MariusJS Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Herregud så lett 800D kabinettet er uten hotswap bays og 5,25" Men det er utrolig svakt uten Alu plater, fixed Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Driver å venter på penger, så da blir det fixed Endret 7. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg har klart blunderen og kaste orginalkjølerne til mine to 670 kort. Noen som har tips til billige løsninger for å kjøle de? Har en h80 liggende så hadde planer om kraken g10 på det ene, men det passer jo ikke. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har klart blunderen og kaste orginalkjølerne til mine to 670 kort. Noen som har tips til billige løsninger for å kjøle de? Har en h80 liggende så hadde planer om kraken g10 på det ene, men det passer jo ikke. Alt passer. Det er bare snakk om hvor finurlig man er. Strips, dremel? Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Alt passer. Det er bare snakk om hvor finurlig man er. Strips, dremel? Ja jeg er ganske Macgyver når det kommer til slikt, men H80 tror nesten er umulig å montere fordi kjøleren er for stor ift kortet og kræsjer i strømkontaktene på kortet, da må man ha en ekstra kjøleblokk av noe slag imellom kortet og kjøleren isåfall. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nytt kabinett og litt julebelysing Med Blitz Var dårligere plass i rommet bak en jeg trodde, så jeg monterte tanken på utsiden. Men det ble rimelig bra imo 2 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Noen som har Corsair Link her? Får ikke frem viftene eller led lysene i programmet. Har googlet endel og flere har problemer, men løsningene fungerer ikke. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 var innom coolermaster shopen i går på jakt etter slike støvfilter rammer til stacker 830 serien, fant ikke de, men jeg kom over dette: http://www.cmstore.eu/case/haf/haf-stacker/haf-stacker-935/ ser gromt ut, noen som har sett noe til det i bruk enda? Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 var innom coolermaster shopen i går på jakt etter slike støvfilter rammer til stacker 830 serien, fant ikke de, men jeg kom over dette: http://www.cmstore.eu/case/haf/haf-stacker/haf-stacker-935/ ser gromt ut, noen som har sett noe til det i bruk enda? Linux (youtube) kikket litt på det når han var på en messe for en tid siden. Mulig du kan søke det opp på kanalen hans eller noe slikt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Linux (youtube) kikket litt på det når han var på en messe for en tid siden. Mulig du kan søke det opp på kanalen hans eller noe slikt Antar det er Linus du snakker om? Noen som har Corsair Link her? Får ikke frem viftene eller led lysene i programmet. Har googlet endel og flere har problemer, men løsningene fungerer ikke. Det er fordi det dessverre ikke fungerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Antar det er Linus du snakker om? Spørsmålet er hvilken Linus Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 LTT, dvs. LinuTechTips Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Mmm tror litt copper skal blir bra... Bestilte visst 1m tubing istedenfor 3m. Tenkte ikke på at jeg bestilte fra en US selger som måler i fot 3 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Antar det er Linus du snakker om? Det er fordi det dessverre ikke fungerer Linus jeg mente ja Ja jeg har skjønt det slik nå. Jaja for vente i spenning fremover på en vidunder-update av softwaren da. Lenke til kommentar
laowi Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Min trofaste maskin gjennom mer enn 4 år! Blir nok en oppgradering av innmaten til våren tenker jeg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Vente til ny chipset kommer? Edit: På "2011" socketen da såklart. Endret 12. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Dagens gloryshot? Neida, ligner mer på battlefield, irriterende lys som dekker alt.... Endret 13. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Mmm tror litt copper skal blir bra... Bestilte visst 1m tubing istedenfor 3m. Tenkte ikke på at jeg bestilte fra en US selger som måler i fot Nais, nais. Må ikke glemme å pusse de rørene da. Ikke at jeg skjønner hvorfor man ønsker å kjøpe noe så standard som kobberør fra amerika, når man får de over alt. Blir litt som å kjøpe mel eller sukker på nettet, når du uansett kunne gått til nærmeste lokale forhandler og sikkert fått nesten like god pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå