MariusJS Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 1: Er det noe fargetema? Ser litt random farger her og der 2: Snu RADen? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Støvfilter på alle vifter som drar luft inn i kabinettet, enda ser det ganske så støvete ut. Stopper nok bare kaniner i støvfilteret, tør ikke tenke på åssen det ville sett ut uten. Spørs om jeg ikke finner kompressoren å blåser rent rakleverket snart. 1 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 1: Er det noe fargetema? Ser litt random farger her og der 2: Snu RADen? 1: Er ikke noe spesielt fargetema, men jeg ser ikke så veldig mange som kolliderer da Er i såfall de røde stripene på skjermkortet som skiller seg ut fra resten som er blått/mørkt/hvitt. 2: Går dessverre ikke når viftene i toppen der er montert, den delen av RADen der slangene sitterfast er for stor... Om ikke så hadde det nok vært en endring tenker jeg! Er litt lite R3 egentlig, hvertfall om man sammenligner med R4. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 En liten tease. Her skal det bygges. 20131115_023807.jpg hvor mye plass har du dra skjermkortet til tube resen bak i kabinettet? har bestilt samme kabinett og har lyst til å bruke xspc photon res men den er 75mm i diameter. lurer på om jeg får klemt inn en 780 der Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 hvor mye plass har du dra skjermkortet til tube resen bak i kabinettet? har bestilt samme kabinett og har lyst til å bruke xspc photon res men den er 75mm i diameter. lurer på om jeg får klemt inn en 780 der Med bitspower res som jeg har, er det 1-2mm mellom mitt 780 og res. så det går nok ikke. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 hvor stor plass er det mellom plata du har hardiskene bak or døra? lurer på om det er mulig i få laget ett hull der å få ssd'en festa over phanteks logoen gjennom det lille vinduet. tror det kunne sett litt tøft ut. ssd er vel 7-8mm tykk så trenger ikke all verdens plass. spesielt varme blir de heller ikke Lenke til kommentar
dbass Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg kom over et bilde jeg tok for et par år siden. Hvordan syns dere denne ser ut? 1 Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 hvor stor plass er det mellom plata du har hardiskene bak or døra? lurer på om det er mulig i få laget ett hull der å få ssd'en festa over phanteks logoen gjennom det lille vinduet. tror det kunne sett litt tøft ut. ssd er vel 7-8mm tykk så trenger ikke all verdens plass. spesielt varme blir de heller ikke Du får fint plass til en ssd der Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg kom over et bilde jeg tok for et par år siden. Hvordan syns dere denne ser ut? DSC_0029.jpg Hvis det ikkje er ditt kabinett, så er det uinterresant i forhold til Topic Lenke til kommentar
dbass Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvis det ikkje er ditt kabinett, så er det uinterresant i forhold til Topic Nei, ikke mitt kabinett. Men det var jeg som bygde den 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nei, ikke mitt kabinett. Men det var jeg som bygde den Ser ut som 6-sifret verdi på innholdet hvertfall 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ser ut som 6-sifret verdi på innholdet hvertfall Minst Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ser ut som 6-sifret verdi på innholdet hvertfall Tja, kan stemme det ja. De kortene hadde i alle fall ingen hyggelig pris ^^, Den hadde også en areca controller med BBU og 8 SAS-disker, og RAM-brikkene er 16GB 1600MHz mener jeg å huske Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Tja, kan stemme det ja. De kortene hadde i alle fall ingen hyggelig pris ^^, Den hadde også en areca controller med BBU og 8 SAS-disker, og RAM-brikkene er 16GB 1600MHz mener jeg å huske ECC, da OFC? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 ECC, da OFC? Selvfølgelig ECC/Reg og 2xXeon-prosessorer Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Endelig fått på plass EK vannkjøling.. YEY! Og ja; Jeg vet at ram-brikkene burde lakkes Endret 24. november 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hadde vært enklere å nyte bildet om det ikke var strukket så heftig. Men ser rimelig fint ut dette. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hadde vært enklere å nyte bildet om det ikke var strukket så heftig. Men ser rimelig fint ut dette. Takk! Har endret på det nå Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Joda, dette ser jo ganske lekkert ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Noen synes 1500,-kr er mye for en strømforsyning. Jeg derimot må ut med 1550kr for bare kablene til PCen. XD (til kablenes forsvar så veier de også 4 ganger mer i rent kobber enn corsair PSUen i bakgrunnen. :-p) Men sånn er det med high end PC. Classified-korta gjorde det rett og slett nødvendig med en oppgradering av strømkoblingene. I samme slengen gjøre klart for fremtidige EVGA Epower og hjemmesnekra PSU (2000W+). :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå