.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Takk.

Selve malingen er ikke spesiell, men det er grunnet med varmebestanding coating og etter at malinga er påført, samme greia vi bruker på laben, bare i mindre konsentrasjon/mer vannløselig. Siden det opprinnelige tåler 650+ grader celsius, og inneholder litt syre, derfor var jeg litt redd for at det skulle være skadelig for plastiken, men denne er mer basisk og skal ikke være skadelig, samtidig som den klarer varme godt.

Lenke til kommentar

Takk.

Selve malingen er ikke spesiell, men det er grunnet med varmebestanding coating og etter at malinga er påført, samme greia vi bruker på laben, bare i mindre konsentrasjon/mer vannløselig. Siden det opprinnelige tåler 650+ grader celsius, og inneholder litt syre, derfor var jeg litt redd for at det skulle være skadelig for plastiken, men denne er mer basisk og skal ikke være skadelig, samtidig som den klarer varme godt.

Flott! Bra jobba :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...