Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en liten levering på jobb i dag. Så da har jeg ca halvparten av viftene jeg trenger til det nye kabinettet. Tror forventet utsending fra Norek var på lørdag. Har foreløpig bestilt nok AF120/140, så nå må jeg bare finne ut av hvor mange SP vifter jeg trenger til radiatorer.

 

post-17916-0-32691800-1369237365_thumb.jpg

Endret av DavidH
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fikk en liten levering på jobb i dag. Så da har jeg ca halvparten av viftene jeg trenger til det nye kabinettet. Tror forventet utsending fra Norek var på lørdag. Har foreløpig bestilt nok AF120/140, så nå må jeg bare finne ut av hvor mange SP vifter jeg trenger til radiatorer.

 

post-17916-0-32691800-1369237365_thumb.jpg

 

Dayum

 

 

Går over kabinettet i helga om det er greit. Har jobb og framføringer som må bli ferdig så har ikke til før da. :p

Lenke til kommentar

Nå skal jeg være pirkete og si at du har rot i kabler :p De gule SATA-kablene kan ryddes opp i ganske mye syns jeg. Legg den inntil hverandre, før dem samlet på baksiden og opp til diskene. Jeg ville også hatt alle diskene samme veien :p

 

Fornøyd nå? :roll:

 

 

 

Vennligst ignorer at SSDen nederst til høyre ikke har noen strøm-kabel: Jeg presterte å glemme å koble til strøm til den igjen... :whistle:Godt Windows sa fra at det plutselig manglet pagefile.sys. :lol:

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

hva slags kabinett er dette`? såg smooth ut

 

Thank you. :)

 

Du har da vært innom profilen min før, du? :wee: Det er et Lian Li V1020A (A = Silver, B = Black, R = Red). Kostet 2095kr. hos Netshop - og jeg fikk det siste dem hadde igjen i sølv. :w00t:

Very clean...but very Mac look-alike.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Thank you. :)

 

Du har da vært innom profilen min før, du? :wee: Det er et Lian Li V1020A (A = Silver, B = Black, R = Red). Kostet 2095kr. hos Netshop - og jeg fikk det siste dem hadde igjen i sølv. :w00t:

Very clean...but very Mac look-alike.

 

kan godt være at eg har trykt ja, men ikke fått med meg maskinvare :p

 

den ser pen ut syns eg :)

 

eg kjøpte Cooler master 690 basic.....ifjor når eg satt sammen maskinen.... angrer litt :p den er bare lame :p

Lenke til kommentar

Før jeg skal modde kabinettet enda mer og lakkere, samt starte en worklog så er jeg litt ute etter å samle sammen litt idéer.

 

Dette er mine idéer om hvordan jeg vil at innsiden skal se ut, men til nå så har jeg kun kommet fram til at med plexi så kan jeg få en clean og nice overall look. Temaet skal være rød og svart, med eventuelt lakkert motiv på plexi utside og innside. Custom paintet fans.

 

Til nå så har jeg planer om å boxe inn bunn og høyre side samt lage ny HHD brakket av plexi, og støtte til skjermkort kjølern i plexi. lakkere om skjermkort kjøler plasten og viftene og lage en front til Noctua D14 kjøeren av plexi for det ikke skal tryne temaet mitt.

 

Her kan dere se et utkast av sånn jeg vil det skal se ut, og sånn det ser ut nå.

 

1617760.jpeg

 

1622713.jpeg

 

Jeg har også sett at noen har brukt en litt tykk alu gitter, som igjen også ser veldig kult ut. Men får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...