Sentinelle Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hva gjør den apen oppe på skjermkortet? Er den sulten? En slik er veldig nyttig å ha. Klatrer rundt i kabinettet og spiser støv 2 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 En slik er veldig nyttig å ha. Klatrer rundt i kabinettet og spiser støv Jeg fikk en sånn ape på besøk en gang. Tok livet av hele hybelkaninfarmen min. Det var helt forferdelig 2 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ser bra ut det der. Jeg ville dog fjernet det ene harddisk buret så lenge man ikke har bruk for det for å oppnå enda litt bedre luftgjennomstrømning. Ja ville gjort det selv hvis det ikke var poppet sammen og jeg ikke ville herje for mye med kabinettet hans. Hva gjør den apen oppe på skjermkortet? Er den sulten? Apen er en medhjelper. Han hjelper til med pcen min også, kjekt når det er vanskelig å komme til på plasser. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Viftene på høyre er midlertidig malt på den blå ringen da jeg ikke gidder å bytte de atm i vente på ny tank og veske (mulig rosa? eller hvit) Også de blå stripsene da.. Endret 31. august 2013 av Mbh Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Intel i5-4670K @ 4.4Ghz Asus Maximus 6 Gene Corsair Vengeance Pro 16GB 1600Mhz Asus GeForce GTX 770 2GB Samsung 840 Pro 256GB 2x 2TB WD Black Corsair Obsidian 350D Corsair AX760i Corsair H100i 2x 120mm Corsair Quiet Edition SP til H100i 2x 140mm Corsair Quiet Edition AF foran 120mm Corsair Quiet Edition AF bak Bilder: Sweet, ser jo nesten ut som på produktbildene til Corsair! Har vurdert noe veldig lignende selv. Hvordan er støynivå i 350D stappa med AF viftene til Corsair? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Sweet, ser jo nesten ut som på produktbildene til Corsair! Har vurdert noe veldig lignende selv. Hvordan er støynivå i 350D stappa med AF viftene til Corsair? Stille. Bruker ikke en gang motstandene som fulgte med viftene. Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Riggen Endret 4. september 2013 av Extreme-Z-2 1 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Veldig snasent Extreme-Z-2 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Samma her Har angra på flere PC salg pga overgang til laptop/consolle, osv.. Plutselig kommer GTA V til PC, så er man i samma knipa som før Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Nåh, det kommer nok tilbake. Skjedde i hvert fall med meg Er litt mer en bare og kjøpe bil som skjer men har lenge hatt planer om og selge den, da jeg ikke gamer lenger. Føler att jeg vill gjøre noe annet/ mer fornuftig med live da jeg er 21 år ;-) Endret 5. september 2013 av Extreme-Z-2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 24 år her. Leker fortsatt med både bil og data. Hvorfor slutte med noe man interesserer seg for bare fordi man blir eldre? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Og jeg er ENDA eldre enn det igjen. Husk at du bare lever en gang. Nyt det og ha det moro. 1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvorfor skal en sitte på en svindyr pc hvis den ikke brukes noe særlig? Det er jo bare tull, uansett alder. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvorfor ha en hobby når man kan sitte på en stein og spare penger? 5 Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvorfor ikke spare noen kroner istedet for å kaste de ut vinduet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) For det å være 60 år, rik og uten minner å se tilbake på må være uhorvelig kjedelig. Lykke kan ikke kjøpes for penger sies det, men penger kan tross alt kjøpe et stykk GTX Titan. Og er ikke det lykke når dette monteres så vet ikke jeg. Endret 5. september 2013 av Hansien 7 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Pc'n har ikke bli skikkelig brukt på 3 måneder så ser ikke vits i og ha en pc til 34K liggendes ;-) da jeg er mye ute og farter så jeg har en laptop ;-) Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) For det å være 60 år, rik og uten minner å se tilbake på må være uhorvelig kjedelig. Lykke kan ikke kjøpes for penger sies det, men penger kan tross alt kjøpe et stykk GTX Titan. Og er ikke det lykke når dette monteres så vet ikke jeg. Ingen vits i å ha ett Titan kort hvis det ikke brukes. Kostbar lykke, de få sekundene det tar å montere kortet. Ville heller brukt pengene på fyll, fest & damer i det tilfelle Endret 5. september 2013 av otl 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg regner med at de som inviterer mye penger i data gjerne bruker den i en periode før den legges på hylla. Men når man velger å selge en så dyr pc med et så stort tap kan man strengt tatt vurdere å beholde pc'en en tid til for å ha en god PC klar den dagen interessen dukker opp igjen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvis man vil ha noe bortkastet og svindyrt, så er det vel bil. Problemer, avgifter oppå avgifter, og sist men ikke minst kjedelig, gammeldags og lite givende teknologi. Men om man føler ikke PC gir en noe mer glede, ja så er det vel ingen skade å kjøpe seg et slikt pengesluk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå