Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, det ser ut som jeg faller litt nedover på lista :p

 

gleder meg til jeg får pakka fra mdpc.com

 

når jeg får sleva de to nzxt viftestyringene og stripsa litt så er jeg i utgangspunktet "ferdig" med maskina, i alle fall for en stund. skal prøve å påste noen bilder når det har blitt gjordt. ikke at jeg er i nærheten av de råeste maskinene her da.

 

specs nå om dagen er cosmos 2, amd 8150, noctua dh14, gtx 670. har 11 nzxt vifter med hvite leds i kassa, så det ser ganske fint ut synes jeg. alt ellers er svart, utenom 670 kortet, det har blått printkort, men jeg ville heller ha et windforce kort enn et som var svart.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nå vurderer jeg sterkt å få tak i en AX 860 men vil det holde til 2x 780?

Og evt. tenkte jeg å kjøpe sleeve men lurer på hva dere personlig ville gjort, ville dere ryddet eller bare laget en haug med spaggeti ettersom at det bare er foreløpig og ikke har noe nød til å fin stusses? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nå har jeg det meget ryddig, kanskje noe kabler som kunne vært gjemt bedre men det gidder jeg ikke å stusse med før jeg har AX 860 og sleeve. Sleeve kommer jeg til å kjøpe etter hvert men det viktigste er å få tak i en ny PSU grunnet ønsker fult modulær.

Lenke til kommentar

Det vil nok holde lenge med en psu på 860W til 2x 780. I følge informasjonen på Komplett så bruker det 250W når det er i bruk så da har du enda 360W å gå på. :)

 

Liker å ha det så ryddig som mulig i maskinen selv og er veldig fornøyd med hvordan jeg har det nå. Eneste som irriterer meg er at jeg ikke klarer å få det slik jeg vil på baksiden.. Ikke at det har noe å si, men hadde vært artig å fått det helt strøkent der også!

Lenke til kommentar

Ikke så ofte jeg poster her, men tenkte det var greit siden det er et nytt type kabinett som ingen her har.

Silverstone Fortress FT04B-W,har plass til 7stk 3.5" disker og 4stk 2.5" ssd, 2x 180mm vifter foran, stillegående når de er på laveste turtall, kan byttes til 3x 120mm. ALU front dør, ordentlig kvalitet ikke noe plastikk følelse.

Original støydempingsmatte på begge dørene, på bunn av kabinettet, og på toppen, som gjør det stillegående. 3 skruer så kan man ta av hovedkort ramma, greit med løsninger for kabel skjuling, men kablene til harddiskene blir dessverre synlige hvis man skal ha mer enn 2stk 3.5", er nemlig 2stk hot swap på bunn som ikke blir brukt i mitt.

Strømforsyning monteres på toppen, med 120mm luftinntak. Litt uvanlig siden komponetene blir vendt opp ned, men kult at siden man får se skjermkortet fra bedre vinkel :)

Vurderte å kjøpe 900D, men siden det er så stort og jeg ikke trenger så mye plass, så gikk jeg for denne, og angrer ikke :)

 

Specs:

Sandy bridge MSI Z68A-GD65 + 2500k 4.5ghz

Evga 780gtx classified

16gig corsair vengeance

8terabyte + 128gb ssd på bunn av kabinettet

 

1_zpsfedeaa78.jpg

 

2_zps55082769.jpg

 

5_zpsf29536fc.jpg

 

3_zpsf6c07ffc.jpg

 

4_zps7a8eaf0b.jpg

 

DSC_0058_zps3bc5b92a.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...