Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Det finnes ikke mye bedre alternativer. Det finnes alternativer, men ingen av de er så mye bedre enn Prodigy. Om kabinettet er stygt eller ikke er vel også en subjektiv mening. Oppsettet og planen jeg har for kabinettet nå er uten modifisering. Noe som ville vært vanskelig med kabinetter på lik størrelse som Prodigy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke mye bedre alternativer. Det finnes alternativer, men ingen av de er så mye bedre enn Prodigy. Om kabinettet er stygt eller ikke er vel også en subjektiv mening. Oppsettet og planen jeg har for kabinettet nå er uten modifisering. Noe som ville vært vanskelig med kabinetter på lik størrelse som Prodigy.

 

Selvfølgelig finnes det bedre alternativer. Sitter selv med et rødt Prodigy og litt jalla hardware. Det er et dumt kabinett med lite gjennomtenkte løsninger. Lian Li, CM og FD har mange bedre alternativer. :p

Lenke til kommentar

Vil ikke påstå at det er så spesielt god plass til mye vannkjøling i et Prodigy kabinett. Måtte ta ut 200 mm. vifta på radiatoren i front for og få plass til et 7970 skjermkort. Mekket til en ny adapter plate som jeg festet en 140 mm. vifte på. Det fungerte greit. Må bare lakkere adapter platen, så ser jeg meg ferdig med denne pc'n.

post-211202-0-98605300-1375630139_thumb.jpg

post-211202-0-40009300-1375630390_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Valg av vifter, radiatorer, kabler og ikke minst hvordan du legger kablene vil ha mye å si på hvordan man opplever plassen inne i en Prodigy.

Vel, akkurat det utsagnet gjelder alle kabinetter og ikke bare Prodigy, du kan oppleve plassproblemer i ganske store kabinetter om bestillingslista gjøres med hodet under armen.

Lenke til kommentar

ingen plasser i norge som har slikt?

 

jeg ser techbay har noen fra nanoxia, er de bra?

 

eventuelt så mener jeg å huske at det var noen her som fant kabelstrømper som fester seg selv på en eller annen måte, antar med lim, er det de som ble linka til?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Vel, akkurat det utsagnet gjelder alle kabinetter og ikke bare Prodigy, du kan oppleve plassproblemer i ganske store kabinetter om bestillingslista gjøres med hodet under armen.

 

Tja.. Greier man å bruke opp all plassen i et 800D, for eksempel, så har vel ikke hodet vært i nærheten av bestillingslista.

Lenke til kommentar

Eller et sikkert tegn på at man har større ønsker/krav enn hva et Corsair 800D kan oppfylle. Men om kabinettet bestilles samtidig som resten av ting, så har man kanskje ikke gjort så godt vurdering.

 

I mitt tilfelle så ble Corsair 800D rett og slett alt for lite på alle måter. Men så hadde jeg jo også hatt det siden like før det ble lansert.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hadde liksom Cosmos 2, men ble forskrekket hvor mye det sugde balle for vannkjøling. Så er litt sånn yolo jeg da hehe. Bestilte 900D, har bare mini-itx hovedkort. Og skal ofc bare ha 480 og 420 rad på kun cpu. hehehehehe huehuehue

 

 

Få deg koolance quick disconnect og lag en ekstern vannboks i tillegg huehuehue

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Få deg koolance quick disconnect og lag en ekstern vannboks i tillegg huehuehue

 

Blir for mye. Skal bare ha noe som ser skikkelig rart ut. Men er greit med kjøling mtp 3570Ken går LITT varm kan du si huehuehue

 

Kanskje jeg skal kjøre med litt jalla led lys, litt sånn pakkis juletre lys og uv væske? hehehe hadde vært nice det da ;);)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...