haqbar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 her er mitt kabinett, ikke noe spes med det egentlig, syntes det ser bra ut Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 brukbart den derrane,synd bare skjermkortet bare er på 32 mb. er litt kjekt og ta med seg på LAN den mac´en? Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 LAN??? Nei den er egentlig ganske dårlig også veier den rundt 22kg så den er ganske tung. tar den aldri med på LAN uansett. Bruker Pcen til det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Før: http://home.hardware.no/magnus/dahle2.JPG Etter: http://home.hardware.no/magnus/dahle1.JPG Så kommer snart et tredje når denne kommer på plass: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3949 (med en 92 mm vifte) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 *sitte utenfor huset til Oivind, og vente til kjøleren er innstalert..* da kommer jeg på "besøk" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 *sitte utenfor huset til Oivind, og vente til kjøleren er innstalert..* da kommer jeg på "besøk" me 2ooo Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Nice kabinett Dahle jeg har det i lys aluminium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 fikk meg lian li pc 75usb i stad.. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) mitt finnes her: kabinett Endret 19. august 2004 av Noldus Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Noldus - din er jo bare nasty rå da! Lenke til kommentar
Hårløs Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Min gamle, eksisterer egentlig ikke lengre, men det var det siste kabinettet jeg hadde: helt rått kabinett Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) kommer med noen bilder! har dette kabinettet før etter side front front side Endret 20. august 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Lucas: har du gjprt noe med kabinettet ditt eller bare satt inn lys? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Lucas: har du gjprt noe med kabinettet ditt eller bare satt inn lys? bare satt inn lys, kabinettet er ferdigmodda! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Lucas: har du gjprt noe med kabinettet ditt eller bare satt inn lys? bare satt inn lys, kabinettet er ferdigmodda! En modd blir aldri ferdig. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Lucas: har du gjprt noe med kabinettet ditt eller bare satt inn lys? bare satt inn lys, kabinettet er ferdigmodda! En modd blir aldri ferdig. har du aldeles rett i ! nei jeg har ikke gjort spes mye enda, kjøper nytt kabinett til jul eller vinter ! da skal det invistrers i vannkjøling ! skal ikke kjøpe noe ferdigmodda da ! det jeg har gjort er det simpleste byttet vifter (var litt styr med det med de 2 i front) brukt litt kabel samlere, men det hjalp ikke mye som dere kanskje ser. Satt inn viftestyring (simpelt) også styrt litt med lys og invertere ! Noen som vet om det er mye som kommer iløpet av resten av året som er beregnet til vannkjøling ? (ikke no bigtower da) finnes det komplette sett med vannkjøling for socket 754 og FG6800Ultra ? jah litt offtopic da.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Haha + at du hadde ledning krig der inne :!: Mer ledninger ske du leite lenge etter ! Endret 20. august 2004 av hauer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 LAN???Nei den er egentlig ganske dårlig også veier den rundt 22kg så den er ganske tung. tar den aldri med på LAN uansett. Bruker Pcen til det det jeg dritt lett da.. en vanelig 17"veier fra 20-30kilo.. i tillegg er det pc inni der.. Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hadde jeg hatt et nettsted å lagre bildene mina på så kunne jeg satt inn mitt modda Q-tech kabinett, ganske rått faktisk, men ganske grove kapp noen plasser =P PS: Q-tech er ikke dårlige kabinett, det er bare fordi de er så billige så får folk de til å virke sugne. har brukt både q-tech PSU og kabinett i halvannen år nå, ingen probs til nå. har forresten to PSU'er i kabinettet, en til HDD'er, HK oh CD'Rommene(Q-techen) og en til lysene og viftene. noen som har en plass jeg kan lagre bildene så jeg kan få lagt dem inn her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå