Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Forsåvidt enig i det med harddiskene, men for mitt bruk (2 x rad-bokser) så er ikke det så viktig for meg.

Det går med 2 stk. 60mm med push/pull. Men som du sier så blir det nok litt knapt for 64mm.

Prisen var litt over 2K inkl. frakt (vanlig Stacker 935 + en 915r = Stacker 945)

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aquatuning er absolutt å anbefale. Handlet for nesten 8K der de siste 2 mndene. Rask levering, og hjem på døren med UPS :)

Har alltid lurt på hvordan man kan se på det som en fordel?

Altså, jeg er genuint interessert i hvem som faktisk er hjemme på de tidene UPS leverer på døren. Måtte jo gjennom mengder med stress for å få tak i pakken (kjørte more or less etter han som leverte, og til slutt så ble det et salig styr å få levert på jobben)

Ikke at det som regel er noen mulighet til å kreve at de sender til postkontoret (post i butikk) som altså er i matbutikken jeg er nesten hver dag uansett, og kjører forbi to ganger om dagen. :)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da dumper vi litt flere bilder her for moro skyld. :p

Beklager om organiseringen av bildene i posten er litt rotete. Ble det peneste jeg fikk til med hvordan vedleggenes thumbnails ble. :p

Så bra ut, det der!

En av få builds, der noctua ser bra ut :p

Får tilbake M5E kortet mitt i dag :love:

Goodbye Sabeltann kort

Gz! :D

Venter på ALT for mange pakker i posten! :(

Lenke til kommentar

For min del så kommer snart HAF Stacker 945 i hus.

Vel, dette var kanskje en overdrivelse fra min side.

Tok en sjangs å bestillte fra Proshop, siden det stort sett bare er de og Pixmania som har det inne (I Norge).

Nå i ettertid kan jeg kanskje begynne å angre litt på det. Alt på lager da jeg bestille på mandag, regnet da med at det skulle bli sendt onsdag'ish. Etter en telefon til de på torsdag så beklaget de, men tydligvis når det står at det er på lager der, så kan det også være på lager i Danmark. Men jeg fikk gode lovnader om at den skulle sendes derfra i dag og garantert levering på tirsdag/onsdag. Jeg har ikke hørt noen ting og er ikke helt sikker på om jeg får dette kabinettet den nærmeste tiden :p

Uansett om jeg får det eller ikke, tror nok ikke Proshop kommer til å tjene noe penger fra meg i fremtiden, heller vente til andre butikker tar inn ting enn å gamble på de :)

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Vel, dette var kanskje en overdrivelse fra min side.

Tok en sjangs å bestillte fra Proshop, siden det stort sett bare er de og Pixmania som har det inne (I Norge).

Nå i ettertid kan jeg kanskje begynne å angre litt på det. Alt på lager da jeg bestille på mandag, regnet da med at det skulle bli sendt onsdag'ish. Etter en telefon til de på torsdag så beklaget de, men tydligvis når det står at det er på lager der, så kan det også være på lager i Danmark. Men jeg fikk gode lovnader om at den skulle sendes derfra i dag og garantert levering på tirsdag/onsdag. Jeg har ikke hørt noen ting og er ikke helt sikker på om jeg får dette kabinettet den nærmeste tiden :p

Uansett om jeg får det eller ikke, tror nok ikke Proshop kommer til å tjene noe penger fra meg i fremtiden, heller vente til andre butikker tar inn ting enn å gamble på de :)

Akkurat lik som min erfaring for bare en drøy uke siden. Der røyk jeg som kunde og kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...