Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kk takk for svar. jeg tenkte ikke på å be han om å sette ned verdien på pakka for å slippe toll, men skal sende en epost å spørre om det.

 

en annen ting, han ber om euro, men jeg ser ikke hvordan jeg velger euro i nettbanken min, vet dere hvordan jeg kan fikse det? jeg bruker sparebank1 telemark. eller må jeg bare bruke en kalkulator på nettet og så legge på et par kr for å være sikker på at jeg betaler nok?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

MDPC har vel så godt som ingen negativ omtale rundt seg. Det som er så greit er at fyren bak setter ned verdien på innholdet for tollen i Norge. Man slipper da å betale MVA på varen inn i Norge. Ellers er kvaliteten eksepsjonell og veldig bra. Kjør på og kjøp om du vil ha sleeving.

Har snakket en del med han, og han gjør det "automatisk" men siden vi bor i JDR (Jens Demokratiske Republikk) så kan det være lurt å be han sette prisen ekstra lavt ;)

 

kk takk for svar. jeg tenkte ikke på å be han om å sette ned verdien på pakka for å slippe toll, men skal sende en epost å spørre om det.

 

en annen ting, han ber om euro, men jeg ser ikke hvordan jeg velger euro i nettbanken min, vet dere hvordan jeg kan fikse det? jeg bruker sparebank1 telemark. eller må jeg bare bruke en kalkulator på nettet og så legge på et par kr for å være sikker på at jeg betaler nok?

Ærlig?

Mitt beste tips er faktisk å skaffe deg paypal, jeg ser ikke noe annet en positive sider med det!

De tilfellene jeg har hørt om, der folk har stjålet fra andre via paypal, så har paypal ordnet opp, så lenge "offeret" sa ifra i rimelig tid ;)

Lenke til kommentar

Og jeg venter til GTX880 kommer. Da blir det SLIIIIIIII da! Haha... :D

Tenkte jeg skulle kjøpe en GTX 1090, jeg :D

 

Det virker som han setter 10% av varens innhold. Så 60€ blir 6€ på pakken. Når man 250€ så er vel man på grensen.

Joda, jeg kjøpte for nesten 100EUR, men det gikk jo greit :)
Lenke til kommentar

Haha :) Tenkte noennipler som ligner på de mutternaglene men med pakninger? :p

Pakninger? Det brukes når du skal ha noe som skal av og på ofte. Slike nagler er ment å sitte der, og silikon/TEC7 er den desidert beste løsningen da. Å bruke pakninger er en dårlig idé da det sprekker opp, og blir et nytt lekkasjemoment.

 

Nei, pakninger bør styres unna så langt du kan. :-)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Åja, så noen snålinger på youtube bruke pakninger. Da blir det mutternagler og silikon :p

 

Edit: Man må vel ikke ha silikon /tec7 på både innsiden og utsiden av tanken?

Dersom du skal ha det 101% tett? Ja, men til vanlig ress. bruk vil jeg si at bare utsiden/innsiden holder ;) Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...