FrankBjarne Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Har ikke noe problemer med mitt. Fungerer fortsatt som nytt. Har sikkert brukt mitt 10 timer i gjennomsnitt hver dag de siste 2-3 årene. Det er vel heller at det har gått gjennom litt hard behandling til tider. Slik at den ene øreklokken datt av, men den fikset jeg jo bare med strips og teip. Det eneste som har lidd av slitasje på grunn av bruken er det falske skinnet på øreklokke putene, men det har ikke gjort noe med hvor komfortabelt det er å ha på seg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Første mitt holdt vel nesten 2 år. Tror det er garantitiden til Logitech ? Og det nye jeg fikk av Logitech håper jeg holder til jeg får råd til et supert lydkort, headset og mikrofon Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 "Deres kabinetter her!" 5 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 "Deres kabinetter her!" "Deres kabinetter, og headset-historier her"Har forresten et G930 som lyden slutta å funke på det ene øret, to dager senere, så hadde jeg et nytt på døra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Nå fikk jeg plutselig en idé om installere høyttalere og forsterker i et kabinett... hmmm... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Mangler det en generel random data-relatert tråd ? Denne tråden er jo ganske mye ot, ikke at jeg har noe i mot det, er jo masse gøy lesning. Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Tja, vi har jo denne f.eks: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969632 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Vi har jo egentlig en hardware tråd, men den blir sjeldent brukt for tiden. Det meste som har med hardware på innsiden av kabinettet havner her. Vi har jo for eksempel en egen kategori for bare lydkort og pc-høytalere også. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Nå fikk jeg plutselig en idé om installere høyttalere og forsterker i et kabinett... hmmm... Jeg har gjort dette allerede, montert en 4" coax der vifta skulle være forran, koblet dette til en hjemmeloddet forsterker og koblet direkte til lydkortet. Hadde jeg hatt bilde av det kunne du sett. Fungerte utmerket i forhold til å kjøpe eget sett, men ble veldig slitsomt da lyden kom bare fra ene siden, og var i mono Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 "Deres kabinetter, og headset-historier her" Har forresten et G930 som lyden slutta å funke på det ene øret, to dager senere, så hadde jeg et nytt på døra Opprett ny tråd. "Deres headsett her!" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Disse OT-historiene dør fort ut. Det tar mindre krefter og mindre OT totalt sett om det bare glir forbi. Enten overse det eller få en iherdig moderator til å overvåke tråden til enhver tid. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Disse OT-historiene dør fort ut. Det tar mindre krefter og mindre OT totalt sett om det bare glir forbi. Enten overse det eller få en iherdig moderator til å overvåke tråden til enhver tid. Nei. Disse irriterer vettet av meg og får meg til å mislike denne tråden. Offtopic-historier skal ikke forekomme i en slik tråd som dette. Det hører hjemme i Off Topic! 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Blir jo enda mer OT med å klage da 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er det mulig å lage en knøttliten build (mITX) med mye kraft til gaming og som er så og si helt stille innenfor en OK penge? Hvis noen har noen gode lenker til artikler så er jeg glad i å lese. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Og hva definerer DU som "OK penge" ? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ville nå sagt 15k totalt er akseptert på min front. Tenker ikke på å handle nå, men må flytte PCen inn i stua til sommeren, og både jeg og dama liker å slippe støy fra PC når vi bedriver noe annet. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Satt sammen denne listen for en stud tilbake: http://www.prisjakt.no/list.php?l=43314&view=m Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Satt sammen denne listen for en stud tilbake: http://www.prisjakt....?l=43314&view=m GPUen passer ikke...Du kan se på denne lista Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Passer ikke? Matrix= 3 Slots, Prodigy = 2... Hadde virkelig ikke trodd at det var du som skulle stille spørsmål ved dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå