Nizzen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Iceman22: Hvor i H!"#!%¤ er overklokkingsresultatene av 780 Classified? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hva slags ledning bruker man til kontaktene fra strømforsyning og hvor får man tak i dette? Du bruker bare en helt vanlig ledning. Det er ikke noe spesiell type ledning eller noe. Det eneste du trenger er noe for kontakten som festes i hovedkortet. Du kan ganske enkelt også bare bruke en ledning fra en gammel TP kabel eller USB-kabel. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Iceman22: Hvor i H!"#!%¤ er overklokkingsresultatene av 780 Classified? De er ikke helt klare, men skal få posta det i evga 780 tråden når jeg har gjort det Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Du bruker bare en helt vanlig ledning. Det er ikke noe spesiell type ledning eller noe. Det eneste du trenger er noe for kontakten som festes i hovedkortet. Du kan ganske enkelt også bare bruke en ledning fra en gammel TP kabel eller USB-kabel. Bør man ikke ha større tverrsnitt? Jeg snakker om SATA og molex-kontaktene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Beklager. For en eller anen grunn tenkte jeg på av/på knappen til kabinettet. Du må ha større tverrsnitt for PSU kablene ja. 1mm^2 er vel det minste du kan gå på. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 ld v7 vs v8 :o 700kr forskjell, men v8 har så mange fete fargekombzzz choicesss Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) ld v7 vs v8 :o 700kr forskjell, men v8 har så mange fete fargekombzzz choicesss Vurderte begge to, endte opp med V8, men har i etterkant undret på om jeg burde valgt V7 (V8 er et definitivt valg, dersom du ikke skal drasse den med deg overalt ) Jeg endte også opp med "kjedelig" svart ettersom at jeg på den tiden hadde et blått HK, men vurderte ROG Endret 11. august 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Vurderte begge to, endte opp med V8, men har i etterkant undret på om jeg burde valgt V7 (V8 er et definitivt valg, dersom du ikke skal drasse den med deg overalt ) Jeg endte også opp med "kjedelig" svart ettersom at jeg på den tiden hadde et blått HK, men vurderte ROG Det er så mange valg, helvete. Jeg vet V7 er fornuftig, men finnes så ekstremt mange tøffe V8's. Gult + MPower eller Grønt + Sniper. DAMN CHOICES Hvor stort er det egentlig? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det er så mange valg, helvete. Jeg vet V7 er fornuftig, men finnes så ekstremt mange tøffe V8's. Gult + MPower eller Grønt + Sniper. DAMN CHOICES Hvor stort er det egentlig? Måtte kjøpe nye bein til pulten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er så mange valg, helvete. Jeg vet V7 er fornuftig, men finnes så ekstremt mange tøffe V8's. Gult + MPower eller Grønt + Sniper. DAMN CHOICES Hvor stort er det egentlig? Hva er "topic" i PC'en? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva er "topic" i PC'en? Pakkis uv lys, juletrebelysning, uv kjøleveske, cooler master sickeflow vifter, masse katoder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Nice! Men hardware da? ROG, blå, grønn, oransje, etc. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Nice! Men hardware da? ROG, blå, grønn, oransje, etc. Usikker enda. Får se hva man går får. Keen på Sniper + LDV8 grønt. Da blir det grønne sleevs, grønne sp120 vifter, akryl ++. Får nå se hva som skjeeeeeeer da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Det "høres" virkelig kult ut. Endret 12. august 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Da er 540 i hus. Blir spennende. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Du får poste noen bilder om det dukker opp noen store mangler ved kabinettet. Blir spennende å se hva som kommer ut av dette. Har veldig lyst på kabinettet selv, men det er enkelte ting som får meg til å holde meg unna. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Du får poste noen bilder om det dukker opp noen store mangler ved kabinettet. Blir spennende å se hva som kommer ut av dette. Har veldig lyst på kabinettet selv, men det er enkelte ting som får meg til å holde meg unna. Det er veldig dårlig byggekvalitet. Jeg har ødelagt en del på det allerede, og har lest flere som har det samme problemet. Et annet problem som har slått meg er at med vifter og utstyr, så høres det faktisk ut som kabinettet faller sammen. Det liksom lager lyder og sidevinduene beveger seg. Har lest flere på OCN som klager på det samme og. Det er faktisk ikke verdt 1000, og tror man skal bruke returretten og skifte det ut med et skikkelig kabinett, som f.eks V7. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er veldig dårlig byggekvalitet. Jeg har ødelagt en del på det allerede, og har lest flere som har det samme problemet. Et annet problem som har slått meg er at med vifter og utstyr, så høres det faktisk ut som kabinettet faller sammen. Det liksom lager lyder og sidevinduene beveger seg. Har lest flere på OCN som klager på det samme og. Det er faktisk ikke verdt 1000, og tror man skal bruke returretten og skifte det ut med et skikkelig kabinett, som f.eks V7. Noe som er utrolig er at V8 veier mindre enn R4, men har bedre byggekvalitet Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Noe som er utrolig er at V8 veier mindre enn R4, men har bedre byggekvalitet FD eier ikke byggekvalitet. Faen meg søppelbedrift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Noe som er utrolig er at V8 veier mindre enn R4, men har bedre byggekvalitet Øh... akkurat det er en relativ normal greie, det hadde først blitt "utrolig" om prisen også var den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå