FrankBjarne Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Denne tråden går konstant av sporet. Tror det enten burde bli strengere regler her eller noe jeg tror hadde hvert enda bedre; en ny tråd der man kun kan poste bilder av kabinetter. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=143800 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Burde kanskje mekket en egen, snikk snakk og annet vrøvel tråd.. For OC tråden passer heller ikke helt inn hvor denne er per nå.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Vi har jo Hardwarekafeen, men den blir sjeldent brukt... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Denne tråden går konstant av sporet. Tror det enten burde bli strengere regler her eller noe jeg tror hadde hvert enda bedre; en ny tråd der man kun kan poste bilder av kabinetter. Støtter det forslaget der Burde opprette en helt ny tråd med strengere regler med kun bilder og prat rundt kabinett og PC-bygging generelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Vi har jo Hardwarekafeen, men den blir sjeldent brukt... Føler det er alt for lite liv der til å præike om noe... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Denne tråden går konstant av sporet. Tror det enten burde bli strengere regler her eller noe jeg tror hadde hvert enda bedre; en ny tråd der man kun kan poste bilder av kabinetter. Vel... akkurat det gjorde jeg får et par år siden, men etter konstant bryting av regler så overførte en "luring" av en forumveileder over alle postene i denne tråden. Dermed ble den tråden helt borte og ødelagt. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er vel bedre å ha all generell diskusjon innenfor en tråd, fremfor at vi skal spre diskusjonene her inne over flere tråder. Er ikke så fryktelig mye liv i denne tråden i bunn og grunn. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hyggelige folk her inne nå, så det er bare å kjøre på synes jeg 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg liker ikke han derre refsa. Han er en så motbydelig og ekkel kar. Ellers er jeg helt enig. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg liker ikke han derre refsa. Han er en så motbydelig og ekkel kar. Ellers er jeg helt enig. Haha Hyggelige folk her inne nå, så det er bare å kjøre på synes jeg Noen er kanskje litt mer snakkesalige enn andre også...Medlemsnavn Innlegg VegardBS 464 MariusJS 403 Möllers Tran 300 Spirre 215 Nizzen 201 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ligger rundt 120-380 innlegg etter dere i tråden da. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Haha Noen er kanskje litt mer snakkesalige enn andre også... Medlemsnavn Innlegg VegardBS 464 MariusJS 403 Möllers Tran 300 Spirre 215 Nizzen 201 Oi! Hehe, oops? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Delvis relevant ? Hvilket fulltower kabinett ville dere anbefalt, jeg sitter på 650d nå, og det er blir jo for lite.. Men synes 800 begynner og bli litt for gammelt, samt 900 litt for massivt.. Problemet med de andre fulltower kabinettene er jo at de passer bedre inn på ett gutterom enn i stua mi... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Delvis relevant ? Hvilket fulltower kabinett ville dere anbefalt, jeg sitter på 650d nå, og det er blir jo for lite.. Men synes 800 begynner og bli litt for gammelt, samt 900 litt for massivt.. Problemet med de andre fulltower kabinettene er jo at de passer bedre inn på ett gutterom enn i stua mi... LD PC-V7? 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Litt dyrt Er ikke akkurat masseproduksjon Fractal design XL R2? Billigere, men ikke like mange funksjoner, og mener den er større også Endret 9. juni 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg ville gått for 800D Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Og stygt! (ikke for og såre noen her inne, har bare dårlig smak ) Hehe, nei, det må vel bare bli 900D, finner ikke noen andre alternativer.. Da kan jeg iallefall beholde det "en stund" takler jo det meste man slenger mot det både mtp vann og komponenter. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Hva med den nye boksen til corsair? Der er det vel plass til en 360 og en 240? Og 4-way... Endret 9. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå