Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Har ikke noe problemer med mitt. Fungerer fortsatt som nytt. Har sikkert brukt mitt 10 timer i gjennomsnitt hver dag de siste 2-3 årene. Det er vel heller at det har gått gjennom litt hard behandling til tider. Slik at den ene øreklokken datt av, men den fikset jeg jo bare med strips og teip. Det eneste som har lidd av slitasje på grunn av bruken er det falske skinnet på øreklokke putene, men det har ikke gjort noe med hvor komfortabelt det er å ha på seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg plutselig en idé om installere høyttalere og forsterker i et kabinett... hmmm...

Jeg har gjort dette allerede, montert en 4" coax der vifta skulle være forran, koblet dette til en hjemmeloddet forsterker og koblet direkte til lydkortet. Hadde jeg hatt bilde av det kunne du sett. Fungerte utmerket i forhold til å kjøpe eget sett, men ble veldig slitsomt da lyden kom bare fra ene siden, og var i mono :)

Lenke til kommentar

Disse OT-historiene dør fort ut. Det tar mindre krefter og mindre OT totalt sett om det bare glir forbi. Enten overse det eller få en iherdig moderator til å overvåke tråden til enhver tid.

Nei. Disse irriterer vettet av meg og får meg til å mislike denne tråden. Offtopic-historier skal ikke forekomme i en slik tråd som dette. Det hører hjemme i Off Topic!

:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...