Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva med CFX broen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva med CFX broen? Den kommer også <3 Vil ha MSI CFX-bro. Hvis noen skal ha en slik i svart, ikke nøl med å ta kontakt med meg på PM. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har en svart SLI bro, men det hjelper kanskje ikke så mye. Har sikkert 5-6 oransje CFx broer liggende. Stygge er de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Si at den ikke er ROG-branded for da vil ikke den passe i min PC. Send gjerne en PM med bilde og så kan vi diskutere der. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Skulle ønske det fantes svart CFX-bro. Longshot: svart elektro-teip? Edit: http://www.clasohlson.com/no/Stokvis-elteip/Pr220232002 Endret 21. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ahh lykke. Corsair 900D bestilt via jobben i dag. Satser på at det dumper inn på jobb med posten i løpet av neste uke en gang. Klør i fingrene å sette i gang og jobbe med det nydelige kabinettet. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ahh lykke. Corsair 900D bestilt via jobben i dag. Satser på at det dumper inn på jobb med posten i løpet av neste uke en gang. Klør i fingrene å sette i gang og jobbe med det nydelige kabinettet. Håper du har nok hardware til å fylle det opp, ellers er det vel ikkje vits å ha det kabinettet Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Si at den ikke er ROG-branded for da vil ikke den passe i min PC. Send gjerne en PM med bilde og så kan vi diskutere der. Du kan bruke carbonfiber vinyl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Longshot: svart elektro-teip? Edit: http://www.clasohlso...eip/Pr220232002 Stygt? Du kan bruke carbonfiber vinyl. Nja, vil helst ha noe som er svart og ikke må tildekkes men bra forslag her gitt. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Ahh lykke. Corsair 900D bestilt via jobben i dag. Satser på at det dumper inn på jobb med posten i løpet av neste uke en gang. Klør i fingrene å sette i gang og jobbe med det nydelige kabinettet. Oioi, gleder meg til å se Har du noen spesielle planer for kabinettet eller? Custom loop regner jeg med? Endret 21. mai 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Stygt? Nja, vil helst ha noe som er svart og ikke må tildekkes men bra forslag her gitt. Hva med dette da? http://www.plastidip.no/productdetails.php?product=32 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Foreløpig blir det innmaten fra det i signaturen min. Naturligvis blir det customloop, men beholder nok H100i på cpuen frem til feriepenger/skattepenger dukker opp, og jeg føler at jeg kan rote bort enda mer penger. Ryker jo trossalt noen tusenlapper til blokk på både cpu og skjermkort, radiatorer, slanger, pumpe osv. Endret 21. mai 2013 av DavidH 1 Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 3 ways, SLI, CFX i svart... rasket sammen de jeg fant.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Gudene vet hvorfor de har plassert søppelkassesymbolet på toppen av broen. Ser jo helt horribelt ut på de jeg har også. Undersiden ser man jo aldri og kunne blitt brukt til SLI symbolet og søppelkassesymbolet istedenfor. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen har jo klart det, se på Asus ROG, men dette er det jo ikke alle som liker (John Reese) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kan jo hende det er visse krav og reguleringer som tilsier det. Hvis ikke så hadde merkingen hatt mindre effekt. Samt at de nok tvilsomt har satset på design på slikt. Er man såpass kravstor til designet så ville jeg nok gjort noe med det selv. Og det er jo raskt mulig jeg finner på å gjøre. Hmm... kanskje lage egen SLI-bro til og med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen har jo klart det, se på Asus ROG, men dette er det jo ikke alle som liker (John Reese) Hva er dette for noe tull? Selvsagt digger jeg ROG! Men så kan jeg ikke ha noe med ROG i en "ikke-ROG" maskin heller, det passer bare rett og slett ikke. Du får selge den til noen med en ROG maskin, jeg kan dessverre ikke gå for noe slikt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kan jo hende det er visse krav og reguleringer som tilsier det. Hvis ikke så hadde merkingen hatt mindre effekt. Samt at de nok tvilsomt har satset på design på slikt. Er man såpass kravstor til designet så ville jeg nok gjort noe med det selv. Og det er jo raskt mulig jeg finner på å gjøre. Hmm... kanskje lage egen SLI-bro til og med? Dino fra Xs mekket sin egen slibro siden han ikkje hadde en som var lang nok. Den så helt j$#@# ut, men den gjorde jobben Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Et tynt lag med hvit grunner og et tynt lag med svart spraylakk ser ikke så aller verst ut. Spesielt ikke på MSI sine broer da man fortsatt kan se konturen til "CROSSFIRE" skriften i spraylakken. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Dino fra Xs mekket sin egen slibro siden han ikkje hadde en som var lang nok. Den så helt j$#@# ut, men den gjorde jobben Haha, gidder du grave frem en link? Tenkte jo selvsagt å lage en FIN en, men det er selvsagt lettere sagt enn gjort. ^^ Ja, ellers kan man jo alltids modde den med lakk etc. selvsagt. Men om man ønsker litt mer "high-tech"... hmm Endret 21. mai 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå