MariusJS Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er det ikke mer fra CDON? Nope, de tar 29/49 å dersom du betaler over 600, får du en kupong på 50,- til neste gang Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da så! Men ca hvor lang tid tar frakt ca i forhold til komplett? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Til meg (akershus) er faktisk rekkefølgen slik: Nettonet Dustinhome CDon Proshop Supersmart MPX Komplett Ps.no Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 For meg leverer cdon under en uke. Alltid raskere enn komplett. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Øverst er best eller værst? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Numedal oppi buskerud er ca likt for både CDON og Komplett. CDON er ålreite på det meste og man slipper å betale frakt om man leverer ting inn til RMA. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Øverst er best eller værst? Øverst er best Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da rekker det vel sikkert frem på 3 dager (fra mandag) får jeg håpe... Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Har slitt med å finne en egnet LAN bæreveske til pcen - så jeg pimpet en bag fra Biltema - kledde den innvendig med stofftrukne dempeplater, det ble veldig bra - handlet også en koffert som jeg kledde innvendig med dempeplater til skjermer: Det ble litt stoff til overs og siden symaskinen var fremme laget jeg et støvdeksel til pcen: Hate or Like? Endret 22. juni 2013 av Mr_Spock 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hate or Like? Synes det er var smart og pent jeg. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Takk Er jo finere å ha kabinettet i all sin prakt til beskuelse - men jeg er ikke glad i å tørke støv. 1 Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Får litt kreft av det pakkis lyset, du kan gjerne fjerne det En ting er litt lys, for å sette prikken over ien, men noe annet er det han har Spesiellt med alle de "random" fargene Han har helt sikkert ikke fulgt noen farge kode, han har et awsome HK med rød led, men for å prøve å skjule dette, så går han for grønn for følge nVidia fargen. Jeg rødt å grønt kan mixes men, men siden dette er hans første build, og alt funker. Så syns jeg det er litt unødvendig å kritisere lysene. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det stemmer faktisk - har grønne led vifter i top og røde led vifter i fronten - nettopp for å følge fargene på HK og GPU. I tillegg er et montert led strips innvendig som kan veksle mellom alle farger. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Var det her vi diskuterte å kjøpe inn masse komp. nipler fra EK? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 For meg leverer cdon under en uke. Alltid raskere enn komplett. Hva betyr det egentlig at noen leverer raskere en komplett? Er det på lager og robotene kan plukke det så sendes det så fort som mulig. Samme dag før kl 1400 mener jeg. Når det har forlatt komplett og er i posyen/bring/tollposts hender så handler det ikke om hvor raske komplett er lenger, men hvor effektiv transportfirmaet er. Bor 70 mil unna komplett og kl 10.00 2 dager etter bestilling er seneste jeg har hentet. Ca 50% av gangene er det 10.00 dagen etter. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hva betyr det egentlig at noen leverer raskere en komplett? Er det på lager og robotene kan plukke det så sendes det så fort som mulig. Samme dag før kl 1400 mener jeg. Når det har forlatt komplett og er i posyen/bring/tollposts hender så handler det ikke om hvor raske komplett er lenger, men hvor effektiv transportfirmaet er. Bor 70 mil unna komplett og kl 10.00 2 dager etter bestilling er seneste jeg har hentet. Ca 50% av gangene er det 10.00 dagen etter. Kanskje det har noe med at komplett sitt lager ligger i sandefjord? Mens andre sine lagere kan være i Oslo, hvor komplett sine pakker også må gjennom! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Til meg (akershus) er faktisk rekkefølgen slik: Nettonet Dustinhome CDon Proshop Supersmart MPX Komplett Ps.no Komplett og MPX bruker samme lager og er så og si helt identiske bortsett fra tilbudene, så for å få det riktig så blir det vel heller:Komplett/MPX Endret 23. juni 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Komplett og MPX bruker samme lager og er så og si helt identiske bortsett fra tilbudene, så for å få det riktig så blir det vel heller: Komplett/MPX Sant det, vurderte det, men det ble som det ble Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hva betyr det egentlig at noen leverer raskere en komplett? Er det på lager og robotene kan plukke det så sendes det så fort som mulig. Samme dag før kl 1400 mener jeg. Når det har forlatt komplett og er i posyen/bring/tollposts hender så handler det ikke om hvor raske komplett er lenger, men hvor effektiv transportfirmaet er. Bor 70 mil unna komplett og kl 10.00 2 dager etter bestilling er seneste jeg har hentet. Ca 50% av gangene er det 10.00 dagen etter. Jeg har til gode at komplett sender noe innnen 3-5 dager etter bestilling. Så er ikke veldig imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå