Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der fikk jeg lagt inn Katode lys i kabinettet mitt! :)

Må nesten vise dere den da...men må si at lysene ble for lyse=/

Men ellers ble jeg fornøyd sammen med mitt ZAlman Theater 6 headsett jeg bestillte!

5086310[/snapback]

for det første er det dobbelt post. for det andre er det ingen bilder( som du sikter til).... :whistle:

Lenke til kommentar
:hmm:  Merklig, hvordan gjør jeg det? :D  Legger inn bilder altså`? :blush:

5086368[/snapback]

ble i hvertfall kjempe bra;) var fett med plexi i front;) har du noen flere bilder eller? ;)

Eclipse2k: se under" der man skriver innlegg" og man ser"feilvedlegg".. der kan man velge å legge med en liten fil, sm eks et bilde ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk det til :D

Bare jeg som misfortso litt:P

Kommer sikkert med flere bilder senere, Batteriet på kameraet ble flatt, :thumbdown:

HAr tenkt på en liten modding til Tt Armor kabinettet...Fjerne Armor platene, og legge inn blå neonwire nedover siden, og til slutt legge plexi over.. :D

Kan bli litt vanskelig for meg da, men fattern hjelper vet du:P

Lenke til kommentar
:hmm:  Merklig, hvordan gjør jeg det? :D  Legger inn bilder altså`? :blush:

5086368[/snapback]

ble i hvertfall kjempe bra;) var fett med plexi i front;) har du noen flere bilder eller? ;)

Eclipse2k: se under" der man skriver innlegg" og man ser"feilvedlegg".. der kan man velge å legge med en liten fil, sm eks et bilde ;)

5086413[/snapback]

Er det meg du snakker til ?? Klart har jeg flere bilder, men tenkte jeg kunne ta flere når jeg har lakt en chrome list rundt først, blir så myye bedre da.

Endret av ClawHammer
Lenke til kommentar
Mye pent her, men er det noen som kan anntyde hva en kan ta for et sort Stacker med crossflowviften montert.

Er det for of topic får bare mod slette dette

5087131[/snapback]

Tja, er det som nytt da? Hvis det er litt slitt så trekker jo det ned litt. Det er vel verdt rundt 1500,-. Det er aldri godt å vite hva folk vil betale :yes:

Lenke til kommentar
her er i så fall mitt:

PICT0114.jpg

5091522[/snapback]

bra kabinett, bra bakrund.. bra bra lizzom(aftenpost reklame :p )

men chieftecen din var fin;) MEN.. litt rot kanskje? og anbeflaer sterk at du tar av den "grillen" på vifta du har på side døra.. den er veldig"tett".. hadde en slik en før jeg og og cpu tempen sank med hele 7 grader når jeg fjerna den grillen!

Lenke til kommentar
her er i så fall mitt:

PICT0114.jpg

5091522[/snapback]

bra kabinett, bra bakrund.. bra bra lizzom(aftenpost reklame :p )

men chieftecen din var fin;) MEN.. litt rot kanskje? og anbeflaer sterk at du tar av den "grillen" på vifta du har på side døra.. den er veldig"tett".. hadde en slik en før jeg og og cpu tempen sank med hele 7 grader når jeg fjerna den grillen!

5091789[/snapback]

Thx. Jupp skal se å få gjort dt med en gang. Har også tenkt å rydde litt. heh

Lenke til kommentar
så var det dette med quoting av bilder da...

...(pent kabbis forresten, selvom det kan ryddes mer)

5095511[/snapback]

thx. menne det jeg lurer på er.. Skal man bare rydde opp med å bruke strips ? å slik strømper som man kan få kjøpt ? Finnes det noen andre løsninger på å holde det skikkelig ryddig ?

Lenke til kommentar
så var det dette med quoting av bilder da...

...(pent kabbis forresten, selvom det kan ryddes mer)

5095511[/snapback]

thx. menne det jeg lurer på er.. Skal man bare rydde opp med å bruke strips ? å slik strømper som man kan få kjøpt ? Finnes det noen andre løsninger på å holde det skikkelig ryddig ?

5095545[/snapback]

Tror ikke det, strips om kabelstrømper er det beste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...