Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sjenser for at det blir tilfelle ja... om et par måneder begynner jeg nok å bli litt lei, og vil modde litt Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mitt kabinett: En del rotete med kabler osv, men temperaturene holder seg bra Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fint utpå, men inni... ROT Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 sykt rotete inni.. du burde kansje også skaffe noen vifter i front som kan kjøle hardiskene Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kanskje heller ikke så lurt å "låse" lufta nede (under HDD ved siden av GPU..) fast, slik at man stopper gjennomstrømning komplett. Ser fort for meg at HDD kan bli farlig varm, uansett om man har vifte i front eller ikke. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Tscha, kan vel kanskje poste bildene av kassa her også når jeg først er her... Inni, skal få kjøpt ledninger til HDD: Baksida, kan sikkert tegne inn hvor ledningene ligger. Og hele herligheten!!: Edit:skriveleif Endret 2. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Niiiiiiceeee Edit: Inlegg nummer 1000 Endret 2. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Aperance is nothing, Performance is EVERYTHING Postet dette for ganske lenge siden. men det skjer jo stadig ting Trykk for hele bildet. Sleeving... gidder ikke... Rydding.... gidder ikke, bare noen dager til alt rotes til igjen Ny runde med lakken... tja tror det kommer snart... Endret 2. oktober 2005 av Npvk_X Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) sykt rotete inni.. du burde kansje også skaffe noen vifter i front som kan kjøle hardiskene Viss dere ikke la merke til det, ser dere ikke den ledningen som har en 3-pin kontakt i front? Er faktisk en gammel Intel vifte stappet inni der Harddiskene holder seg rundt 25*C, så har ikke noe problem med det. EDIT: Uansett, hva så om det er rotete inni? Er jo det kabinetter er laget til, nemlig skjule rotet og dempe støyen Endret 2. oktober 2005 av andrvas Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 sykt rotete inni.. du burde kansje også skaffe noen vifter i front som kan kjøle hardiskene Viss dere ikke la merke til det, ser dere ikke den ledningen som har en 3-pin kontakt i front? Er faktisk en gammel Intel vifte stappet inni der Harddiskene holder seg rundt 25*C, så har ikke noe problem med det. EDIT: Uansett, hva så om det er rotete inni? Er jo det kabinetter er laget til, nemlig skjule rotet og dempe støyen 25 ??! Hvor jævla kaldt er det ikke på rommet ditt hvis diskene holder 25grader, og er kun kjølt av en vifte som blåser litt forran ? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 thermaltake xaser 2: det er ikke så kreativt egentlig, eneste mod er nederst framme på kabinettet der 2 LEDs er koblet til 1 ekstra disk-kontroller, pluss at jeg har skiftet til lik farge på lysene inni. Foran Fra siden av, uten blits Samme, med blits Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ROT Bruk bakplata på HK til å stappe kabler bak... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 i agree.. mye rot inni dær.. du burde iallefall legge unna litt kabler Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 /sarkasme modus: dere to kan komme til meg og fixe det uten å kjøpe/ha med ekstra kabler som sikkert er mer medgjørlig etc og så kan vi se hvor bra dere greier det. /sarkasme modus slutt skulle gjerne hatt et ryddigere kabinett, men masse disker og kort inni pcn gjør ikke dette så mye lettere. jeg er totalt blakk og kan ikke kjøpe strips etc for å bunte samme ledninger. strømkabler er bare nesten lang nok til de rekker helt ned i bunn, så hvis de i tillegg skulle legges bak hk-plata så måtte de ha vært enda lenger. sånn, da har jeg vært ærlig temperaturer: 20'c på hk 53'c på cpu 19'c på hardisker Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) temperaturer: 20'c på hk 53'c på cpu 19'c på hardisker Fryser ikke du ? EDIT: For å forklare litt nærmere: Når man bruker luftkjøling kan ikke komponenter bli kaldere enn luften rundt, heller tverdt om. Altså hvis ditt hk og dine disker ligger på 19-20 Grader tipper jeg at romtempen din er +- 15 grader. Endret 3. oktober 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 sykt rotete inni.. du burde kansje også skaffe noen vifter i front som kan kjøle hardiskene Viss dere ikke la merke til det, ser dere ikke den ledningen som har en 3-pin kontakt i front? Er faktisk en gammel Intel vifte stappet inni der Harddiskene holder seg rundt 25*C, så har ikke noe problem med det. EDIT: Uansett, hva så om det er rotete inni? Er jo det kabinetter er laget til, nemlig skjule rotet og dempe støyen 25 ??! Hvor jævla kaldt er det ikke på rommet ditt hvis diskene holder 25grader, og er kun kjølt av en vifte som blåser litt forran ? Er ca 19 grader i rommet. Dessuten er det bare den ene harddisken som har temp.måler, og den blir bare brukt som lagringsdisk (ikke OS, programmer osv). Kan nok tenkes at den andre ligger noe høyere ja . Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 tror nok heller det er software\temp målere som viser feil i ditt tilfelle. disker kan ikke ha samme temperatur som rommet. det re fysisk umulig. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Aperance is nothing, Performance is EVERYTHING Postet dette for ganske lenge siden. men det skjer jo stadig ting Trykk for hele bildet. http://www.home.no/npvk/bilder/whole-th.jpg http://www.home.no/npvk/bilder/up_close-th.jpg http://www.home.no/npvk/bilder/under_the_hood-th.jpg Sleeving... gidder ikke... Rydding.... gidder ikke, bare noen dager til alt rotes til igjen Ny runde med lakken... tja tror det kommer snart... vi har lik forsterker Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 vi har lik forsterker hehe... Nad c320, den er bare forforsterker her... Har en 216THX som drar høytalera... AudioPro Avantek Six Sweet stuff... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Legger ved et nytt bilde av mitt kabinett...noe sier meg at jeg kanskje burde gått litt nærmere når jeg tok bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå