JSTePHN Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg er endelig helt ferdig med vannkjølingen, og dette så ut som et bra sted å legge ut noen bilder Specs står i profilen min. Var litt usikker på om borrelås greide å holde HDD'en, men joda Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Sånn ser det ut. PÅ HALV 12. Endret 18. august 2013 av Kurio 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Sånn ser det ut. PÅ HALV 12. Lakkert mesh? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Lakkert mesh? Ja men kabinettet er så stygt, så var unødvendig å bruke 60 på lakk. Skal handle V8 på onsdag. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Nesten perfekt fit. Må bare kutte bort litt av noen støtter for PSUen og et par utstikkere fremst i kabinettet Ganske støvete har det blitt også... Endret 18. august 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Ja men kabinettet er så stygt, så var unødvendig å bruke 60 på lakk. Skal handle V8 på onsdag. Hvilken farge? Endret 18. august 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvilken farge? Blir nok hvit du! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Synes det gamle var dritfint jeg! Donere? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det brukes atm til en rigg, men skal nå kaste dritten når det skal bli byttet ut. Fikk en liten flott pakke fra Hans i dag, yey. Blir spennende å prøve nye viftene. Mangler bare 2 kort på vann nå, så blir det full fres. Bitspower nipplene har så mye 0verl0ad med swag at dem bare glinser. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Morsomt at PSuen din er ghetto-montert på nøyaktig samme plass som jeg skal ha min. Men jeg må flytte min uansett mtp radiatorer etc, siden standard plasseringen er i topp. Hvordan monterte du den? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Morsomt at PSuen din er ghetto-montert på nøyaktig samme plass som jeg skal ha min. Men jeg må flytte min uansett mtp radiatorer etc, siden standard plasseringen er i topp. Hvordan monterte du den? Jeg vet, Arc Midi R1 er en tragedie. Hadde egentlig tenk til å ha en 420 i bunn og la PSUen ligge over den, men da måtte man kutte i bunn av kabinettet, og det gadd man ikke. Feste hva da, PSU eller radiator? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Når jeg kjøpte meg pc så fulgte det med massevis av kabler med strømforsyningen. Disse kablene var bundet sammen(?) med 5-10 cm lange plastikktråder(vet ikke hva det kalles) som var surret rundt for å holde orden. Noen som vet om disse vil smelte i et kabinett? Skal bruke de til å støtte skjermkortet mitt DERSOM de ikke smelter. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg vet, Arc Midi R1 er en tragedie. Hadde egentlig tenk til å ha en 420 i bunn og la PSUen ligge over den, men da måtte man kutte i bunn av kabinettet, og det gadd man ikke. Feste hva da, PSU eller radiator? psu? Når jeg kjøpte meg pc så fulgte det med massevis av kabler med strømforsyningen. Disse kablene var bundet sammen(?) med 5-10 cm lange plastikktråder(vet ikke hva det kalles) som var surret rundt for å holde orden. Noen som vet om disse vil smelte i et kabinett? Skal bruke de til å støtte skjermkortet mitt DERSOM de ikke smelter. strips/cable ties? Smelter sannsynligvis ikke Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Den er ikke festet, hva er vitsen? Kjører man GHETTO STYLE 42O BLAZE IT så kjører man det fult ut. Er helt jævelig, PSUen faller ut når man snur kabinettet på hodet, men det går fint vettu. Lenke til kommentar
gutt16abc Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 psu? strips/cable ties? Smelter sannsynligvis ikke Det er ikke strips, men sånn som er veldig lett å bøye slik man vil, og som man må snurre rundt og rundt for å stramme. Kommer ikke på hva det heter. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ståltråd med plast rundt, vet ikke om det er noe navn på det. Ville heller brukt tynneste strips da de ikke inneholder metall og kan kortslutte. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Du tenker på ståltvinne, disse smelter ikke. Lenke til kommentar
gutt16abc Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Så metallet i ståltråden kan føre til at ting kan kortslutte? Da kjøper jeg heller strips Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Sånn ser det ut. PÅ HALV 12. Jeg hadde tenkt å lakke meshen på mitt Arc Midi R2 hvit i dag, men de var tom for matt hvit Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Så metallet i ståltråden kan føre til at ting kan kortslutte? Da kjøper jeg heller strips Det er derfor det er plast rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå