MariusJS Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Der har de jammen kommet ja, kan ikke være lenge siden. Liker ikke LED da, vil ha uten lys, og gjerne PBT taster. Har du prøvd ABS vs PBT, skal visstnok være mye mindre glatt. Lyset kan jo skrues av og på veldig lett Du kan jo kjøpe keykaps? Ekstremt lett å bytte dem! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Tror det, når jeg ser det Believe! 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Believe! Front panelet er ferdig! Nesten... Bare noen småting igjen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Fysj da Det er bare å finne en tusj så jeg får farget der jeg har filet/kuttet Endret 26. desember 2013 av VegardBS 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tror kofferten er større enn den ser ut o.OTja, er ikke så veldig stor, men pga tykkelsen så blir den ikke akkurat en liten koffert nei. XD Det ble i hvert fall så kompakt som jeg klarer. :-PMini-E-ATX edition. ^^ Fikk testa noe 3Dmark fire strike. 12000 poeng i extreme-versjonen er vel ikke så alt for ille. :-) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Mmm tror litt copper skal blir bra... Bestilte visst 1m tubing istedenfor 3m. Tenkte ikke på at jeg bestilte fra en US selger som måler i fot Hvilke fittings er det du bruker på det der?? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvilke fittings er det du bruker på det der?? BP link? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvilke fittings er det du bruker på det der?? Bitspower C47. Du må ha 12 mm OD rør/tubing som må bli filet så du ikke ødelegger o-ringene 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hmm, double sided tape leder vel ikke elektrisitet? Fant bare en ubrukelig akrylplate som en "prototype" og hull funket ikke så jeg må enten ty til egne skruer eller dobbelt sidet teip... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Den bøyde platen der så ganske ghetto ut egentlig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Var ikke det jeg lurte på da Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Teip leder ikke strøm nei. Ikke dobbeltsidig teip heller. Med så lave spenninger som du finner i en PC, så er det I HVERT FALL ikke noe problem. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Flott, da blir det cøstum backplate Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hva er hensikten med bakplata du har snekret sammen? I hvert fall ikke ytterligere varmefordeling. ^^ Og hvorfor har akrylen bølget seg sånn? (får du laget festehull for alle festehullene så vil den holdes bedre på plass og da uten så ujevnt trykk) Men krever jo da at du har skruer som er lengre. Endret 28. desember 2013 av Andrull Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Alt for estetiske grunner. Blå/grønn PCB ser ikke bra ut. Skal ikke bruke den platen jeg laget nå, den ble mer som å finne ut av hva some funker Edit: Det var en "rest"-plate jeg hadde liggende igjen etter frontpanelet på 800Den, så den har blitt slengt litt rundt og litt diverse, prøvde også å sande den litt for å se hvordan det ble istedenfor "glossy" look Endret 28. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Da antar jeg og at du planlegger å bruke vanlig hageslange i pc'en og da. http://www.youtube.com/watch?v=YpufzJNrZ2Y 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 ..Egentlig litt rart dem ikke selger kofferkabinett ferdige, tror det ville vert et greit marked for det bladt dem som reiste mye på lan. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Egentlig litt rart dem ikke selger kofferkabinett ferdige, tror det ville vert et greit marked for det bladt dem som reiste mye på lan. Lian-Li har en M-ITX som er koffert-ish 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Lian-Li har en M-ITX som er koffert-ish Du får ikke et enkelt kab som passer alle bruksområder, så det er egentlig enklere å bygge ett selv. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja, jeg må si meg litt enig i at jeg synes det er rart at absolutt alle skal lage omtrent det samme. ^^ Selv disse billige merkene som ikke kan by på noe som helst... Jaja, gjør det desto bedre å bygge selv. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå