Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står large package på tubing så må opp i 20£ for frakt. Passer de fittingsa han selger på siden der i vanlige 1/4"BSP gjenger?

Vil anta det, men ville sendt han en mail å spurt om man kan bruke EU pakke til Norge, og evnt. om de fittingene ;)

Bitspower sine ser jo mer smexy ut, mens E22 sine ser mer solide ut ;)

Lenke til kommentar

2 sider med off topic, så nå er det på tide med noen bilder igjen:

LD cooling benche bord:

post-42975-0-23638000-1370706727_thumb.jpg

post-42975-0-68744400-1370706741_thumb.jpg

oppsettet består av 4770k, asrock extreme 4 z87, g.skill 2666 cl10, ek vannkjøling med hurtigkoplinger mot alle deler, Corsair 1200i psu, et stock Titan skjermkort og 4x plextor M3P ssd på intel sata 6 og et lsi pci-e 3.0 9217-8i med 2x samsung 840pro med OS på.

I bakgrunnen kan man skimte et gammelt coolermaster benchebord :p

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Senker hurtigkoblingene virkegraden til vannkjølingen? Tenker da på mer enn 1 grad. Regner ikke med den gjør det.

Det er ufattelig vanskelig å måle, men om det senker temperaturen med 1 grad, så kunne det ikkje brydd meg mindre. Hurtigkoplinger ER et must om man skifter hardware mye. Det kommer faktisk ikkje en dråpe ut engang når jeg tar dem fra hverandre. De er ganske dyre, men ufattelig greitt å ha dem på. Faktisk så nødvendig at jeg aldri kommer til å bygge noe system uten hurtigkoblinger mot hver del. Altså pumpe, rad, og blokker.

Fett! Skal du få 4770k'en til 5Ghz nå? :green:

Vel.. Jeg skal prøve iallefall :)

Lokket er av ;)

post-42975-0-94335600-1370727631_thumb.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vurderer å fjerne IHS lokket på min 3570k, meeen vet ikke helt om det er verdt det da jeg har en decent god chip :hmm: Limet/silikon som holder fast på IHS'en, må det bort eller er det ikke så farlig?

Det limet rundt skrapes bort med neglen lett. Men man trenger ikkje å ta det bort heller. Jeg skrapte bare bort det værste. Og den orginale pastaen tok jeg bort med qtips og isopropanol.

Lenke til kommentar

Ok, takk for hjelpa, men så kommer det ann på hvor store baller jeg har til dette :p Det blir et lite "set-back" hvis jeg roter det til og ødelegger chippen...

Trikset med skruestikke, hammer og trekloss er foolproof. Msn kan ikke fucke det til. Jeg testet dette for første gang i dag. Skulle ha klart 1000/1000 uten å ødelegge cpu :) Det er nesten for lett! Latterlig lett faktisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Feil tråd lynx?!

men ja, har corsair 2000 selv, brekker litt lett hvis du ikke stiller det riktig, dog dette er reklamasjonsbart så skjer det får man nytt(har vert der)

meget digg å slippe den helsikkes kabelen til headsettet!

Lenke til kommentar

Ja, tok meg en frihet til og gå ot jeg, sorry!

Ja micen på mitt g35 henger der bare som en slapp nuddel nå, og jeg er så lei av skinn til hodet..

Aldri vært borti razr før, men den musa skal visst ha perfekt prediction :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...