MariusJS Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Må si meg enig i at det ble litt overdreven bruk av carbon, men bortsett fra det syntes jeg loggen var helt rå! Fikk lyst å kjøpe carbon fiber vinyl selv og legge på skrivebordet, synes det så ganske tøft ut så blir bordet mitt litt penere også Noen som tilfeldigvis vet hvor man kan få tak i billig? Biltema har det sikkert til en ok pris regner jeg med. ebay Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 ebay biltema har carbon vinyl av god kvalitet til 150 kroner HER. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Masse fete bygg her forresten, likte spesielt godt MariusJS og John Reese sine builds! og se i denne tråden gjør bare at jeg gleder meg enda mer til at jeg får meg min egen pc. Bare 2000Kr igjen! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Mange utrolige builds her ja Jeg kommer snart med et "nytt" build om rundt 2 ukers tid Endret 29. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Carbonfiber-wrap (eller wrapping i det hele tatt) var en god idé...hadde jeg tenkt på det før skulle jeg skrudd av "Thermal Armor"-dekselet på mitt Sabertooth Z77 og satt på noe wrapping selv også - kjenner jeg meg selv riktig, hadde det sikkert blitt noe hvitt noe, f.eks. dette: http://www.autosuper...ehicle-wrap.jpg *Just waiting for the hate-mail* Endret 29. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Calvinator har gjort det på sitt Sabertooth her Tenkte jeg skulle gjøre det samme, men, får vel se. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Calvinator har gjort det på sitt Sabertooth her Tenkte jeg skulle gjøre det samme, men, får vel se. Ante meg at noen hadde gjort det allerede (er det ikke derfor dekslet kan taes av, så det er lettere å gjøre jobben? ), men jeg har for vane å gå litt utenfor boksen (as it were), og går gjerne for noe som ingen andre har gjort før - det er det beste med personlig smak: ikke 2 ting blir gjort likt, og det er ikke noe krav til at andre må like resultatet. Derfor, for meg: hvitt! Jeg vurderte å få lakkert kabinettet mitt i gull metallic (helt til jeg hørte kostnaden på noe slikt) - men jeg har fått lakkert et par småting i den fargen (samt 15" alu-sommerfelgene til bilen): Har ennå ikke klart å få tatt et bilde som viser den fargen slik øynene oppfatter den, uansett kamera, kamerainnstillinger eller lysforhold!) http://www.lanur.org...p?p=40002#40002 Vet ikke om noen kommer inn på denne linken: http://www.lanur.org...s/skincolor.jpg Endret 29. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ante meg at noen hadde gjort det allerede (er det ikke derfor dekslet kan taes av, så det er lettere å gjøre jobben? ), men jeg har for vane å gå litt utenfor boksen (as it were), og går gjerne for noe som ingen andre har gjort før - det er det beste med personlig smak: ikke 2 ting blir gjort likt, og det er ikke noe krav til at andre må like resultatet. Derfor, for meg: hvitt! Jeg vurderte å få lakkert kabinettet mitt i gull metallic (helt til jeg hørte kostnaden på noe slikt) - men jeg har fått lakkert et par småting i den fargen (samt 15" alu-sommerfelgene til bilen): Har ennå ikke klart å få tatt et bilde som viser den fargen slik øynene oppfatter den, uansett kamera, kamerainnstillinger eller lysforhold!) http://www.lanur.org...p?p=40002#40002 Vet ikke om noen kommer inn på denne linken: http://www.lanur.org...s/skincolor.jpg Vell, det var en... spesiell... farge, men så lenge du er fornøyd, så er jo alt bra Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Å? Frank'n'stein pc'n altså, med matchende rødt og carbonfiber skrivebord.. Igrunn rommet generelt 2 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Wow, just WOW! Ikke verst, men litt for "all over the place" for min smak Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vell, det var en... spesiell... farge, men så lenge du er fornøyd, så er jo alt bra Thanks (I think ) - som sagt; gullfargen ser mye bedre IRL. Og ja, jeg ble meget fornøyd. Her er et bedre bildet av fargen. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ikke verst, men litt for "all over the place" for min smak Skal tru du er nødt til å ha denne degga på pulten. Trekker støv som faen sikkert. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vegard, jeg tror vi har litt lite å gjøre : Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Relevant til tråden for ei gangs skyld (før H100i led'n tok kvelden, og jeg kun har mulighet til rødt lys...) 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 "Big Bang" på hovedkortet... Gud motbevist nok en gang Vegard, jeg tror vi har litt lite å gjøre : Hehe ja Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 +1 for gaffel på kabinettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Relevant til tråden for ei gangs skyld (før H100i led'n tok kvelden, og jeg kun har mulighet til rødt lys...) Specs? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 +1 for gaffel på kabinettet. ja, hadde akkurat blitt frisk den uka, så hadde ikke fått tid til å rydde også va eg lat som ikke gidde å fjerne den gaffeln Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå