PaladinNO Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Det lille Arc. Den har ihvertfall god ventilasjon, og lett tilgang på strøm - og også lett å bli kvitt boksen når du er lei den. Ingen close-ups av innmaten? Endret 19. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det lille Arc. Ingen bilder av hvordan det ser ut inni? Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Her har dere PC'en min! Behov for en ryddejobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Akkurat nå så driter jeg rett og slett i. Det får jeg ta evt. siden. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Leste at Bitspower skulle eventuelt slå til med et kabinett for WC folk. Veldig spent på om dette er sant. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 @ John Reese. det var et ganske flott oppsett du har der, eneste jeg la merke til er at blåfargen på viftene ikke matcher kablene så godt, men siden du har en del hvite detaljer i maskina, så kunne du kanskje prøvd å bytta de ringene til hvit? skader ikke å se hvordan det blir i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 @ John Reese. det var et ganske flott oppsett du har der, eneste jeg la merke til er at blåfargen på viftene ikke matcher kablene så godt, men siden du har en del hvite detaljer i maskina, så kunne du kanskje prøvd å bytta de ringene til hvit? skader ikke å se hvordan det blir i alle fall Er ganske så enig med deg der. Kan nok bytte dem ut siden. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sorry, var på ferie, men her er bildene av builden jeg gjorde før ferien Esker Switch 810 dwarfed by PC-V8: Prøvde på et Red-ish theme: En annen vinkel: Vurderer faktisk en slik PSU selv... Enda en vinkel: IO lys BTW: @John Reese, har sendt deg en PM om svart CFx bridge 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sorry, var på ferie, men her er bildene av builden jeg gjorde før ferien Esker Switch 810 dwarfed by PC-V8: Prøvde på et Red-ish theme: En annen vinkel: Vurderer faktisk en slik PSU selv... Enda en vinkel: IO lys Specs? :3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Asrock Extreme 3 i5 3570K EVGA 600W Asus GTX660 ? Group 2x4 GB 2133MHz RAM Samsung 840 120GB Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 IO lys What the hell? I want this! Er det et par LEDs som sitter veldig praktisk plassert i kabinettet, eller er det en custom-mod? *Leter etter metallborene mine...* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Dette blir lagt til på prodigy builden min. Må vær en av de mest brukbare moddene jeg har sett. Finnes ikke noe mer irriterende enn en bek mørk IO plate midt på natten. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvilken type vandalbryter blir brukt til av/på knapp på PCer? Er det momentan? Jeg er så forbanna irritert over 800D knappene. Huff... Skal også kvitte meg med fronpanelet så jeg slipper salaten fra den. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 What the hell? I want this! Er det et par LEDs som sitter veldig praktisk plassert i kabinettet, eller er det en custom-mod? *Leter etter metallborene mine...* Switch 810 kommer med ledlys bak. Har også bryter for å slå av og på. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ja, Corsair har noen rimelig feite USB/audiokabler fra fronten. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Finnes ikke noe mer irriterende enn en bek mørk IO plate midt på natten. Eller på LAN...men der er det jo stort sett mørkt som natten uansett hva klokken er (man sørger for det), så det blir vel omtrent det samme. Kort sagt: JA! IO lys Forøvrig hyggelig å endelig se en fornuftig fyr, som bruker hvitt lys (og også hvitt kabinett), og ikke standard, jalla blått eller rødt i et svart kabinett. Endret 20. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Eller på LAN...men der er det jo stort sett mørkt som natten uansett hva klokken er (man sørger for det), så det blir vel omtrent det samme. Kort sagt: JA! Forøvrig hyggelig å endelig se en fornuftig fyr, som bruker hvitt lys (og også hvitt kabinett), og ikke standard, jalla blått eller rødt i et svart kabinett. På min egen PC, så har jeg også IO lys (Moddet), men de er desverre blå, da det var det jeg hadde liggende, men på Switch 810 er det stock Edit: Men lysene inni PCen er som regel hvite (Har NZXT HUE, selv) Endret 21. mai 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sorry, var på ferie, men her er bildene av builden jeg gjorde før ferien Esker Switch 810 dwarfed by PC-V8: Prøvde på et Red-ish theme: En annen vinkel: Vurderer faktisk en slik PSU selv... Enda en vinkel: IO lys BTW: @John Reese, har sendt deg en PM om svart CFx bridge Denne var ren Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Denne var ren Takk, det var det jeg prøvde på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Skal se om jeg kan få evt. fikset og stusset litt i R4 mitt. Var noen ledninger som ikke ville som jeg ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå