Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det blir en worklogg ja,men at den blir så heftig kan jeg ikke love akkurat, vi får se 5131607[/snapback] Okay, men kan di ikke røpe hvilket kabinett du får da? Jeg får snart et sånn her gratis som jeg skal mode i prosjektuka på skola Det er veldig simpelt og sikkert lett å modde også Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jepp,ser ut som et greit moddeprosjekt det der, en fordel med minst mulig krims krams når en skal modde, fikk forresten en barbone (ny) i dag, ja gratis :-) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 øffer får dere så mye gratis a? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Jeg får snart nye deler så det blir bedre. Her er mitt: noXelon case 1 noXelon case Gi noen tilbake meldinger da... Endret 10. november 2005 av noXelon Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) noXelon, det kabinettet ditt var ikke mye å skryte av. Så ut som ett moderne juletre! Fjern alle de fargene, hold deg til en farge. Det er best samme hva. Døren din var heller ikke mye å skryte av, alt for mye jalla. Hvorfor ikke ha det helt clean? Jeg joiner andre, dette er cs kabinett 2k Endret 10. november 2005 av jacoweb Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 noXelon, det kabinettet ditt var ikke mye å skryte av. Så ut som ett moderne juletre! Fjern alle de fargene, hold deg til en farge. Det er best samme hva. Døren din var heller ikke mye å skryte av, alt for mye jalla. Hvorfor ikke ha det helt clean? Jeg joiner andre, dette er cs kabinett 2k 5132017[/snapback] hehe... jeg veit det... skal få meg blacklight og grønne vifter nå... Er det ikke bra med jula hele året rundt. Bildene vart ikke så bra heller... hehe... skal ta noen nye bilder i dag så det er litt lettere å se. Ingenting er som jula. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Okay, men kan di ikke røpe hvilket kabinett du får da http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=YY0221BB Har såvidt startet en worklogg på det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Okay, men kan di ikke røpe hvilket kabinett du får da http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=YY0221BB Har såvidt startet en worklogg på det 5135347[/snapback] Tel me, how did you get it free? Mitt er en demovare med en litten bulk elns, som jeg får valdig snart Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Og da var det min tur.. Jeg har CoolerMaster Cavalier 3 sort. Ganske fornøyd egentlig, og har montert en blå vifte på siden. Syns det ble litt tøft, sammen med en diode nede. Dioden skal skiftes ut, og få på et neonlys i stede. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Bimmelom: Så pent ut det der Men vil se ossen den ser ut i helhet, ikke bare en liten bit hvis du skjønner Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Dobbelpost... og 14-tegn Endret 13. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Fant denne tråden å tenkte jeg skulle hive inn et bilde av kabinette mitt. Dette er kabinette mitt, et q-tec kabinett jeg kjøpte da jeg manglet penger og trengte noe billig å sette di billige delene mine i. Her er et bilde av det nye kabinettet som venter på en strømforsyning. Skal kanskje hive inn ett par lila katode lys i det. Endret 13. november 2005 av Defus Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Såg denne tråden å tenkte eg sko slenge inn et bilde av kabinette mitt eg å. Dette er kabinette mitt, et q-tec kabinett eg kjøpte da eg mangla penger å trengte noe billig å sette di billige delan mine inni. Her e et bilde av det nye kabinette som venter på en strømforsyning. Skal kanskje hive inn ett par lila katode lys i det. 5144128[/snapback] Skriv norsk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Såg denne tråden å tenkte eg sko slenge inn et bilde av kabinette mitt eg å. Dette er kabinette mitt, et q-tec kabinett eg kjøpte da eg mangla penger å trengte noe billig å sette di billige delan mine inni. Her e et bilde av det nye kabinette som venter på en strømforsyning. Skal kanskje hive inn ett par lila katode lys i det. 5144128[/snapback] Skriv norsk. 5144356[/snapback] thehe:P.. bare tenkt hva du tror det betyr så skjønner du det =). har omtrent samme dialekt.. men skriver bokmål på forumet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 thehe:P.. bare tenkt hva du tror det betyr så skjønner du det =). har omtrent samme dialekt.. men skriver bokmål på forumet 5144420[/snapback] Jeg forstår det, Det er ikke det. Skriver han ikke på Stavangerdialekt da? Jeg forstår det godt, men på forumet skal det skrives norsk/nynorsk, svensk, dansk. Men nok om det! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) https://www.diskusjon.no/uploads/post-226-1122068628.jpg EDIT litt stort Endret 12. november 2005 av Little slask Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 https://www.diskusjon.no/uploads/post-226-1122068628.jpg EDIT litt stort 5144950[/snapback] Trenger du hjelp til noe? Neida:P Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 https://www.diskusjon.no/uploads/post-226-1122068628.jpg EDIT litt stort 5144950[/snapback] hvorfor har du den inni der når du har plexi oppå? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 thehe:P.. bare tenkt hva du tror det betyr så skjønner du det =). har omtrent samme dialekt.. men skriver bokmål på forumet 5144420[/snapback] Jeg forstår det, Det er ikke det. Skriver han ikke på Stavangerdialekt da? Jeg forstår det godt, men på forumet skal det skrives norsk/nynorsk, svensk, dansk. Men nok om det! 5144447[/snapback] lol, e faktisk fra nord troms Men siden du hadde problemer med den, skal jeg "oversette" alt til leselig bokmål. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 thehe:P.. bare tenkt hva du tror det betyr så skjønner du det =). har omtrent samme dialekt.. men skriver bokmål på forumet 5144420[/snapback] Jeg forstår det, Det er ikke det. Skriver han ikke på Stavangerdialekt da? Jeg forstår det godt, men på forumet skal det skrives norsk/nynorsk, svensk, dansk. Men nok om det! 5144447[/snapback] lol, e faktisk fra nord troms Men siden du hadde problemer med den, skal jeg "oversette" alt til leselig bokmål. 5145549[/snapback] Det gjelder ikke bare den, men alltid. Nå vet jeg ikke hvordan du pleier å skrive da, men. Men du vet det i alle fall nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå