Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

 

Mitt framtidige kabinett :dribble:

venter fortsatt på en pakke fra dustin home med i5 4670k, Corsair RM 650w, Samsung EVO 250gb, Barracuda 7200RPM 2tb, og noen vifter.

og venter på BitFenix Recon (viftekontroller) fra deal.no

Og har sendt min Corsair H100i i retur til komplett da LED belysningen streiket. Får vel dette når jeg kommer hjem fra juleferie hos svigerfar neste helg :)

 

Det jeg har fått allerede er Asus Maximus VI Gene, Corsair Vengeance Pro red 1600MHz 8gb, Asus GeForce 780GT CUII, og en 230mm vifte fra BitFenix :)

 

Blir gøy dette!

 

iPhone 5s (PC bilder) 013.JPG

iPhone 5s (PC bilder) 010.JPG

 

Ble bestilt et Corsair obsidian 350D idag, og Corsair Hydro H100i har kommet tilbake, ny erstattet vare :-) gleder meg til å bygge mer, nå har alle varene kommet, unntatt viftestyringen :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser flott ut. Fint arbeid med kablene med tanke på at kabinettet ikke har særlig med rom bak hovedkortet. Er noen småting du kunne gjort for å få det helt perfekt, men det er bare jeg som er alt for pirkete. :p

 

Og jo, kjøleren, eller i hvert fall plastdekselet på kjøleren ser noe skeivt ut.

Lenke til kommentar

 

Har du en til radiator i toppen der? Hvilken mm bredde er dem på ? :)

Nei. Har ikke det. Skal skaffe det når jeg får meg ett til 780Ti kort. Den er en stor dum klump som står ut fra hk'et mitt på toppen, så får ikke plass til en 280rad ihvertfall. Kanskje 240.

 

Den i front er 45mm med push konfig.

Blir nok det samme i toppen etter hvert.

Lenke til kommentar

Ah, sitter å stresser med å finne hvor jeg kan få tak i radiator. Har samme kabinett som deg.

 

Skulle egentlig ha 240 og 360 på 38mm. Men dem hadde ikke mer igjen på Digitalimpuls og tar nok mange uker før de får dem. Og Techbay har bare den på 360 i den bredden, men ikke den andre....

 

Så vurderer nå å kjøpe 240 og 360 Alphacool som er 30 mm fra Aquatuning siden.

 

Bør jeg kjøpe fra der? Og tror du at det komme til å funke bra sammen med: 4770k, Maximus formula vi og evga 780ti classy?

Lenke til kommentar

Aquatuning er absolutt å anbefale. Handlet for nesten 8K der de siste 2 mndene. Rask levering, og hjem på døren med UPS :)
Ang. retur kan det jo være litt knotete (og dyrt).
Fikk en hurtigkobling med ødelagt o-ring derfra. Aquatuning sendt ny hurtigkobling samme dag som jeg sendte inn request og den kom i postkassa etter 4 dager, helt gratis.

For min del så kommer snart HAF Stacker 945 i hus. Blir artig :)
Planer om å kjøre totalt 4x360 rads, 2 i topp/bunn. Burde jeg kjøre slik at den trekker inn gjennom en rad og ut den andre, eller burde jeg sette de hver sin vei slik at det blåser ut på hver sin side?

05113536490l.jpg

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Aquatuning er absolutt å anbefale. Handlet for nesten 8K der de siste 2 mndene. Rask levering, og hjem på døren med UPS :)

Ang. retur kan det jo være litt knotete (og dyrt).

Fikk en hurtigkobling med ødelagt o-ring derfra. Aquatuning sendt ny hurtigkobling samme dag som jeg sendte inn request og den kom i postkassa etter 4 dager, helt gratis.

 

For min del så kommer snart HAF Stacker 945 i hus. Blir artig :)

Planer om å kjøre totalt 4x360 rads, 2 i topp/bunn. Burde jeg kjøre slik at den trekker inn gjennom en rad og ut den andre, eller burde jeg sette de hver sin vei slik at det blåser ut på hver sin side?

 

05113536490l.jpg

 

Veldig synn at de har gjort kabinettet så kompakt, slik at det ser ut som at det blir problemer med 64mm kjukke radiatorer. "Harddiskbeholderene" er jo også SKANDALE siden de ikkje går hele veien opp til toppen. Dermed får man plass til få harddisker. 3 harddisker i høyden er også ugunstig når man har raid. Da vil man ha minst 4 stk harddisker under hverandre pga kabling.

 

Det ser også ut som om det kan bli trangt hvis man vil ha et skjermkort i den nederste pci-e slotten. Dette kabinettet er vel ganske rimelig, så da er det sikkert greitt for de fleste.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...