ovinn Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Legg de inni ved cdrom og hdd der, og bak hk plata har jeg gjort, vart ganske bra Og ja, strips og sleeves er bra å bruke, blir penere på den måten Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Legg de inni ved cdrom og hdd der, og bak hk plata har jeg gjort, vart ganske bra Og ja, strips og sleeves er bra å bruke, blir penere på den måten 5095556[/snapback] oki. takker. skal prøve det.. Jeg burde vertfall skaffe meg en anen griller til framma. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Legg de inni ved cdrom og hdd der, og bak hk plata har jeg gjort, vart ganske bra Og ja, strips og sleeves er bra å bruke, blir penere på den måten 5095556[/snapback] oki. takker. skal prøve det.. Jeg burde vertfall skaffe meg en anen griller til framma. 5095566[/snapback] de har en det ok griller på ww.shg.no til 30 kr stk Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Legg de inni ved cdrom og hdd der, og bak hk plata har jeg gjort, vart ganske bra Og ja, strips og sleeves er bra å bruke, blir penere på den måten 5095556[/snapback] oki. takker. skal prøve det.. Jeg burde vertfall skaffe meg en anen griller til framma. 5095566[/snapback] de har en det ok griller på ww.shg.no til 30 kr stk 5095576[/snapback] Skal se på den siden når nettet mitt oppfører seg litt mer normalt Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Her er mitt kabinett. Cooler Master Cavalier 3. Endret 2. november 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Her er mitt kabinett. Cooler Master Cavalier 3. 5095674[/snapback] Hva med et live bilde? Lenke til kommentar
chase Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Synes vinduet ditt var skamkult chase! Er det UV-reaktivt? Hva slags skryer brukte du forå feste plexien? 5086041[/snapback] takk takk glasset er UV reaktivt ja; UV blå jeg brukte M5 skruer og muttere fra clas.. mvh Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vekke litt liv i tråden Her er mit kabinett btw Bildene er klikkbare Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ? 5116358[/snapback] Det går an å bearbeide matriale etter at man har kuttet (file og pusse) Regner med han gjør som de fleste andre og bruker en dremmel (eventuellt kopi) eller en stikksag. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ? 5116358[/snapback] Det går an å bearbeide matriale etter at man har kuttet (file og pusse) Regner med han gjør som de fleste andre og bruker en dremmel (eventuellt kopi) eller en stikksag. 5117823[/snapback] Jeg brukte dremel, så filte jeg en god del. og en finish med p120 papir til slutt For å se hele worklogen så kan du se i signaturen min black pearl Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ? 5116358[/snapback] Det går an å bearbeide matriale etter at man har kuttet (file og pusse) Regner med han gjør som de fleste andre og bruker en dremmel (eventuellt kopi) eller en stikksag. 5117823[/snapback] Jeg brukte dremel, så filte jeg en god del. og en finish med p120 papir til slutt For å se hele worklogen så kan du se i signaturen min black pearl 5117836[/snapback] Drit fint Klikka_bZerk.. Har sett Black Pearl i signaturet ditt, knallfint.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ? 5116358[/snapback] Det går an å bearbeide matriale etter at man har kuttet (file og pusse) Regner med han gjør som de fleste andre og bruker en dremmel (eventuellt kopi) eller en stikksag. 5117823[/snapback] Jeg brukte dremel, så filte jeg en god del. og en finish med p120 papir til slutt For å se hele worklogen så kan du se i signaturen min black pearl 5117836[/snapback] Drit fint Klikka_bZerk.. Har sett Black Pearl i signaturet ditt, knallfint.. 5117847[/snapback] Takk takk, men hvorfor ikke si det i worklogen i stede? Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Får vel slenge meg på her selv da hehe.. Fortsatt ikke helt ferdig med systemet da. Har ikke fått tatt bilder av den oppegående i mørket osv. Ta en titt (bildet er stort) 2x singel radiatorer @ 2x120mm. Endret 7. november 2005 av jacoweb Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Åssen klarer folk å gjemme unna de sata kablene egentlig. De er så stive at jeg er redd for at de pinnene på både harddisken og hovedkortet skal knekke hvis jeg prøver å vri om på kabelen. Samt at i brukermanualen anbefales det å ikke bøye sata kablene da data kan mistes/ødeleges. Endret 7. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du kan jo feks prøve å få tak i litt kortere kabler? Disken står jo ikke så langt i fra sata input på hk. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Går fint å bøye de kablene.. må bare "mjukes" litt først.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) He he å kjøpe nye kabler kommer ikke på tale da de som fulgte med HK`et funker utmerket. Men tror jeg fant løsningen på problemet mitt. Hvis jeg slever de slik (som vist på bildet) og legger de til siden blir det mye bedre. Får gjøre det når den nye HD`en kommer i løpet av uken Endret 7. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har min bøyd, går veldig fint det Ellers kan du kjøpe en med vinkla kontakt Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Åssen klarer folk å gjemme unna de sata kablene egentlig. Jeg lurer heller på hvordan folk klarer å lure vekk alle kablene jeg, selv med runde IDE-kabler, s-ata-ledninger og så videre klarer jeg fankern bite ikke å skjule de. Så det ser jo mildt sagt helt forferdelig ut inne i kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå