Nizzen Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Tenkte jeg skull få lagt ut noen bilder av mitt her og, ikke bare snylte på andres prosjekter Er ikke verdens bilder, da de er tatt med telefonen : Mine 3x BenQ XL2420T på stativ snek seg med Innmat i sig, ellers kjølt med en XSPC Dual 5.25 bay med D5 pumpe integrert, EK blokker på cpu + gpu's, en 360 EK XTC Rad + en 240 rad i bunn. Push/Pull med Gentle Typhoon AP-15 vifter. Bra du fikk min Avatar med på skjermbildet Endret 21. april 2013 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er Noctua D-14 pain in the ass å bytte vifter på? Nope, går greit, men tar ca. 30 Min for begge viftene, dersom du bøyer klipsene, som medfølger Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Er Noctua D-14 pain in the ass å bytte vifter på? Nei, dem sitter fast med "metall-armer" vist på bildet jeg har linket til. 140mm vifta vet jeg mindre om, det kan være du må skjære vekk deler av plastikken på kantene for å få plass til metallarmene. http://images.bit-te...er-review/4.jpg Hvorfor vil du bytte de? Nevermind, jeg ser at dem har svarte plugger i hvert hull, vanskelig å få av disse mon tro? Endret 21. april 2013 av dbass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Nope, går greit, men tar ca. 30 Min for begge viftene, dersom du bøyer klipsene, som medfølger Da lurer jeg på hvordan Push/Pull blir... :S Noctua NH-D14 vs. Intel Liquid Heatsink, hvem vinner? Begge vil få Push/Pull config. Regner med det blir bare Noctua her i kommentarfeltet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Da lurer jeg på hvordan Push/Pull blir... :S Noctua NH-D14 vs. Intel Liquid Heatsink, hvem vinner? Begge vil få Push/Pull config. Regner med det blir bare Noctua her i kommentarfeltet. Intel liquid er å foretrekke. Funker bedre, og ser mye bedre ut enn de tåpelige noctua sine. Aldri likt designet på dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Intel liquid er å foretrekke. Funker bedre, og ser mye bedre ut enn de tåpelige noctua sine. Aldri likt designet på dem. Positivt er at jeg sparer litt om jeg går for det. Er bare ute etter skikkelig god kjøling til billig penge. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Intel liquid er å foretrekke. Funker bedre, og ser mye bedre ut enn de tåpelige noctua sine. Aldri likt designet på dem. Og bråker mer... Hva er tåpelig med Noctua sine kjølere? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Og bråker mer... Hva er tåpelig med Noctua sine kjølere? Mente ikke at de er dårlige. De er absolutt gode. Men designet på dem er ikke helt på topp synes jeg. Beklager for at jeg skrev forvirrende i sta Lenke til kommentar
otl Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 http://www.tomshardware.com/reviews/water2.0-extreme-kraken-x40-hydro-h90-elc120,3434-15.html Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Når man tenker på ytelse vs størrelse så er lukkede vannkjølere best, og de ser mye bedre ut. Når det kommer til "high end" CPU kjølere så er det egentlig bare å velge den man liker best. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Siden jeg testet den første Noctua-kjøleren som kom på markedet (hvor jeg ga Noctua en rimelig god karakter) så kan jeg virkelig ikke med hånden på hjertet si at de SER pene ut. Nei, for de ser jo helt jævelige ut. Horribel farge på viftene, som på noen også stikker langt ut fra kjøleribbene som om de var slengt på der med et uhell. De ser rett og slett ikke fullførte ut, eller så har noen hatt en svært makaber smak for design i firmaet deres. Klumpete og store er de jo også. Men for all del, de yter rimelig greit da. Jeg er ikke den som henger meg raskt opp i design, farge og ytre utforming, men Noctua, de vet virkelig hvordan de skal lage noe helt usmakelig stygt. (ikke at det har stoppet meg fra å anbefale dem da) 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Men hva blir svaret gutta? Frister sterkt med Intel Liquid fremfor Noctua. + Kjøper R2 så den burde hjelpe litt med støy, bråk og lyd. Uansett så har jeg G35 på huet hver jævla dag, hører ikke en shit fra min men så er jo den meget stille. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Men hva blir svaret gutta? Frister sterkt med Intel Liquid fremfor Noctua. + Kjøper R2 så den burde hjelpe litt med støy, bråk og lyd. Uansett så har jeg G35 på huet hver jævla dag, hører ikke en shit fra min men så er jo den meget stille. En ting som er lurt å se på, er mounting, Corsair H70, feks er et HELVETTE å montere... Men du kan jo se på H80i, eller H100i... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har H100 på hovedriggen. Men men, tror neppe jeg er villig til å blåse 1k+ på H100i. Vil bare ha en simple og god kjøler som ikke koster all verden. Tenker Liquid vil nok være bra da? Vil ikke ha H70 da, helst noe som er lett og greit å få på. Gjør ikke noe om det krever 4 hender lism. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hyper 212s er jo super for prisen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har H80 selv på AMD og den er så lett å skru på at en 2 åring kan gjøre det. Generelt sett har det hvert lettere å montere stock AMD kjølere enn stock Intel kjølere. Festemekanikken på C2D og enkelte tilhørende vifter (Xigmatek) var og er et rent helvete å få til å sitte fast. Spesielt når pilene som viser hvilken vei man skal vri ikke er logiske. Eneste store negative punktet med H80 og H100(vet ikke hvordan det er med H80i og H100i) er at viftene bråker så hinsides mye. Hadde ikke svidd av litt over 1000 kroner for en H80 eller H100. Kjøpte min egen på tilbud til halve prisen, så rundt 550 kroner. Da var det en ok pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hyper 212s er jo super for prisen Neeeh. Må være noe som kjøler bra og ikke har behov for å bytte ut fort. + Hyper 212 er ikke særlig lekker heller, lawl. Men bra ytelse for pengene. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Den ser jo bra ut for meg nå da Enda så kjøler den en Ivy bridge klokket til 4.7GHz Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Liker teipen du har på PSU'en Lenke til kommentar
ToothBear Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 hyper synes jeg var noe vrien å montere, en av de pinnene som skal trykkes inn brakk, så jeg brukte skrue i stedet. fungerte fint i nesten ett år etterpå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå