sevs Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Får man et bredt utvalg av farger der? Skulle hatt litt gammeldags beige box-beige til en casemod Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Du får en del å velge i. Du kan vell evt. ta en titt på Biltema sin hjemmeside og se hva dem har å by på? Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Beklager dårlige bilder, men her er ihvertfall min prodigy 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Biltema har i alle fall ikke beige Vet ikke hvordan det blir å blande farger. Kanskje de kan lage noe på en lokalsjappe? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg kjøpte på biltema ja. Helt genialt. De hadde en del farger der, men ikke beige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Biltema har i alle fall ikke beige Vet ikke hvordan det blir å blande farger. Kanskje de kan lage noe på en lokalsjappe? Ikke? Nedtur. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Ikke? Nedtur. Ja, desverre Skal i utgangspunktet bare spraye en treplate til et 5.25 bay, men det kan hende det blir mer dersom det ser stygt ut etter jeg har brukt dremel Endret 3. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dremel på treplate? Hvordan gikk det? Jeg prøvde dremel på en papplate en gang, det tok laaaang tid Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dremel på limtre eller anen hard tretype er bare å gi opp. Laveste RPM på Dremel og 100 timer så har du gjort ferdig et prosjekt. Bedre å ta i bruk mer spesifisert verktøy da. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bestilte 900D mtp fine vannkjølingsmuligheter og ekstremt praktisk på LAN. Kjøpte nettopp ny gaffeltruck på jobben så det blir handy. gg Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvordan er 900D ekstremt praktisk på LAN? Er ikke det ganske stort og tungt? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bare å sette på en gressklippermotor og et par hjul så blir det praktisk Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvordan er 900D ekstremt praktisk på LAN? Er ikke det ganske stort og tungt? Nei det er veldig praktisk! Jeg kan putte stolen min inni kabinettet, skjermen og litt mer, så trenger bare å drasse på kabinettet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Prodigy til lan er gull verdt. GTX780, 4670k, SSD og 6TB lagring alt i en veldig liten pc. Om man vil kan man stappe inn en god del vannkjøling også. Håper jeg får tid til vannkjøling i Prodigy'en min i sommer. Ikke lenge igjen av sommeren nå. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Dremel på treplate? Hvordan gikk det? Jeg prøvde dremel på en papplate en gang, det tok laaaang tid Dremel på limtre eller anen hard tretype er bare å gi opp. Laveste RPM på Dremel og 100 timer så har du gjort ferdig et prosjekt. Bedre å ta i bruk mer spesifisert verktøy da. Ble feil Dremel til vindu i panelet på siden og andre, mer spesifiserte verktøy til bayet Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Du visste sikkert dette fra før, men jeg fant det ikke ut før nå. Med kjøleren følger det med to adaptere som justerer ned hastigheten. Ikke akkurat en optimal løsning, men viftene kjører hvertfall ikke på 100% hele tiden. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har prøvd den adapteren ja, eneste problemet er at den fortsatt bråker en del. Men takk for tipset! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Prodigy til lan er gull verdt. GTX780, 4670k, SSD og 6TB lagring alt i en veldig liten pc. Om man vil kan man stappe inn en god del vannkjøling også. Håper jeg får tid til vannkjøling i Prodigy'en min i sommer. Ikke lenge igjen av sommeren nå. Synd det ser helt rass ut da, finnes strengt tatt mye bedre alternativer hvis du skal vannkjøle i det formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå