Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det brukes atm til en rigg, men skal nå kaste dritten når det skal bli byttet ut.

 

Fikk en liten flott pakke fra Hans i dag, yey. Blir spennende å prøve nye viftene.

 

Mangler bare 2 kort på vann nå, så blir det full fres. :D

 

Bitspower nipplene har så mye 0verl0ad med swag at dem bare glinser.

 

 

post-280073-0-50676700-1376917641_thumb.jpgpost-280073-0-05138200-1376917659_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt at PSuen din er ghetto-montert på nøyaktig samme plass som jeg skal ha min.

 

Men jeg må flytte min uansett mtp radiatorer etc, siden standard plasseringen er i topp.

 

Hvordan monterte du den?

 

 

Jeg vet, Arc Midi R1 er en tragedie. Hadde egentlig tenk til å ha en 420 i bunn og la PSUen ligge over den, men da måtte man kutte i bunn av kabinettet, og det gadd man ikke.

 

Feste hva da, PSU eller radiator? :D

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte meg pc så fulgte det med massevis av kabler med strømforsyningen. Disse kablene var bundet sammen(?) med 5-10 cm lange plastikktråder(vet ikke hva det kalles) som var surret rundt for å holde orden. Noen som vet om disse vil smelte i et kabinett? Skal bruke de til å støtte skjermkortet mitt DERSOM de ikke smelter.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vet, Arc Midi R1 er en tragedie. Hadde egentlig tenk til å ha en 420 i bunn og la PSUen ligge over den, men da måtte man kutte i bunn av kabinettet, og det gadd man ikke.

 

Feste hva da, PSU eller radiator? :D

psu? :D

Når jeg kjøpte meg pc så fulgte det med massevis av kabler med strømforsyningen. Disse kablene var bundet sammen(?) med 5-10 cm lange plastikktråder(vet ikke hva det kalles) som var surret rundt for å holde orden. Noen som vet om disse vil smelte i et kabinett? Skal bruke de til å støtte skjermkortet mitt DERSOM de ikke smelter.

strips/cable ties? Smelter sannsynligvis ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...