Vigilante85 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fant dette i postkassen i dag 2 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 er det forsvarlig å sende et referanse 6970 som brevpost? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 er det forsvarlig å sende et referanse 6970 som brevpost? Nei Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Den børsta alu looken er bare nice den Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Den børsta alu looken er bare nice den Ja bare synd den aldri synes. Dumme hovedkortene er jo feil vei Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Ja bare synd den aldri synes. Dumme hovedkortene er jo feil vei Enig i det. Man får aldri sett skjermkortet fra toppen så bra Endret 8. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 I mitt kabinett så Gjør jeg det riktig får jeg invertert mitt 800D Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er jo mulig å bruke en pci-e forlenger/adapter slik at man kan plassere kortet "riktig" Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 "Er jo mulig å bruke en pci-e forlenger/adapter slik at man kan plassere kortet "riktig"" Hvordan fester du gpuen? Hvordan blir det med utgangene? Ble veldig interessert nå. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg fant det bildet da jeg gikk gjennom OCN Water Cooling Club And Picture Gallery. Er ikke helt sikker på hvordan man fester gpu'en. Men finnes alltid en mulighet. Kan for eksempel lage en stativ av plexi. Det er bare til å bruke fantasien. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Kjipt av GPU-blokka er penere enn bakplatene sier jeg bare... HK-produsentene bør jo klare å snu portene, slik at vi får det som vi vil Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg fant det bildet da jeg gikk gjennom OCN Water Cooling Club And Picture Gallery. Er ikke helt sikker på hvordan man fester gpu'en. Men finnes alltid en mulighet. Kan for eksempel lage en stativ av plexi. Det er bare til å bruke fantasien. Ja det der må forskes på.. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Selve GPUen er skrudd fast i en plate som der igjen er skrudd fast i hovedkortet, se her Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Kan jo bare kjøpe ett kabinett som har hk montert 180 grader iforhold til standard da. Da får du sett den siden vettu. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har kabinettet på hylle over meg Løser de problemene som blir beskrevet her Lenke til kommentar
War Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hadde ikke satt 60kg på en hylle :O Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Dårlige bilder, men whatevz Endret 8. april 2013 av Hestejente99 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Dårlige bilder, men whatevz Helt pirkepirk så hadde det sett mye bedre ut med 24-pins'n i hullet over Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Helt pirkepirk så hadde det sett mye bedre ut med 24-pins'n i hullet over Og en annen vifte... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Noen som nevnte kabelsalat? Serveren: Får ikke heeelt bestemt meg om jeg liker PSU`en i topp eller bunnen.. Kablene er egentlig bare slengt inn for å få serveren opp å gå. Skal nok rydde der en dag... Gamermaskinen ser litt bedre ut... Alle kabinettvifter er skiftet ut med Arctic cooling PWM vifter. Samme med Noctuavifta på prosessoren. Alt styres via programvaren som fulgte med hovedkortet. Edit: Og diskracket som er tomt i gamerpc`en, skal egentlig ikke være der! Sperrer for luftinntaket... Endret 8. april 2013 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå