theobvious Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det er ikke ferdig enda det kommer inn et 660 ti snart pluss en 750 watt psu Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Designet på dette kabinettet er så pent at jeg nesten får lyst til å spise det! Jeg måtte bare legge ut dette bildet her. Utrolig.... 6 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Noen som vet om den billigste og greieste testbenchen (kabinett) i Norge? Tenkte det hadde vært tøft å hatt et liggende, da jeg må sende kabinett og psu inn snart. Vet om Lian Li PC-T60 for ca 700. Finnes det noe annet? Ikke så keen å ha alt liggende på en eske med hovedkort-posen i mellom Du er klar over at posen kun er antistatisk innvendig? M-ITX Lenke til kommentar
dbass Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det er ikke ferdig enda det kommer inn et 660 ti snart pluss en 750 watt psu Jeg ble litt bekymret for vifteledningene dine her, ser ut som at det kan være mulighet for at dem kommer inn i vifta. Noen mulighet for å montere viftene slik at kabenendene ender nærmest hovedkortet, og så tvinnedem opp og stripse, og gjemme bak radioatoren? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Litt feil plass og spørre men, orker ikke lage en ny tråd Har jeg plass til 2 stk 7970 matrix p på mitt Z77 MPOWER hk ? og evt, kjøpe ett til 7970 eller bare selge det og kjøpe titan ? Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Litt feil plass og spørre men, orker ikke lage en ny tråd Har jeg plass til 2 stk 7970 matrix p på mitt Z77 MPOWER hk ? og evt, kjøpe ett til 7970 eller bare selge det og kjøpe titan ? Du kan kjøre 2 stk 7970 på det kortet ja.. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Litt feil plass og spørre men, orker ikke lage en ny tråd Har jeg plass til 2 stk 7970 matrix p på mitt Z77 MPOWER hk ? og evt, kjøpe ett til 7970 eller bare selge det og kjøpe titan ? Ser for meg at det blir veldig trangt så spørsmålet er jo om du vil få plass til usb, audio og frontpanel kablene med mindre planen er å vannkjøle kortene? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg ble litt bekymret for vifteledningene dine her, ser ut som at det kan være mulighet for at dem kommer inn i vifta. Noen mulighet for å montere viftene slik at kabenendene ender nærmest hovedkortet, og så tvinnedem opp og stripse, og gjemme bak radioatoren? Er helt klart en mulighet ja forresten vet du om den h 70ien sitter riktig? at en av viftene blåser inn i radiatoren og en som blåser ut eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Er helt klart en mulighet ja forresten vet du om den h 70ien sitter riktig? at en av viftene blåser inn i radiatoren og en som blåser ut eller tar jeg feil? En inn og en ut? Du har vel ikke satt dem til å blåse imot hverandre vel? Begge viftene må dytte luft samme vei. Den ene dytter fra utsiden av kabinettet og ut, mens den andre hjelper til med å drar luften ut av kabinettet. "push pull" konfig. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Designet på dette kabinettet er så pent at jeg nesten får lyst til å spise det! Jeg måtte bare legge ut dette bildet her. Utrolig.... En ting er helt sikkert, den fargen var grusom... Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 En inn og en ut? Du har vel ikke satt dem til å blåse imot hverandre vel? Begge viftene må dytte luft samme vei. Den ene dytter fra utsiden av kabinettet og ut, mens den andre hjelper til med å drar luften ut av kabinettet. "push pull" konfig. Ja sånn du beskrev det står dem nå ja Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Takk takk her er den ferdig Hvor får man tak i den dobble Sli-broen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvor får man tak i den dobble Sli-broen ? Følges som regel med hovedkortet som har SLi støtte? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvor får man tak i den dobble Sli-broen ? Standard three-way SLI-bro som følger med hovedkort som har støtte for three-way Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Standard three-way SLI-bro som følger med hovedkort som har støtte for three-way Ja. Ingen som selger slike løse? mener jeg har sett en dobbel for to skjermkort også? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ja. Ingen som selger slike løse? mener jeg har sett en dobbel for to skjermkort også? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650833 mener du? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ja sånn du beskrev det står dem nå ja Da står dem riktig og jeg ville ikke endret noe på det Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Noen som har peiling på om man kan bestille diverse plexi/akryl på nett? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Biltema har billig akryl på en 2x1,5m (eller noe rundt der) til 299, og 6mm tykk mener jeg å huske. På nettet i større format enn alt det små diverse nettbutikker driver har jeg dog ikke sett. Man kan jo alltids ringe nærmeste glassmester da. Selv om jeg skjønner du ikke ønsker det svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå