PinkCase Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Så den stenger seg når man kobler den av? Hm, utrolig kjekt isåfall (: Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Hvis du vil ha noen til en god pris, så har knopflerbruce noen igjen hvis han ikke har solgt unna resten. Du får sende han en pm. Endret 26. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Noen som er god med Sketchup? Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det å tømme vannlooper og tanker kan være en utfordring, men etter jeg kom på å bruke en slik sprøyte som jeg kan tømme tanken og suge ut av slangene med er det ingen problem lenger. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg pleier å bruke en stor colaflaske, tre på den ene siden av slangen, klemme til, så vil vannet komme ut av den andre siden. Pass på å ha en bøtte som er dypt nok, for ellers kan det sprute litt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) åssen får du tredd på slangen på en cola flaske? Apropos draining, skal gjøre det her snart. Tenkte å åpne den porten på ene radiatoren siden den er nederst i loopen. Går det? Tenker da altså ikke på de vanlige inn- og utgangene Endret 27. mars 2013 av Claes Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Mente ikke å få slangen over tuten, for det er nesten umulig. Få slangen litt inni flaska, så tette igjen hullrommet med hånda. funker gull. Jeg tømmer ifallfall loopen sånn. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hvis man ikke er redd for å ødelegge noe, så kan man bruke kompressor Da får man tømt loopen på par sekunder. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hehe ja! Har en vannkjølt kompressor innebygget i kabinettet nå som jeg kan tømme loopen med faktisk. Eventuelt også trykktestet litt kjapt. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Snart blir det vel et kjøleskap i kabinettet som kan kjøle ned ølen din Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Snart blir det vel et kjøleskap i kabinettet som kan kjøle ned ølen din Nei, det blir da vel ølkjøling som skal bli inn? Og en Aicondition, da ofc Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Kjølesystemet holder nå rundt -20 grader i kjølesiden. Mangler bare få på rørene som kobler kjøledelen med selve PC-delen, og da kan jeg ha øl-brus etc. inne ved siden av PC-delene. Satser på rundt 3-4 grader der inne. ^^ Så noe kjøleskap blir nok ikke nødvendig. Skal jeg gjøre det enda mer PRO så trenger jeg eeegentlig bare et kobberrør gjennom kjøledelen, som jeg tømmer Øl-gjennom, for at nedkjølt øl kommer ut på andre siden. Aircondition for meg selv, trenger jeg bare trykk på en knapp for å åpne siden av PCen, og la lufta lekke ut, men krever at den varme luften nødvendigvis blir dirigert inn i et annet rom/ut. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg har en 90 grader du kan bytte mot 7970 DCII Du burde montere light-kit i rammen din Kommer vel bare i blå så lenge :E Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvor mye kommer de til å være på i pris Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Meg? http://www.corsair.com/memory-by-product-family/corsair-memory-accessories/dominator-platinum-light-bar-upgrade-kit.html 2pac og kan kodes for mye stilig. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Blir vel sikkert dobble prisen i Norge... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Gleder meg som en unge til jeg får pakka fra TechBay Jeg håper bare cobberrørene passer. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Gleder meg som en unge til jeg får pakka fra TechBay Jeg håper bare cobberrørene passer. Satte inn kobberrør i Prodigy'n min forrige dagen, Gikk veldig greit, man må bare passe på å grade endene.Ble ganske kuult med rør, og de sitter godt også Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Har du bilde? Vil gjerne se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå