Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Vær så snill? I den ene posten så linker du tilbake i tråden? Om folk ikke svarer, så ikke mas. Herregud. Fire poster rett etter hverandre. Unødvendig? Ja. Dessuten er det maks harryfaktior over det kabinettet. 5213365[/snapback] Skjærpe seg Ikke helt med da Glemte den der feil tråd posten, kunne jo bare edita på den i stade da Ja ville bare høre om flere folk også syntes det var stygg, holer jo på med et bedre nå Edit: Den posten var for å si e fra at jeg hadde oppdatert, klarte å poste feil der. skulle poste i den adnre tråden. Endret 27. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Vær så snill? I den ene posten så linker du tilbake i tråden? Om folk ikke svarer, så ikke mas. Herregud.Fire poster rett etter hverandre. Unødvendig? Ja. Dessuten er det maks harryfaktior over det kabinettet. icon2.gif Det her er vel veldig off-topic. Men må bare si at jeg er helt enig i det.. Mange unødvendige poster, hele tiden. (aka. spam) Jeg sier bare ett ord om hele saken: postcount. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 smaken er som baken... personelig synes jeg kabbiset til klikka_bzerk er kult... men er enig i at det er for mye spam her... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Var på Lan i helgen å denne person satt over meg.. IRITERENDE ! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Var på Lan i helgen å denne person satt over meg.. IRITERENDE ! 5220833[/snapback] noe sier meg at det er fra microlan på bardufoss vgs? var der selv.. sinnsykt kraftig de led'sa til tony btw: satt ett lite stykke til venstre for han på samme rad.. hadde grønt lys under skjermen Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 jepp det var ulan hehe en venn av meg sin pc.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 jepp det var ulan hehe en venn av meg sin pc.. 5220943[/snapback] najz.. men han burde gjemme kathodene.. bedre når man bare ser effekten Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 I Know.. den øverste datt ned på lanet.. men den andre er der får å få effekt på kablene tror jeg.. Personlig sjøl gadd jeg ikke mere me katoder.. for brannfarlig å mye kabel surr. Lenke til kommentar
Sleizor Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 smaken er som baken... personelig synes jeg kabbiset til klikka_bzerk er kult... men er enig i at det er for mye spam her... 5220343[/snapback] hehe, va nokk eg som satt der fint du blei gla i kabinette mitt hehe Lenke til kommentar
Sleizor Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Var på Lan i helgen å denne person satt over meg.. IRITERENDE ! 5220833[/snapback] hehe, va nokk eg som satt der harhar.gif fint du blei gla i kabinette mitt thumbup.gif hehe Sry dobbel post, men trøkte feil..... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Likte det ikke i det hele tatt.. Men som sakt smaken er som baken.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Litt mye OT nå? Skerpings... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Vet jeg har postet mange ganger før.. men kjeder meg så poster enda en gang ==Blue Style== ==Green Style== ==Front== har lyst å gjøre noe med det.. forslag? Endret 28. november 2005 av complexity Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvorfor gadd du ødelegge kabinettet med tang i fronten? Gitteret er så groft at det har ingenting å si. Desverre, synes jeg det var et lite "jallapreg" over kabinettet. Spesielt når du kjører blått og grønt sammtidig. Men det er slike som meg og deg som holder liv i tråden! Poster ofte Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Utrolig fint kabinett. Soprano Har du blå eller grønne katoder nå? Har bestilt pakke med stæsj no, bla grønne katoder.. Tenkte å bruke begge samtidig, [ikke begge lyser samtidig, men ha begge så jeg kan bytte mellom de]. Jeg har blå katoder nå.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Utrolig fint kabinett. Soprano Har du blå eller grønne katoder nå? Har bestilt pakke med stæsj no, bla grønne katoder.. Tenkte å bruke begge samtidig, [ikke begge lyser samtidig, men ha begge så jeg kan bytte mellom de]. Jeg har blå katoder nå.. 5222005[/snapback] har en grønn kathode bak hdd rack'en og blå oppe og nede.. fikk den grønne hos en kompis så ville ikke bare la den ligge å slenge.. kjører vanligvis ikke begge 2 samtidig.. de blåe "overdøver" den grønne da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvorfor gadd du ødelegge kabinettet med tang i fronten? Gitteret er så groft at det har ingenting å si. Vet.. men kjeda meg.. dessuten hjalp det litt Desverre, synes jeg det var et lite "jallapreg" over kabinettet. Spesielt når du kjører blått og grønt sammtidig. Vanligvis gjør jeg ikke det.. bytter Men det er slike som meg og deg som holder liv i tråden! Poster ofte 5221980[/snapback] jah Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hmm, har faktisk fjernet gitteret i front selv.. Hjalp faktisk litt.. Ikke så mye, men litt.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 0,00000005120000Grader Celsius? Dere har ikke hørt om temperaturen i rommet? Den spiller den viktigste rollen. Det hjalp nok ingenting desverre Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Utrolig fint kabinett. Soprano Har du blå eller grønne katoder nå? Har bestilt pakke med stæsj no, bla grønne katoder.. Tenkte å bruke begge samtidig, [ikke begge lyser samtidig, men ha begge så jeg kan bytte mellom de]. Jeg har blå katoder nå.. 5222005[/snapback] Jalla. Godt å få det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå