OF5 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Da var den nye riggen klar Dæven døtte, meget flott! Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Den var da snasen, bare veldig merkelig loop. Hehe. Det er 2 looper Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Rett og slett deilig. +1 Takk for det:) Ganske for fornøyd med resultatet Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hehe. Det er 2 looper Jeg tror du kunne fått det veldig mye finere om du hadde valgt noe enklere, men var utrolig fet farge ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg tror du kunne fått det veldig mye finere om du hadde valgt noe enklere, men var utrolig fet farge ihvertfall. Ja. Prøvde å gjøre det beste ut av de koblingene jeg hadde tilgjengelig Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Veldig stilig! Det eneste noen kan klage på er "pirk"! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Takk for det:) Ganske for fornøyd med resultatet Selv-sleevet? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det var litt av ett monster Fixxy! ;-) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Jeg tror du kunne fått det veldig mye finere om du hadde valgt noe enklere, men var utrolig fet farge ihvertfall. Veldig uenig. Jeg digget det og liker loopen som den er. Enkel nok, og med rene vertikale og horisontale linjer, med unntak av rørene ned i bunnen, men der ville det bare blitt rotete, og de skrå linjene funker som et avbrekk. Dritpent rett og slett! Endret 23. august 2013 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Begynte med litt modding av et gammelt R3 jeg hadde stående i går. Målet blir vel å erstatte harddiskracket og 5,25" bays med en 80mm tykk Monsta 360. Skal også prøve å få til noe fancy i front med sotet plexiglass. Resten av maskinvaren, sier du? Nei, den har jeg ikke. Blir muligens noe på meg om et par lønninger. Moro er det uansett. Vakker rigg forresten, Fixxy. Jeg gjetter en av inspirasjonskildene dine har vært Singularity Computers? Har veldig lyst å gjøre noe med acrylic tubing selv en gang. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jupp Fixxy det er bare å rekke opp tommelen det very nice. Men har du planer om å ha vifter på insiden av front rad?? Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Begynte med litt modding av et gammelt R3 jeg hadde stående i går. Målet blir vel å erstatte harddiskracket og 5,25" bays med en 80mm tykk Monsta 360. Skal også prøve å få til noe fancy i front med sotet plexiglass. Resten av maskinvaren, sier du? Nei, den har jeg ikke. Blir muligens noe på meg om et par lønninger. Moro er det uansett. Vakker rigg forresten, Fixxy. Jeg gjetter en av inspirasjonskildene dine har vært Singularity Computers? Har veldig lyst å gjøre noe med acrylic tubing selv en gang. Takk for det Ja, stemmer Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jupp Fixxy det er bare å rekke opp tommelen det very nice. Men har du planer om å ha vifter på insiden av front rad?? Takker Ja, skal faktisk gjøre det. tror det vill se finere ut Lenke til kommentar
C.. Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Da var den nye riggen klar Uten tvil noe av det bedre jeg har sett her på en stund! Liker spesielt fargekombinasjonene. Edit: Fornøyd med kabinettet forresten? Endret 23. august 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Uten tvil noe av det bedre jeg har sett her på en stund! Liker spesielt fargekombinasjonene. Edit: Fornøyd med kabinettet forresten? Samme her. Det er litt vanskelig å komme til thumbscrew i pcie bayene. Ellers er jeg veldig fornøyd Savner ikke 800D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jepp Var rett og slett deilig det også. Kan jeg få oppskriften? Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 hehe.. Oppskriften er vell hoss mdpc men om man studerer så kunne jeg nok gjort en bedre jobb med sleevinga Men greit nok til å være første gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Synes det ble usedvanlig bra til første gang. MDPC, har dem oppskrift der mon tro? Trodde dem bare solgte det man ville trenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå