Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Greia er at man må ha LD V7, V8 og et Caselabs.

 

Har 2x 480, 2x 780 og 1x 690, så har akkurat nok til loops til alle sammen.

 

Men prisen derimot, er litt stiv. :(

 

Du har ganske mye god hardware der ja :)

 

Jeg mangler bare 2 skikkelige kabinetter, fordi jeg har 3x 780, 2xtitan og 3x 680 :p

Lenke til kommentar

Greia er at hardware brukt er veldig billig. Kjøpte 2x 780 billig, 690 billig og 2x 480 nylig. Er litt overrasket over at 480 SLI leverer såpass som det gjør, er helt brukbart.

 

Jeg bare venter på at det skal dukke opp det riktige kabinettet, har prøvd så mye billig dritt, men blir aldri fornøyd. Jeg trenger nok et skikkelig kabinett, men har bare ikke helt viljen til å kjøre 4K på en kasse enda.

 

Caselabs har mange fine, men til helt feil pris. LD har mange fine, til en brukbar pris, men krever mye tilbehør for å få det slik som man vil ha det, og det har sin pris. Kanskje det dukker opp et brukt LD på HW engang? Man får da håpe. :D Og inntekten er da selvfølgelig et problem når man går på skole ogslikt, huehue.

Lenke til kommentar

Ja, og i samme slengen så kan du jo gi meg to-tre av de 780ene, siden du har titan? :)

 

 

Greia er at man må ha LD V7, V8 og et Caselabs.

 

Har 2x 480, 2x 780 og 1x 690, så har akkurat nok til loops til alle sammen.

 

Men prisen derimot, er litt stiv. :(

Skjønner, du kan jo selge noe? (Eller gi bort 690 til meg :D)

Lenke til kommentar

Ja, og i samme slengen så kan du jo gi meg to-tre av de 780ene, siden du har titan? :)

 

Skjønner, du kan jo selge noe? (Eller gi bort 690 til meg :D)

 

Hahaha! Får se hva som skjer, hadde vært kult om LD lanserte et litt mindre MATX med plass til 2x 240 ens til riktig pris. :D

 

Man får bare se framover og ta tiden til takke.

Lenke til kommentar

Ble trangt med en 30mm. radiator og vifte i toppen på et Corsair 350 D. Måtte klippe bort låse klemmen på 8 pins cpu pluggen for å få plass.

Skulle egentlig bruke Monsoon kompresjonsnipler men det ble forkastet. Maken til dårlige nipler har jeg ikke vært borti. Bestiller meg heller noen Bitspower som i mine øyne er best

post-211202-0-30138800-1376823928_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...