Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Wow, just WOW!

965031_523438317721380_217986564_o.jpg

Deilig! :dribble:

Hehe, teller "minibar" som kabinett, tro? :p

Ja, værtfall når det nesten ser ut som et R4. :p

Lenke til kommentar

Wow, just WOW!

965031_523438317721380_217986564_o.jpg

Grusomt. Først blandes det masse forskjellige farger. Deretter et relativt lite vindu slik at vi ikke ser den sexy hardware'en. Til og med E-bay bruker SSD selektivt, men her ønsker man å vise frem gamle snurredisker i år 2013! I tillegg plasseres det en Ipad docking stasjon midt i et ellers så stygt kabinett. Nei takk!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Grusomt. Først blandes det masse forskjellige farger. Deretter et relativt lite vindu slik at vi ikke ser den sexy hardware'en. Til og med E-bay bruker SSD selektivt, men her ønsker man å vise frem gamle snurredisker i år 2013! I tillegg plasseres det en Ipad docking stasjon midt i et ellers så stygt kabinett. Nei takk!

Snurredisker må man vise frem vett. Samt at det er praktisk med hot swap.

SSD er fint det, men man er fullstendig avhengig av HDD i dag å.

Å kaste bort plass og penger på 30 stk 500GB SSDer blir i hvert fall å regne som sløsing.

Nei fantastisk kabinett. F.eks om du tar bort det du ikke likte så sitter du igjen med en svart og anonym boks er lett å lage og av null verdi utseendemessig ...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Snurredisker må man vise frem vett. Samt at det er praktisk med hot swap.

Nei, snurredisker blir litt gammel mote i ett så "futuristisk" kabinett og hot swap kan være irriterende når det er små høydeforskjeller mellom HDD og kontroller. Men helt klart flott når det fungerer.

SSD er fint det, men man er fullstendig avhengig av HDD i dag å.

Innerst inne tror jeg ikke den karen som har "mekka" det kabinettet er veldig avhengig av snurredisker.

Å kaste bort plass og penger på 30 stk 500GB SSDer blir i hvert fall å regne som sløsing.

Nå er det vel et noe begrenset klientell som trenger all den plassen. Å kaste bort 700 000kr på en "Sjarmedes" er det mange som gjør men det blir ikke av alle sett på som sløsing av den grunn, selv om de fleste kunne klart seg fint med en Toyota! Hvis du titter lengre opp i denne tråden så har jeg siklet på et annet kabinett. Selv om han hadde klart seg med "mindre" har han valgt å bruke penger på å pimpe kabinettet sitt veldig; å det ser utrolig flott ut i mine øyne.

Nei fantastisk kabinett. F.eks om du tar bort det du ikke likte så sitter du igjen med en svart og anonym boks er lett å lage og av null verdi utseendemessig ....

Nei, jeg sa at jeg syntes kabinettet var stygt, så det man sitter igjen med er hardware som ser veldig bra ut og som ikke blir overskygget av et stygt kabinett.

Lenke til kommentar

Altså Bit44, se litt ironien i hva Andrull skrev også. Men jeg er glad vi alle har forskjellige smaker og hvordan vi ser på ting, men det som er enda mer morsomt å se på er folk som skriker etter oppmerksomhet pga de ikke liker det de ser.

Han som har modda ROG PCen har ikke tenkt på hva andre syns, men mer om hva han vil like selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Altså Bit44, se litt ironien i hva Andrull skrev også. Men jeg er glad vi alle har forskjellige smaker og hvordan vi ser på ting, men det som er enda mer morsomt å se på er folk som skriker etter oppmerksomhet pga de ikke liker det de ser.

Han som har modda ROG PCen har ikke tenkt på hva andre syns, men mer om hva han vil like selv.

Som du selv skriver så har vi forskjellige syn/smak å hva ville verden vært uten det? Jeg kunne godt skrevet "stygt" å ingenting mere enn det, men jeg ønsker å forklare hvorfor jeg syntes det er stygt uten å få barnslige kommentarer fra deg om at jeg skriker etter oppmerksomhet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For å være ærlig angående Frank N Stein PCen (som den er nå, ikke bildet) så har han gjort en dårlig jobb... Han har vel brukt carbon fiber vinyl over alt der det er mulig, til og med backplate, vannblokker osv...

Blei for mye av det gode, ja :(
Lenke til kommentar

Må si meg enig i at det ble litt overdreven bruk av carbon, men bortsett fra det syntes jeg loggen var helt rå!

Fikk lyst å kjøpe carbon fiber vinyl selv og legge på skrivebordet, synes det så ganske tøft ut så blir bordet mitt litt penere også :) Noen som tilfeldigvis vet hvor man kan få tak i billig? Biltema har det sikkert til en ok pris regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...