Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Det blir en worklogg ja,men at den blir så heftig kan jeg ikke love akkurat, vi får se  :)

5131607[/snapback]

Okay, men kan di ikke røpe hvilket kabinett du får da? :ermm:

Jeg får snart et sånn her gratis som jeg skal mode i prosjektuka på skola :thumbup:

7J5TZODEQC_610_457.jpg

Det er veldig simpelt og sikkert lett å modde også :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noXelon, det kabinettet ditt var ikke mye å skryte av. Så ut som ett moderne juletre! Fjern alle de fargene, hold deg til en farge. Det er best samme hva. Døren din var heller ikke mye å skryte av, alt for mye jalla. Hvorfor ikke ha det helt clean? Jeg joiner andre, dette er cs kabinett 2k :p

Endret av jacoweb
Lenke til kommentar
noXelon, det kabinettet ditt var ikke mye å skryte av. Så ut som ett moderne juletre! Fjern alle de fargene, hold deg til en farge. Det er best samme hva. Døren din var heller ikke mye å skryte av, alt for mye jalla. Hvorfor ikke ha det helt clean? Jeg joiner andre, dette er cs kabinett 2k :p

5132017[/snapback]

hehe... jeg veit det... skal få meg blacklight og grønne vifter nå... Er det ikke bra med jula hele året rundt. Bildene vart ikke så bra heller... hehe... skal ta noen nye bilder i dag så det er litt lettere å se.

Ingenting er som jula. :D

Lenke til kommentar

Fant denne tråden å tenkte jeg skulle hive inn et bilde av kabinette mitt.

Dette er kabinette mitt, et q-tec kabinett jeg kjøpte da jeg manglet penger og trengte noe billig å sette di billige delene mine i.

Her er et bilde av det nye kabinettet som venter på en strømforsyning. Skal kanskje hive inn ett par lila katode lys i det.

Endret av Defus
Lenke til kommentar
Såg denne tråden å tenkte eg sko slenge inn et bilde av kabinette mitt eg å.

Dette er kabinette mitt, et q-tec kabinett eg kjøpte da eg mangla penger å trengte noe billig å sette di billige delan mine inni.

Her e et bilde av det nye kabinette som venter på en strømforsyning. Skal kanskje hive inn ett par lila katode lys i det.

5144128[/snapback]

Skriv norsk.

Lenke til kommentar
Såg denne tråden å tenkte eg sko slenge inn et bilde av kabinette mitt eg å.

Dette er kabinette mitt, et q-tec kabinett eg kjøpte da eg mangla penger å trengte noe billig å sette di billige delan mine inni.

Her e et bilde av det nye kabinette som venter på en strømforsyning. Skal kanskje hive inn ett par lila katode lys i det.

5144128[/snapback]

Skriv norsk.

5144356[/snapback]

thehe:P.. bare tenkt hva du tror det betyr så skjønner du det =).

har omtrent samme dialekt.. men skriver bokmål på forumet :p

Lenke til kommentar

thehe:P..  bare tenkt hva du tror det betyr så skjønner du det =).

5144420[/snapback]

Jeg forstår det, Det er ikke det.

Skriver han ikke på Stavangerdialekt da? Jeg forstår det godt, men på forumet skal det skrives norsk/nynorsk, svensk, dansk.

Men nok om det!

Lenke til kommentar

5144420[/snapback]

Skriver han ikke på Stavangerdialekt da? Jeg forstår det godt, men på forumet skal det skrives norsk/nynorsk, svensk, dansk.

Men nok om det!

5144447[/snapback]

lol, e faktisk fra nord troms :)

Men siden du hadde problemer med den, skal jeg "oversette" alt til leselig bokmål.

Lenke til kommentar

5144420[/snapback]

Men nok om det!

5144447[/snapback]

lol, e faktisk fra nord troms :)

Men siden du hadde problemer med den, skal jeg "oversette" alt til leselig bokmål.

5145549[/snapback]

Det gjelder ikke bare den, men alltid. :) Nå vet jeg ikke hvordan du pleier å skrive da, men. Men du vet det i alle fall nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...