Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg de inni ved cdrom og hdd der, og bak hk plata ;) har jeg gjort, vart ganske bra ;) Og ja, strips og sleeves er bra å bruke, blir penere på den måten ;)

5095556[/snapback]

 

 

 

oki. takker. skal prøve det.. Jeg burde vertfall skaffe meg en anen griller til framma.

5095566[/snapback]

de har en det ok griller på ww.shg.no til 30 kr stk ;)

Lenke til kommentar
Legg de inni ved cdrom og hdd der, og bak hk plata ;) har jeg gjort, vart ganske bra ;) Og ja, strips og sleeves er bra å bruke, blir penere på den måten ;)

5095556[/snapback]

 

 

 

oki. takker. skal prøve det.. Jeg burde vertfall skaffe meg en anen griller til framma.

5095566[/snapback]

de har en det ok griller på ww.shg.no til 30 kr stk ;)

5095576[/snapback]

 

 

Skal se på den siden når nettet mitt oppfører seg litt mer normalt :D

Lenke til kommentar
Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ?

5116358[/snapback]

 

Det går an å bearbeide matriale etter at man har kuttet (file og pusse)

 

Regner med han gjør som de fleste andre og bruker en dremmel (eventuellt kopi) eller en stikksag.

5117823[/snapback]

Jeg brukte dremel, så filte jeg en god del. og en finish med p120 papir til slutt ;)

 

For å se hele worklogen så kan du se i signaturen min ;) black pearl

Lenke til kommentar
Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ?

5116358[/snapback]

 

Det går an å bearbeide matriale etter at man har kuttet (file og pusse)

 

Regner med han gjør som de fleste andre og bruker en dremmel (eventuellt kopi) eller en stikksag.

5117823[/snapback]

Jeg brukte dremel, så filte jeg en god del. og en finish med p120 papir til slutt ;)

 

For å se hele worklogen så kan du se i signaturen min ;) black pearl

5117836[/snapback]

Drit fint Klikka_bZerk.. Har sett Black Pearl i signaturet ditt, knallfint.. :thumbs:

Lenke til kommentar
Hvordan får dere til å kjære så fint ? hva slaks utstyr bruker dere ? har noen link til utstyret ?

5116358[/snapback]

 

Det går an å bearbeide matriale etter at man har kuttet (file og pusse)

 

Regner med han gjør som de fleste andre og bruker en dremmel (eventuellt kopi) eller en stikksag.

5117823[/snapback]

Jeg brukte dremel, så filte jeg en god del. og en finish med p120 papir til slutt ;)

 

For å se hele worklogen så kan du se i signaturen min ;) black pearl

5117836[/snapback]

Drit fint Klikka_bZerk.. Har sett Black Pearl i signaturet ditt, knallfint.. :thumbs:

5117847[/snapback]

Takk takk, men hvorfor ikke si det i worklogen i stede? ;)

Lenke til kommentar

Åssen klarer folk å gjemme unna de sata kablene egentlig. De er så stive at jeg er redd for at de pinnene på både harddisken og hovedkortet skal knekke hvis jeg prøver å vri om på kabelen. Samt at i brukermanualen anbefales det å ikke bøye sata kablene da data kan mistes/ødeleges.

 

 

19rt.jpg

 

29vc1.jpg

 

33vm.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

He he å kjøpe nye kabler kommer ikke på tale da de som fulgte med HK`et funker utmerket. Men tror jeg fant løsningen på problemet mitt. Hvis jeg slever de slik (som vist på bildet) og legger de til siden blir det mye bedre. Får gjøre det når den nye HD`en kommer i løpet av uken :yes:

 

40es1.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...