Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir litt som å kjøpe det dårligste skjermkortet på markedet.

Uenig, det blir som å kjøpe en Titan, i alle regnbuens farger...

Bitspower multilink (C47 typen) og hard akryl rør fra E22 blir vel billigere enn de fleste deilige kompresjonsniplene? Og akryl rør ser jo så bra ut, ikke noe missfarge fra selve røret i forhold til vanlig silikon(?) tubing.

Krever litt mer jobb though.

Litt mer jobb, spesielt etter CPU dersom du skal bak HK...

+Ser bedre ut

+Ingen missfarging

-Dyrere

-Lettere ødelagt (tenker på frakt osv...)

Lenke til kommentar

Bitspower multilink (C47 typen) og hard akryl rør fra E22 blir vel billigere enn de fleste deilige kompresjonsniplene? Og akryl rør ser jo så bra ut, ikke noe missfarge fra selve røret i forhold til vanlig silikon(?) tubing.

Krever litt mer jobb though.

Du trenger fortsatt svivler da. Eller ihvertfall vinkler.

Lenke til kommentar

Trodde det var 50kr pr meter fra E22?

Glemte svivler ja, oops. Men med nok varming og bøying trenger man vel ikke svivler?

Edit:

Var vel 150 pr meter, tenkte mere på de kompresjonsniplene rundt 70-100kr, C47 får du få 45 kr og tubing blir vel fort samme pris som akrylrørene fra E22?

Edit 2:

Rota litt med kameraet og brukte en effekt på to forskjellige bilder, snippet de sammen i paint. Syns det ser kaldt ut :ohmy:

Cvvxlgo.jpg

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Trodde det var 50kr pr meter fra E22?

Glemte svivler ja, oops. Men med nok varming og bøying trenger man vel ikke svivler?

Edit:

Var vel 150 pr meter, tenkte mere på de kompresjonsniplene rundt 70-100kr, C47 får du få 45 kr og tubing blir vel fort samme pris som akrylrørene fra E22?

Edit 2:

Rota litt med kameraet og brukte en effekt på to forskjellige bilder, snippet de sammen i paint. Syns det ser kaldt ut :ohmy:

Cvvxlgo.jpg

Ser faktisk litt kaldt ut, ja ;)

Man får jo gode komp nipler ned i 30-40 kr + frakt...

Tubing koster 35 kr+- for 3.3 meter... http://www.watercoolinguk.co.uk/p/Masterkleer-Hose-Pack-PVC-108mm-516ID-UV-Reactive-Blue-33m_11994.html også + frakt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

http://www.frozencpu...its-Page1.html. Her har du noen forskjellige.

anbefaler og bestille fra prosilentpc.com da de både er billige på vannkjøling, frakt. Og de skriver ned verdien på pakka så du slipper toll og moms. Du kan få ett ganske bra 240mm kit levert hjem til norge for rundt 1500-2000.

Fint innspill. Er det ikke mye "bedre" å håndplukke selv mon tro? Nå har jeg nesten bare vært borti DataImpuls og sett de stive prisene dems. Tenker jeg må nok se på hva TechBay har å by på.

Uansett, kit er vell nå forsovet like greit men jeg tror jeg overstiger 2k for best mulig kjøp.

Lenke til kommentar

her er builden min med vannkjøling, brukt par timer på dette, venter på at brorn min skal kjøpe sitt eget skjermkort, låner min gtx 580 siden hannes gtx 560ti gikk.

Si noe om dette.

Hardisken blir nok passe varm av å ligge på psuen din

Endret av Mbh
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har selv hatt litt hodebry for hvordan jeg kan holde harddiskene mine varme nok. Nå er det kanskje spesielt ille i mitt tilfelle, og har måtte isolere dem i sitt eget "rom".

Men selv andre mer normale PCer og mer effektive og strømsnille HDDer så kan det faktisk være et reelt problem å holde dem varme nok. Å holde dem kalde nok er ikke vanskelig, og det er bare den eldgamle 320 GB disken som faktisk blir ganske varm.

Lenke til kommentar

Var en større undersøkelse som oppga rundt 37 grader som optimalt. Ville vel sagt at 32-42 grader er en god temp for diskene. Går du under 30 grader, eller over 45 så kan man vurdere å gjøre noe med det.

Resultatene til MTK kan gjenspeile lignende resultater.

HDD0 er utmerket, mens de tre andre nok kunne trengt litt luftflyt rundt seg aleksanderro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...