Gjest Slettet+412 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Supert! Syntes bare ikke at hvit sleeve og hvite ringer passet noe særlig inn i en gul/svart maskin. Om du hadde lakert ringene og evt. bare hatt svart sleeve så hadde det sikkert sett bedre ut? Noe slikt, imo. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det skal jeg si meg enig i. Det er litt for mye forskjellige farger i setupet mitt sånn det er nå, hvite sleevs ble kjøpt inn før jeg gikk til innkjøp av MPower hovedkoret så får se om jeg kjøper inn svarte etterhvert også få lakkert ringene til viftene gule noe som helt sikkert hadde blitt veldig stilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Ikke så mye forskjellige farger i min build ser du men 24pin og 8 pin må nok sleeves, kanskje. Ringene må sprayes og bli mørkere fordi dem skiller seg merkbart ut. Men ellers synes jeg du har en fin build. Endret 15. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Takk i lige måde! Takk Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Skummelt å jobbe på have, finner på for mye tull når man er på fritur vifter å ram lakkert sååh, litt mer i fokus Endret 18. september 2013 av skrokken 2 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 får du tatt et bedre bilde. Er ute av fokus, får litt vondt i øynet å se på bildet, hehe. 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fyfaen er mer jalla enn mine løsninger jo 1 Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 nån må jo stå før å test kordan det blir Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Den eheim pumpa ødelegger ganske mye. Få deg en skikkelig pumpe Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Pumpa å programmet er jo awesome, bare ser forjævli ut:P men nytt kabinett skal bestilles, out of sight out of minde:P blir oxo bestillt ny ram som skal vannkjøles, blir i full koper de og:P Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) SÅ ille var det vel ikke. Selv om den "rustne/korroderte-kobber-looken" kanskje ikke helt passet inn. Eheim kan vel sikkert være OK, selv om jeg anser de for å ha forholdsvis dårlig kvalitet (visse andre pumper har jo nær kvalitet i industri/medisinsk bruk klassen), ikke noe topp mottrykkegenskaper eller spesielt bra flow for penga. Men at de satser seg inn på funksjonalitet kan nok stemme. Ikke hvorfor jeg helt skjønner hvorfor vil seg så vondt at de kjøper en kobber-radiator. I forhold til en rimeligere, finere og lettere aluminium-sak, som i teorien burde yte helt likt. Det blir som å bytte ut gasspedalen fordi du synes 40 HK Fiestaen går sakte. (det kan altså hende det i ekstreme situasjoner gi en marginal forbedring, men når flaskehalsen er motoren så spiller det ingen rolle) Endret 18. september 2013 av Andrull 1 Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 SÅ ille var det vel ikke. Selv om den "rustne/korroderte-kobber-looken" kanskje ikke helt passet inn. Eheim kan vel sikkert være OK, selv om jeg anser de for å ha forholdsvis dårlig kvalitet (visse andre pumper har jo nær kvalitet i industri/medisinsk bruk klassen), ikke noe topp mottrykkegenskaper eller spesielt bra flow for penga. Men at de satser seg inn på funksjonalitet kan nok stemme. Ikke hvorfor jeg helt skjønner hvorfor vil seg så vondt at de kjøper en kobber-radiator. I forhold til en rimeligere, finere og lettere aluminium-sak, som i teorien burde yte helt likt. Det blir som å bytte ut gasspedalen fordi du synes 40 HK Fiestaen går sakte. (det kan altså hende det i ekstreme situasjoner gi en marginal forbedring, men når flaskehalsen er motoren så spiller det ingen rolle) Er vell etter smak å behag det, svart/rød, svart/blå er noe som alle har så påtide me noe nytt plan er at alt skal bli svart/"korrodert" kopper etterhvert. Dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen som vet hvor man kan få tak i borrelås som man surrer rundt kabler? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen som vet hvor man kan få tak i borrelås som man surrer rundt kabler? Clæsern og jallatema 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er vell etter smak å behag det, svart/rød, svart/blå er noe som alle har så påtide me noe nytt plan er at alt skal bli svart/"korrodert" kopper etterhvert. Dårlig kvalitet? Såklart, smak og behag. Kvaliteten på både plastikken og konstruksjonen innvendig er noe tvilsom, og det er vel ikke de som er kjent for å ha høyest levetid (som er den mest kritiske komponenten i en maskin). En Eheim/aqutacomputer pumpe har gått adundas her i gården, og det blir nok aldri en slik igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Laing DDC eller D5. Greit og ha en standard, DDC ved behov for trykk, D5 ved flyt. D5'en er jo så stille også så en kan evt. ha dual om en ønsker både trykk, flyt og redundans (men dyrt blir det jo). ...eller noen av variantene da. Disse pumpene må være en av de produktene jeg veit om som har flest utlisensierte kopier (samt en million ulike topper). Endret 18. september 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Såklart, smak og behag. Kvaliteten på både plastikken og konstruksjonen innvendig er noe tvilsom, og det er vel ikke de som er kjent for å ha høyest levetid (som er den mest kritiske komponenten i en maskin). En Eheim/aqutacomputer pumpe har gått adundas her i gården, og det blir nok aldri en slik igjen. hmm, min begynner på sitt andre år nå..så har jeg en unnskyldning til å bytte ut snart da? ;P Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Ah, vi nærmer oss. BPPPPPP FOR LIFE Endret 18. september 2013 av Kurio Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Skjer med at du bytter deler ofte Kurio? Er vel ikke lenge siden du hadde i5 3570K og 2x HD 7950, og så 2x GTX 780. Nå har du i7 2600K og 2x GTX 580, litt nedgradering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå