MariusJS Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Da har jeg bestilt Fractal Design Define R4 Sort/Window, hadde lyst på Hvit, men svart var på tilbud 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Da har jeg bestilt Fractal Design Define R4 Sort/Window, hadde lyst på Hvit, men svart var på tilbud Du får kjøpe deg en ekstra dør i hvitt med vindu, da vet du. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Fikk en liten levering på jobb i dag. Så da har jeg ca halvparten av viftene jeg trenger til det nye kabinettet. Tror forventet utsending fra Norek var på lørdag. Har foreløpig bestilt nok AF120/140, så nå må jeg bare finne ut av hvor mange SP vifter jeg trenger til radiatorer. Endret 22. mai 2013 av DavidH 4 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Poster linken til denne builden, hvis det er noen her som ikke har sett den allerede. Rett og slett vakkert. http://www.overclock...-acrylic-tubing Endret 22. mai 2013 av DavidH Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Poster linken til denne builden, hvis det er noen her som ikke har sett den allerede. Rett og slett vakkert. http://www.overclock...-acrylic-tubing Heftig build som er bygd! Dog tror jeg denne har vært før, men skader jo ikke at den kom nok en gang, hehe.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det er bare bitspower nippler til 6000+ norske kroner der. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det er bare bitspower nippler til 6000+ norske kroner der. Sikkert mer, men de er jo billigere i utlandet, selv med frakt (Til og med med mva.) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Bare kompresjonsniplene kostet jo meg over 1000 kr.... Kan nok tro det er mer enn 6000nok lagt i fittings. Endret 22. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det er det som svir mest om man ikke har nippler liggende fra før. Blir nok mellom 800 og 2000 kroner på nippler her også. Heldigvis en investering for senere builds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Fikk en liten levering på jobb i dag. Så da har jeg ca halvparten av viftene jeg trenger til det nye kabinettet. Tror forventet utsending fra Norek var på lørdag. Har foreløpig bestilt nok AF120/140, så nå må jeg bare finne ut av hvor mange SP vifter jeg trenger til radiatorer. Dayum Går over kabinettet i helga om det er greit. Har jobb og framføringer som må bli ferdig så har ikke til før da. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=276303&view=findpost&p=20545923 Nå skal jeg være pirkete og si at du har rot i kabler De gule SATA-kablene kan ryddes opp i ganske mye syns jeg. Legg den inntil hverandre, før dem samlet på baksiden og opp til diskene. Jeg ville også hatt alle diskene samme veien Fornøyd nå? Vennligst ignorer at SSDen nederst til høyre ikke har noen strøm-kabel: Jeg presterte å glemme å koble til strøm til den igjen... Godt Windows sa fra at det plutselig manglet pagefile.sys. Endret 22. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Fornøyd nå? Vennligst ignorer at SSDen nederst til høyre ikke har noen strøm-kabel: Jeg presterte å glemme å koble til strøm til den igjen... Godt Windows sa fra at det plutselig manglet pagefile.sys. hva slags kabinett er dette`? såg smooth ut Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) hva slags kabinett er dette`? såg smooth ut Thank you. Du har da vært innom profilen min før, du? Det er et Lian Li V1020A (A = Silver, B = Black, R = Red). Kostet 2095kr. hos Netshop - og jeg fikk det siste dem hadde igjen i sølv. Very clean...but very Mac look-alike. Endret 22. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Thank you. Du har da vært innom profilen min før, du? Det er et Lian Li V1020A (A = Silver, B = Black, R = Red). Kostet 2095kr. hos Netshop - og jeg fikk det siste dem hadde igjen i sølv. Very clean...but very Mac look-alike. kan godt være at eg har trykt ja, men ikke fått med meg maskinvare den ser pen ut syns eg eg kjøpte Cooler master 690 basic.....ifjor når eg satt sammen maskinen.... angrer litt den er bare lame Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Før jeg skal modde kabinettet enda mer og lakkere, samt starte en worklog så er jeg litt ute etter å samle sammen litt idéer. Dette er mine idéer om hvordan jeg vil at innsiden skal se ut, men til nå så har jeg kun kommet fram til at med plexi så kan jeg få en clean og nice overall look. Temaet skal være rød og svart, med eventuelt lakkert motiv på plexi utside og innside. Custom paintet fans. Til nå så har jeg planer om å boxe inn bunn og høyre side samt lage ny HHD brakket av plexi, og støtte til skjermkort kjølern i plexi. lakkere om skjermkort kjøler plasten og viftene og lage en front til Noctua D14 kjøeren av plexi for det ikke skal tryne temaet mitt. Her kan dere se et utkast av sånn jeg vil det skal se ut, og sånn det ser ut nå. Jeg har også sett at noen har brukt en litt tykk alu gitter, som igjen også ser veldig kult ut. Men får se hva som skjer. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) @ZentiX Gjør som meg, kjør det 690 skrapet på dynga, og kjøp deg et nytt kabinett, ja jeg mener det! Endret 23. mai 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 @ MariusJS Det var ikke dette jeg lurte på, jeg lurte på om noen andre hadde noen idéer til mods som kan gjøres. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 ...jeg lurte på om noen andre hadde noen idéer til mods som kan gjøres. Male kabinettet hvitt - svart er stygt! On a more serious note; skifte Power/Work-LED - skifte og/eller flytte Power/Reset-knappene. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg spør igjen med et sitat: Hvilken type vandalbryter blir brukt til av/på knapp på PCer? Er det momentan? Jeg er så forbanna irritert over 800D knappene. Huff... Skal også kvitte meg med fronpanelet så jeg slipper salaten fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå