Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hva med CFX broen?

Den kommer også <3

Vil ha MSI CFX-bro. Hvis noen skal ha en slik i svart, ikke nøl med å ta kontakt med meg på PM. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Si at den ikke er ROG-branded for da vil ikke den passe i min PC.

Send gjerne en PM med bilde og så kan vi diskutere der.

Lenke til kommentar

Ahh lykke. Corsair 900D bestilt via jobben i dag. Satser på at det dumper inn på jobb med posten i løpet av neste uke en gang. Klør i fingrene å sette i gang og jobbe med det nydelige kabinettet.

Håper du har nok hardware til å fylle det opp, ellers er det vel ikkje vits å ha det kabinettet :D Gleder meg til å se bilder :)

Lenke til kommentar

Ahh lykke. Corsair 900D bestilt via jobben i dag. Satser på at det dumper inn på jobb med posten i løpet av neste uke en gang. Klør i fingrene å sette i gang og jobbe med det nydelige kabinettet.

Oioi, gleder meg til å se :) Har du noen spesielle planer for kabinettet eller? Custom loop regner jeg med?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Foreløpig blir det innmaten fra det i signaturen min. Naturligvis blir det customloop, men beholder nok H100i på cpuen frem til feriepenger/skattepenger dukker opp, og jeg føler at jeg kan rote bort enda mer penger. :)

Ryker jo trossalt noen tusenlapper til blokk på både cpu og skjermkort, radiatorer, slanger, pumpe osv.

Endret av DavidH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo hende det er visse krav og reguleringer som tilsier det. Hvis ikke så hadde merkingen hatt mindre effekt.

Samt at de nok tvilsomt har satset på design på slikt. Er man såpass kravstor til designet så ville jeg nok gjort noe med det selv. Og det er jo raskt mulig jeg finner på å gjøre. ;)

Hmm... kanskje lage egen SLI-bro til og med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Noen har jo klart det, se på Asus ROG, men dette er det jo ikke alle som liker (John Reese)

Hva er dette for noe tull? Selvsagt digger jeg ROG! Men så kan jeg ikke ha noe med ROG i en "ikke-ROG" maskin heller, det passer bare rett og slett ikke.

Du får selge den til noen med en ROG maskin, jeg kan dessverre ikke gå for noe slikt.

Lenke til kommentar

Kan jo hende det er visse krav og reguleringer som tilsier det. Hvis ikke så hadde merkingen hatt mindre effekt.

Samt at de nok tvilsomt har satset på design på slikt. Er man såpass kravstor til designet så ville jeg nok gjort noe med det selv. Og det er jo raskt mulig jeg finner på å gjøre. ;)

Hmm... kanskje lage egen SLI-bro til og med?

Dino fra Xs mekket sin egen slibro siden han ikkje hadde en som var lang nok. Den så helt j$#@# ut, men den gjorde jobben :D

Lenke til kommentar

Dino fra Xs mekket sin egen slibro siden han ikkje hadde en som var lang nok. Den så helt j$#@# ut, men den gjorde jobben :D

Haha, gidder du grave frem en link? :p

Tenkte jo selvsagt å lage en FIN en, men det er selvsagt lettere sagt enn gjort. ^^

Ja, ellers kan man jo alltids modde den med lakk etc. selvsagt. Men om man ønsker litt mer "high-tech"... hmm

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...