Snytefant Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Forsåvidt enig i det med harddiskene, men for mitt bruk (2 x rad-bokser) så er ikke det så viktig for meg.Det går med 2 stk. 60mm med push/pull. Men som du sier så blir det nok litt knapt for 64mm.Prisen var litt over 2K inkl. frakt (vanlig Stacker 935 + en 915r = Stacker 945) Endret 14. januar 2014 av Snytefant Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Aquatuning er absolutt å anbefale. Handlet for nesten 8K der de siste 2 mndene. Rask levering, og hjem på døren med UPS Har alltid lurt på hvordan man kan se på det som en fordel? Altså, jeg er genuint interessert i hvem som faktisk er hjemme på de tidene UPS leverer på døren. Måtte jo gjennom mengder med stress for å få tak i pakken (kjørte more or less etter han som leverte, og til slutt så ble det et salig styr å få levert på jobben) Ikke at det som regel er noen mulighet til å kreve at de sender til postkontoret (post i butikk) som altså er i matbutikken jeg er nesten hver dag uansett, og kjører forbi to ganger om dagen. Endret 14. januar 2014 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ja, akkurat det kan være litt kjeitete med UPS, men for min del så er det stort sett folk hjemme her i huset mellom 8-16, så her går det supert Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Da var det feridig.. Enn så lenge du har corsair air 540 kabinett? hvor mye kostet vannkjlinga på cpu + gpu? vurderer å bytte fra Cooler master 690 xD Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Da var ny 240rad montert.. Woho. Great temps. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 du har corsair air 540 kabinett? hvor mye kostet vannkjlinga på cpu + gpu? vurderer å bytte fra Cooler master 690 xD Jepp, har det. Vannblokk 850 + bakplate 250, nipler kompresjon 160stk eller noe, rad 850+550, cpublokk, 6-800. Husker ikke helt. Res/pumpe 1200. Blir noen tusen gitt. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jepp, har det. Vannblokk 850 + bakplate 250, nipler kompresjon 160stk eller noe, rad 850+550, cpublokk, 6-800. Husker ikke helt. Res/pumpe 1200. Blir noen tusen gitt. Du trenger noen vinkler ihvertfall, ser litt snevert ut. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Rød prodigy var faktisk tøft det og! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Til dama, eller til deg? Liker ikke hvitrød nyansen Skulle ønske de gikk for anodisert alu Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 En kamerat faktisk. Tror det kunne blitt skitrått om han hadde dratt den helt ut og fylt opp med vann og sånt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Joda, med feks Mayhems red pastel 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Akkurat det jeg hadde i tankene mine og! Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Da dumper vi litt flere bilder her for moro skyld. Beklager om organiseringen av bildene i posten er litt rotete. Ble det peneste jeg fikk til med hvordan vedleggenes thumbnails ble. Endret 17. januar 2014 av Drunkenvalley 6 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Får tilbake M5E kortet mitt i dag Goodbye Sabeltann kort Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Da dumper vi litt flere bilder her for moro skyld. Beklager om organiseringen av bildene i posten er litt rotete. Ble det peneste jeg fikk til med hvordan vedleggenes thumbnails ble. Så bra ut, det der! En av få builds, der noctua ser bra ut Får tilbake M5E kortet mitt i dag Goodbye Sabeltann kort Gz! Venter på ALT for mange pakker i posten! Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) For min del så kommer snart HAF Stacker 945 i hus. Vel, dette var kanskje en overdrivelse fra min side. Tok en sjangs å bestillte fra Proshop, siden det stort sett bare er de og Pixmania som har det inne (I Norge). Nå i ettertid kan jeg kanskje begynne å angre litt på det. Alt på lager da jeg bestille på mandag, regnet da med at det skulle bli sendt onsdag'ish. Etter en telefon til de på torsdag så beklaget de, men tydligvis når det står at det er på lager der, så kan det også være på lager i Danmark. Men jeg fikk gode lovnader om at den skulle sendes derfra i dag og garantert levering på tirsdag/onsdag. Jeg har ikke hørt noen ting og er ikke helt sikker på om jeg får dette kabinettet den nærmeste tiden Uansett om jeg får det eller ikke, tror nok ikke Proshop kommer til å tjene noe penger fra meg i fremtiden, heller vente til andre butikker tar inn ting enn å gamble på de Endret 17. januar 2014 av Snytefant Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Vel, dette var kanskje en overdrivelse fra min side. Tok en sjangs å bestillte fra Proshop, siden det stort sett bare er de og Pixmania som har det inne (I Norge). Nå i ettertid kan jeg kanskje begynne å angre litt på det. Alt på lager da jeg bestille på mandag, regnet da med at det skulle bli sendt onsdag'ish. Etter en telefon til de på torsdag så beklaget de, men tydligvis når det står at det er på lager der, så kan det også være på lager i Danmark. Men jeg fikk gode lovnader om at den skulle sendes derfra i dag og garantert levering på tirsdag/onsdag. Jeg har ikke hørt noen ting og er ikke helt sikker på om jeg får dette kabinettet den nærmeste tiden Uansett om jeg får det eller ikke, tror nok ikke Proshop kommer til å tjene noe penger fra meg i fremtiden, heller vente til andre butikker tar inn ting enn å gamble på de Akkurat lik som min erfaring for bare en drøy uke siden. Der røyk jeg som kunde og kjøpet. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Disse var stort sett blant "ikke spess gode" bildene, men ser ut som de duger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Venter på ALT for mange pakker i posten! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves elns sa en MariusJS til meg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Kanskje noe "cøstum" i denne snart Endret 18. januar 2014 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå