Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags ledning bruker man til kontaktene fra strømforsyning og hvor får man tak i dette?

 

Du bruker bare en helt vanlig ledning. Det er ikke noe spesiell type ledning eller noe. Det eneste du trenger er noe for kontakten som festes i hovedkortet. Du kan ganske enkelt også bare bruke en ledning fra en gammel TP kabel eller USB-kabel.

Lenke til kommentar

Du bruker bare en helt vanlig ledning. Det er ikke noe spesiell type ledning eller noe. Det eneste du trenger er noe for kontakten som festes i hovedkortet. Du kan ganske enkelt også bare bruke en ledning fra en gammel TP kabel eller USB-kabel.

 

Bør man ikke ha større tverrsnitt? Jeg snakker om SATA og molex-kontaktene.

Lenke til kommentar

ld v7 vs v8 :o

 

700kr forskjell, men v8 har så mange fete fargekombzzz choicesss

Vurderte begge to, endte opp med V8, men har i etterkant undret på om jeg burde valgt V7 (V8 er et definitivt valg, dersom du ikke skal drasse den med deg overalt ;)) Jeg endte også opp med "kjedelig" svart ettersom at jeg på den tiden hadde et blått HK, men vurderte ROG Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Vurderte begge to, endte opp med V8, men har i etterkant undret på om jeg burde valgt V7 (V8 er et definitivt valg, dersom du ikke skal drasse den med deg overalt ;)) Jeg endte også opp med "kjedelig" svart ettersom at jeg på den tiden hadde et blått HK, men vurderte ROG

 

Det er så mange valg, helvete.

 

Jeg vet V7 er fornuftig, men finnes så ekstremt mange tøffe V8's. Gult + MPower eller Grønt + Sniper.

 

DAMN CHOICES

Hvor stort er det egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er så mange valg, helvete.

 

Jeg vet V7 er fornuftig, men finnes så ekstremt mange tøffe V8's. Gult + MPower eller Grønt + Sniper.

 

DAMN CHOICES

Hvor stort er det egentlig?

 

Hva er "topic" i PC'en? :)

Lenke til kommentar

Du får poste noen bilder om det dukker opp noen store mangler ved kabinettet. Blir spennende å se hva som kommer ut av dette. Har veldig lyst på kabinettet selv, men det er enkelte ting som får meg til å holde meg unna.

 

Det er veldig dårlig byggekvalitet. Jeg har ødelagt en del på det allerede, og har lest flere som har det samme problemet. Et annet problem som har slått meg er at med vifter og utstyr, så høres det faktisk ut som kabinettet faller sammen. Det liksom lager lyder og sidevinduene beveger seg. Har lest flere på OCN som klager på det samme og.

 

Det er faktisk ikke verdt 1000, og tror man skal bruke returretten og skifte det ut med et skikkelig kabinett, som f.eks V7.

Lenke til kommentar

 

 

Det er veldig dårlig byggekvalitet. Jeg har ødelagt en del på det allerede, og har lest flere som har det samme problemet. Et annet problem som har slått meg er at med vifter og utstyr, så høres det faktisk ut som kabinettet faller sammen. Det liksom lager lyder og sidevinduene beveger seg. Har lest flere på OCN som klager på det samme og.

 

Det er faktisk ikke verdt 1000, og tror man skal bruke returretten og skifte det ut med et skikkelig kabinett, som f.eks V7.

Noe som er utrolig er at V8 veier mindre enn R4, men har bedre byggekvalitet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Noe som er utrolig er at V8 veier mindre enn R4, men har bedre byggekvalitet

Øh... akkurat det er en relativ normal greie, det hadde først blitt "utrolig" om prisen også var den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...